Алгоритм - це детальний покроковий набір інструкцій для розв’язання проблеми або виконання завдання.0203
Номер слайду 4
Приклад алгоритму:01 Розв’язання математичної задачі02 Приготування їжі03 Правила користування автоматичними пристроями
Номер слайду 5
0102030405 Алгоритм розв’язання задачі: Прочитай задачу. Виділи головні слова. Запиши короткий запис. Що тобі треба знайти в задачі?Як це треба зробити?Запиши відповідь. Виконай обчислення
Номер слайду 6
Рецепт приготування канапок. Відваріть яйця, очистіть від шкаралупи. Натріть сир на великій тертці. Додайте до сиру майонез та подрібнений часник. Перемішайте вилкою. З скибочок чорного хліба виріжте круглі кружечки середньої товщини. Кожен гурток намажте сирною пастою. Поверх намазки помістіть аркуш петрушки, але не в центрі кухля, а збоку. На шпажку надягніть яйце і закріпіть у центрі хлібного кухля. Поруч із яйцем помістіть квадратик перчика.
Номер слайду 7
Програмування - це процес перетворення алгоритму на мову, яку комп’ютер може зрозуміти. 02 Наше завдання навчитися розв’язувати поставлені задачі за допомогою написання коду.
Номер слайду 8
Scratch. Мова програмування, призначена для надзвичайно легкого і веселого кодування. Щоб створити власну програму, вам потрібно перетягувати блоки в області сценарію та з’єднувати їх між собою як деталі конструктора.
Номер слайду 9
Scratch
Номер слайду 10
Scratch Панель інструментів у верхній частині вікна програми містить меню Файл і меню Правка. Scratch може працювати з різними мовами. За допомогою кнопки Мова ви можете обрати будь-яку з них.
Номер слайду 11
Scratch Область сценарію – це область, де ви можете розміщувати блоки, щоб сформувати сценарій.
Номер слайду 12
Scratch Спрайт – це об’єкт, який виконує дії в проєкті. За замовчуванням на Сцені розташовано виконавця Рудий кіт. Ви можете знайти різні спрайти в бібліотеці спрайтів і додати їх до свого проєкту. Можна також завантажити спрайт зі свого комп’ютера.
Номер слайду 13
Scratch Сцена – зображення проєкту. На ній ви можете переглянути результат виконання створених вами сценаріїв.
Номер слайду 14
Scratch Практична робота: Задача 1. Надати Рудому коту команди, щоб він обійшов сцену по прямокутнику зі сторонами 350 кроків і 250 кроків, привітався у правому верхньому і лівому нижньому кутах прямокутника протягом 5 с. Задача 2. Додайте для сцени тло Space City 1. Додайте виконавця Gobo. Розмістіть виконавців на сцені. Складіть програму у якій Рудий кіт вітається з Gobo: «Привіт, друже! Вітаю тебе у світі Scratch!» Натисніть на зелений прапорець і перевірте роботу програми.
Номер слайду 15
Scratch Домашнє завдання: Опрацювати сторінки 113-114 у підручнику.
Номер слайду 16
Scratch Як ви оціните свою роботу? Все зрозуміло! Маю деякі питання. Нічого не зрозуміло.