У презентації розміщені матеріали які дозволяють познайомитися з програмою Scratch, основні елементи, які використовуються для знайомства з цією програмою.
Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch
Номер слайду 2
НАША МЕТА НА СЬОГОДНІ НАВЧИТИСЯ СТВОРЮВАТИ ТА РЕАЛІЗОВУВАТИ АЛГОРИТМИ, ПЕРЕТВОРЮВАТИ ПОВСЯКДЕННІ ЗАДАЧІ НА АЛГОРИТМИ
Номер слайду 3
СКРЕТЧ - ЦЕ МОВА І СЕРЕДОВИЩЕ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ, ЩО НАДАЄ ЗМОГУ СТВОРЮВАТИ ВЛАСНІ ПРОГРАМИ (У СЕРЕДОВИЩІ СКРЕТЧ ЇХ НАЗИВАЮТЬ ПРОЄКТАМИ): АНІМАЦІЇ, ІНТЕРАКТИВНІ ІСТОРІЇ, ІГРИ, МОДЕЛІ ТОЩО.
Номер слайду 4
Скретч розроблено 2007 року в Масачусетському технологічному університеті під керівництвом Мітчела Резніка. Середовище створене для дітей віком від 8 до 16 років для набуття початкових навичок алгоритмізації та програмування. У середовищі Скретч програма складається з готових блоків команд.
Номер слайду 5
Після встановлення на комп’ютері програми Scratch для її запуску достатньо двічі клацнути ярлик на робочому столі або скористатися іншим способом. Відкривається головне вікно програми
Номер слайду 6
ВЕРХНІЙ РЯДОК ВІКНА - ЦЕ ЗАГОЛОВОК ПРОГРАМИ. У правому верхньому куті рядка розташовані три системні кнопки, призначені для згортання, розгортання і закриття вікна. У наступному рядку розташоване головне меню, панель інструментів і кнопки для встановлення розміру сцени.
Номер слайду 7
ЛІВОРУЧ ВГОРІ РОЗТАШОВАНО 9 НАЗВ (КАТЕГОРІЙ) КНОПОК, ОДНА З ЯКИХ Є АКТИВНОЮ. АКТИВНА КНОПКА ВИДІЛЕНА ІНШИМ КОЛЬОРОМ. Біля кнопки містяться блоки команд активної кнопки. Щоб зробити кнопку активною , достатньо клацнути по ній кнопкою миші.
Номер слайду 8
ПРАВОРУЧ УГОРІ (БІЛИЙ ФОН ІЗ РУДИМ КОТОМ) РОЗТАШОВАНА СЦЕНА. ПІСЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ ПРОГРАМИ СЦЕНА ЗАВЖДИ МАЄ СВІТЛИЙ ФОН, НА ЯКОМУ ЗНАХОДИТЬСЯ ОБ’ЄКТ - РУДИЙ КІТ. НА СЦЕНІ ОБ’ЄКТИ ВИКОНУЮТЬ ЗАПРОГРАМОВАНІ ДІЇ. ОБ’ЄКТ , ЯКИЙ РУХАЄТЬСЯ ПО СЦЕНІ, НАЗИВАЮТЬ СПРАЙТОМ. На сцені можна розмістити декілька об’єктів. Їхнє розташування можна змінювати. Розмір сцени, її фон і об’єкти на ній теж можна змінювати. Сцена має 480 точок (пікселів) по горизонталі й 360 точок по вертикалі.
Номер слайду 9
ОБАСТЬ СЦЕНАРІЮ - ЦЕ ОБЛАСТЬ, ДЕ ВИ РОЗТАШОВУЄТЕ БЛОКИ, ЩОБ СФОРМУВАТИ СЦЕНАРІЇ.
Номер слайду 10
Практична робота:1) Збільште і зменште розмір Рудого кота.2) Надайте об’єкту Рудий кіт ім’я Мурчик.3) Установіть фон сцени Concert.4) Видаліть зі сцени Рудого кота і розмістіть об’єкти Ballerina і Giga
Номер слайду 11
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати у підручнику сторінки 115-118
Номер слайду 12
ЯК ВИ ОЦІНЮЄТЕ СВОЮ РОБОТУ?ВСЕ ЗРОЗУМІЛО!МАЮ ДЕЯКІ ПИТАННЯ!НІЧОГО НЕ ЗРОЗУМІЛО!