Презентація "Алгоритми. Основи Scratch"

Про матеріал
Поняття алгоритму. Приклади алгоритмів. Основи роботи з програмою Scratch. Основні поняття і терміни.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

55555 Основи. Scratch. Алгоритми5 клас

Номер слайду 2

Поняття алгоритму. Програмування в Scratch

Номер слайду 3

Алгоритм - це детальний покроковий набір інструкцій для розв’язання проблеми або виконання завдання.0203

Номер слайду 4

Приклад алгоритму:01 Розв’язання математичної задачі02 Приготування їжі03 Правила користування автоматичними пристроями

Номер слайду 5

0102030405 Алгоритм розв’язання задачі: Прочитай задачу. Виділи головні слова. Запиши короткий запис. Що тобі треба знайти в задачі?Як це треба зробити?Запиши відповідь. Виконай обчислення

Номер слайду 6

Рецепт приготування канапок. Відваріть яйця, очистіть від шкаралупи. Натріть сир на великій тертці. Додайте до сиру майонез та подрібнений часник. Перемішайте вилкою. З скибочок чорного хліба виріжте круглі кружечки середньої товщини. Кожен гурток намажте сирною пастою. Поверх намазки помістіть аркуш петрушки, але не в центрі кухля, а збоку. На шпажку надягніть яйце і закріпіть у центрі хлібного кухля. Поруч із яйцем помістіть квадратик перчика.

Номер слайду 7

Програмування - це процес перетворення алгоритму на мову, яку комп’ютер може зрозуміти. 02 Наше завдання навчитися розв’язувати поставлені задачі за допомогою написання коду.

Номер слайду 8

Scratch. Мова програмування, призначена для надзвичайно легкого і веселого кодування. Щоб створити власну програму, вам потрібно перетягувати блоки в області сценарію та з’єднувати їх між собою як деталі конструктора.

Номер слайду 9

Scratch 

Номер слайду 10

Scratch  Панель інструментів у верхній частині вікна програми містить меню Файл і меню Правка. Scratch може працювати з різними мовами. За допомогою кнопки Мова ви можете обрати будь-яку з них.

Номер слайду 11

Scratch  Область сценарію – це область, де ви можете розміщувати блоки, щоб сформувати сценарій.

Номер слайду 12

Scratch Спрайт – це об’єкт, який виконує дії в проєкті. За замовчуванням на Сцені розташовано виконавця Рудий кіт. Ви можете знайти різні спрайти в бібліотеці спрайтів і додати їх до свого проєкту. Можна також завантажити спрайт зі свого комп’ютера.

Номер слайду 13

Scratch Сцена – зображення проєкту. На ній ви можете переглянути результат виконання створених вами сценаріїв.

Номер слайду 14

Scratch  Практична робота: Задача 1. Надати Рудому коту команди, щоб він обійшов сцену по прямокутнику зі сторонами 350 кроків і 250 кроків, привітався у правому верхньому і лівому нижньому кутах прямокутника протягом 5 с. Задача 2. Додайте для сцени тло Space City 1. Додайте виконавця Gobo. Розмістіть виконавців на сцені. Складіть програму у якій Рудий кіт вітається з Gobo: «Привіт, друже! Вітаю тебе у світі Scratch!» Натисніть на зелений прапорець і перевірте роботу програми.

Номер слайду 15

Scratch  Домашнє завдання: Опрацювати сторінки 113-114 у підручнику.

Номер слайду 16

Scratch  Як ви оціните свою роботу? Все зрозуміло! Маю деякі питання. Нічого не зрозуміло.

pptx
Додано
1 січня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку