Акмеологічний підхід до розвитку освіти – це створенннянеобхідних умов для становлення й розвитку в усіх суб'єктів освіти уявлення про успіх, високі досягнення, необхідні для розвитку особистості й соціуму
Акмеологічні технології Акмеологічні освітні технології — це технології, які, з одного боку, спрямовані на саморозвиток учня відповідно до його природних задатків та внутрішньої інтенції в умовах варіативності (індивідуалізації) освітніх програм, а з другого боку, це технології, спрямовані на досягнення кожним учнем своїх можливих найвищих результатів за умови поєднання зусиль партнерів освітнього процесу, що забезпечують педагогічний супровід вихованців.
Завдання акмеологічних технологій Основне завдання акмеологічних технологій - сформувати та закріпити у самосвідомості людини затребувану необхідність у самосвідомості, саморозвитку й самореалізації, що дозволяють спеціальними прийомами та техніками самоактуалізувати особистісне та професійне "Я".
Тренінгові технології Тренінгові технології стимулюють пізнавальну активність і самостійність слухачів, тут слухач є суб’єктом навчання. Створюються такі комфортні умови, за яких кожен слухач відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність при відпрацюванні конкретного питання тематики занять.
Технологія розвивального навчання Технологія розвивального навчання передбачає взаємодію педагога і учнів на основі колективно-розподільної діяльності, пошуку різних способів вирішення навчальних завдань за допомогою організації навчального діалогу в дослідницькій і пошуковій діяльності учнів. Технологія розвивального навчання включає стимулювання рефлексивних здібностей дитини, навчання навичкам самоконтролю і самооцінки.
Диктант з ключем Запишіть іменники у дві колонки: вжиті в однині; вжиті в множині. У кожному іменнику підкресліть першу літеру. З цих літер прочитаєте народне прислів’я. Дім, ніжки, екскурсії, окунь, приклади, ромби, берег, рис, екватор, діжка, обереги, птахи, ірис, абрикоси, дрова, лис, олівець, екскаватори.
Технологія “метод проектів” Не менш значущим у контексті акмеологічної теорії є технологія, що отримала назву "метод проектів" і припускає орієнтацію на самостійну діяльність учнів, рішення певної проблеми, що передбачає використання різноманітних методів, засобів навчання, інтегрованих знань і вмінь з різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей.
Використання засобів «мультимедіа Краще один раз побачити, ніж сім раз почути. Саме мультимедійний супровід уроку дає можливість подати матеріал на уроці в незвичній формі. Діти краще запам’ятовують те, що нетрадиційне, не «сухе», а «яскраве» і сучасне, те, що їх здивувало, заінтригувало. Це – презентації, комп’ютерні навчальні ігри, відеоролики, слайд-шоу.
Висновок Оскільки вчитель є організатором освітнього процесу то його основною метою є пробудити і підтримати прагнення дітей до пізнання, що спонукає педагогічний колектив шукати шляхи підвищення інтересу учнів до навчання, урізноманітнюючи його зміст, форми та прийоми через використання акмеологічних та комунікаційних технологій.