Мета. Поглибити знання учнів про школу як першу сходинку до пізнання світу, як джерело знань, без яких не-можливе життя людини; удосконалювати вміння аналізувати зміст прочитаного твору, давати характе-ристику вчинкам героїв. Закріпити знання про правила поведінки вшколі. Розвивати читацький інтерес, мовлення, увагу,пам’ять. Виховувати бажання вчитися, пізнавати світ, збагачуватися знаннями
Номер слайду 3
1. Мовленнєва розминка. Робота над скоромовкою. Дзвонив дзвінко дзвін, дзвіночки дзеленчали: дзелень-дзінь, дзелень-дзінь!
Номер слайду 4
Мотивація навчальної діяльності—Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
Номер слайду 5
3. Робота над оповіданням Василя Сухомлинського «Аби швидше почути дзвоник». Щоденні 5». Слухаю і розумію. Вчитель виразно читає текст.•«Щоденні 5». Читаю для себе. Самостійне мовчазне читання. Виконання завдань, поданих після тексту на с.7
Номер слайду 6
•Вправа «Хвости»Учитель читає початок речення, учні швидко його відшукують і прочитують повністю. Ось ми чуємо... Мишко похвалився... Зверніть увагу... Та хочу першим почути... Значить, звук дзвінка чути..
Номер слайду 7
«Щоденні 5». Читаю для когось. Робота в парах. Учні читають оповідання почергово по одному абзацу.—Поставте запитання автору оповідання.—-Поставте запитання Юркові.—Поставте запитання мені.•«Щоденні 5». Висловлююся за змістом прочитаного. Вправа «Відкрита трибуна».—Якою ви уявляєте школу майбутнього?
Номер слайду 8
Рефлексія.—Чи збулись ваші очікування?—Чи з’явилося почуття самоповаги від роботи на уроці? Похваліть себе.