Презентація "Акмеологічні та комунікаційні технології в початковій школі"

Про матеріал

Акмеологічний підхід до розвитку освіти – це створенннянеобхідних умов для становлення й розвитку в усіх суб'єктів освіти уявлення про успіх, високі досягнення, необхідні для розвитку особистості й соціуму

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бушко Т.М. Шахтарська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Термін “технологія” Термін «технологія» походить від грецького techne – мистецтво, майстерність, і logos – наука, закон. Тобто «технологія» (дослівно) – це наука (вчення) про майстерність.

Номер слайду 3

Комунікаційна технологія Комунікаційна технологія навчання – це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп'ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу.

Номер слайду 4

Акмеологічні технології Акмеологічні освітні технології — це технології, які, з одного боку, спрямовані на саморозвиток учня відповідно до його природних задатків та внутрішньої інтенції в умовах варіативності (індивідуалізації) освітніх програм, а з другого боку, це технології, спрямовані на досягнення кожним учнем своїх можливих найвищих результатів за умови поєднання зусиль партнерів освітнього процесу, що забезпечують педагогічний супровід вихованців.

Номер слайду 5

Акмеологія «Акме» перекладається з грецької як «вершина», «пора розквіту», тож акмеологія розглядає можливості досягнення людиною її власних вершин творчого і особистісного розвитку.

Номер слайду 6

Акмеологія Тобто акме – це вищий для кожної людини рівень розвитку її фізичного здоров’я, розуму, почуття, волі, взаємодіючих таким чином, що вона добивається найбільшого результату, проявляючи себе як індивід, як особистість і як суб’єкт діяльності.

Номер слайду 7

Акмеологічний підхід Акмеологічний підхід до розвитку освіти – це створенння  необхідних умов для становлення й розвитку в усіх суб'єктів освіти уявлення про успіх, високі досягнення, необхідні для розвитку особистості й соціуму.

Номер слайду 8

Завдання акмеологічних технологій Основне завдання акмеологічних технологій - сформувати та закріпити у самосвідомості людини затребувану необхідність у самосвідомості, саморозвитку й самореалізації, що дозволяють спеціальними прийомами та техніками самоактуалізувати особистісне та професійне "Я".

Номер слайду 9

Акмеологічні технології         До акмеологічних можна віднести такі технології: ·  ігрові (дидактична гра, технології ігро-моделювання); ·  тренінгові технології; ·  технології розвивального навчання; ·  технологія особистісно зорієнтованого навчання; ·  метод проектів.

Номер слайду 10

Ігрові технології Гра на уроках в початковій школі займає домінуюче місце. Саме за допомогою гри дитина вчиться, розвивається і виховується. Гра допомагає виконати завдання різної складності, формувати нові необхідні вміння та навички.

Номер слайду 11

Ігрові технології

Номер слайду 12

Гра “ Хто це? Що це? Сірий, зубатий, голодний… Кольоровий, дерев’яний,зламаний, тонкий… Великий, просторий, свіжий, чистий…. Зелена, висока, пухнаста, новорічна…

Номер слайду 13

Гра “Спіймай “добрі” слова” Завдання : плескайте в долоні, якщо почуєте “добрі” слова. Добро, зло, милосердя, жорстокість, жадібність, радість,сум, любов, лагідність.

Номер слайду 14

Казки та казкотерапія

Номер слайду 15

Тренінгові технології Тренінгові технології стимулюють пізнавальну активність і самостійність слухачів, тут слухач є суб’єктом навчання. Створюються такі комфортні умови, за яких кожен слухач відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність при відпрацюванні конкретного питання тематики занять.

Номер слайду 16

Тренінгові технології

Номер слайду 17

Технологія розвивального навчання Технологія розвивального навчання передбачає взаємодію педагога і учнів на основі колективно-розподільної діяльності, пошуку різних способів вирішення навчальних завдань за допомогою організації навчального діалогу в дослідницькій і пошуковій діяльності учнів. Технологія розвивального навчання включає стимулювання рефлексивних здібностей дитини, навчання навичкам самоконтролю і самооцінки.

Номер слайду 18

Творча робота Введіть у казку нових героїв

Номер слайду 19

- Яка частина мови називається іменником? -Які іменники є власними назвами, а які – загальними? -Назвіть роди іменників. -Назвіть числа іменників. -Назвіть відмінки, за якими змінюються іменники. -Якими членами речення можуть виступати іменники? Лінгвістичний бій

Номер слайду 20

Прочитай текст зеБ роМоза Нивой кір – ен тосвя. Це бодрий вийси боротийда з мішмок аз чиплема. ніВ билють битиро покирунда – доросмил і тядім. А кискіль ківро діДу розуМо?

Номер слайду 21

Технологія особистісно зорієнтованого навчання Особистісно зорієнтована технологія - це освітня технологія, головною метою якої є взаємний і плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основі рівності у спілкуванні й партнерстві у спільній діяльності

Номер слайду 22

Корисні поради Диктант з коментуванням. Завдання: дати пораду товаришеві щодо правильного написання іменників. К(к)ирило К(к)ожум’яка, Р(р)ічка Д(д)ніпро,В(в)улиця М(м)иру,К(к)омбайнер, С(с)ело Ш(ш)ахтарське,О(о)лень, К(к)іт М(м)урчик.

Номер слайду 23

Диктант з ключем Запишіть іменники у дві колонки: вжиті в однині; вжиті в множині. У кожному іменнику підкресліть першу літеру. З цих літер прочитаєте народне прислів’я. Дім, ніжки, екскурсії, окунь, приклади, ромби, берег, рис, екватор, діжка, обереги, птахи, ірис, абрикоси, дрова, лис, олівець, екскаватори.

Номер слайду 24

Дібрати слова за змістом Соловейко - …(співом); сонце - … (теплом); квітка - … (красою і запахом); колосок - … (зерном); собака - …(вірністю людині); людина - …(працею, розумом, добротою…) - Чи можна продовжити цей ряд?

Номер слайду 25

Технологія “метод проектів” Не менш значущим у контексті акмеологічної теорії є технологія, що отримала назву "метод проектів" і припускає орієнтацію на самостійну діяльність учнів, рішення певної проблеми, що передбачає використання різноманітних методів, засобів навчання, інтегрованих знань і вмінь з різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей.

Номер слайду 26

Проект “Нагодуй пташку взимку” У неділю, в вихідний,майстрували з татом Годівницю для птахів,малюків пернатих. Я з гордістю дивлюсь на свою роботу. Пташки подякують мені за мою турботу.

Номер слайду 27

Використання засобів «мультимедіа Краще один раз побачити, ніж сім раз почути. Саме мультимедійний супровід уроку дає можливість подати матеріал на уроці в незвичній формі. Діти краще запам’ятовують те, що нетрадиційне, не «сухе», а «яскраве» і сучасне, те, що їх здивувало, заінтригувало. Це – презентації, комп’ютерні навчальні ігри, відеоролики, слайд-шоу.

Номер слайду 28

Використання засобів «мультимедіа

Номер слайду 29

Висновок Оскільки вчитель є організатором освітнього процесу то його основною метою є пробудити і підтримати прагнення дітей до пізнання, що спонукає педагогічний колектив шукати шляхи підвищення інтересу учнів до навчання, урізноманітнюючи його зміст, форми та прийоми через використання акмеологічних та комунікаційних технологій. 

ppt
Додав(-ла)
Бушко Тетяна
Додано
9 січня 2019
Переглядів
2949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку