19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Презентація "Алгоритми та їх властивості. Виконавці алгоритмів. Форми подання алгоритмів"

Про матеріал

Мета:

Навчальна:

дати поняття про алгоритм, його властивості та форми падання алгоритмів;

Розвиваюча: розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес;

формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати,

Виховна:

виховувати прагнення до отримання нових знань;

виховувати комунікативні якості, вміння слухати;

Тип уроку: пояснення нового матеріалу.

Програмне забазпечення: презентація, створена в Power Point

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА УРОКУ: Алгоритми та їх властивості. Форми подання алгоритмів. Мірянова Н. П., вчитель інформатики Кінецьпільської ЗОШ І – ІІІ ст. Первомайської районної ради Миколаївської області11 клас11.05.2018

Номер слайду 2

Мета уроку: Навчальна:дати поняття про алгоритм, його властивості;навчити розпізнавати алгоритми навколо себе;вміти розрізняти правильно та неправильно сформульовані алгоритми;синтезувати знання, отримані при вивченні різних шкільних предметів. Розвиваюча:розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес;формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів11.05.2018

Номер слайду 3

Виховна:виховувати прагнення до отримання нових знань;виховувати комунікативні якості, вміння слухати;виховувати критичне відношення до загальноприйнятих істин;виховувати культуру між особистісних взаємовідносин, акуратність в роботі.11.05.2018

Номер слайду 4

Визначити наявність алгоритмів в шкільних предметах. Довести необхідність складання алгоритмів на любому навчальному предметі для кращого розуміння, засвоєння і запам’ятовування матеріалу. Показати значення інформатики для інших наук.11.05.2018

Номер слайду 5

“Алгоритм не розкіш, а засіб досягнення мети”11.05.2018

Номер слайду 6

Вивчення нового матеріалу 11.05.2018

Номер слайду 7

Гра «Визначення віку та дати народження» Порядковий номер місяця народження помножити на 100. Додати число дня народження. Отриманий добуток помножити на 2. Додати 8. Результат помножте на 5. Додайте 4. Помножте на 10. До отриманної суми додайте повне число років збільшене на 4. 11.05.2018

Номер слайду 8

Ключ: Від отриманого числа відніміть 444. Отримане число розбийте на групи з права на ліво по дві цифри. Перша група – праворуч – вік людини. Друга група – дата народження. Третя група – місяць народження.11.05.2018

Номер слайду 9

Алгоритмом називають зрозуміле і точне розпорядження виконавцю виконати послідовності дій, спрямованих на досягнення зазначеної мети чи на вирішення поставленої задачі.11.05.2018

Номер слайду 10

Виконавець – це будь-яка істота (жива чи нежива), яка спроможна виконати алгоритм. Виконавці алгоритмів: Людина. Комп’ютер. Механічні присторї (космічні станції, роботи, програмно-керовані верстати).11.05.2018

Номер слайду 11

Властивості алгоритмів11.05.2018

Номер слайду 12

Зрозумілість. Виконавець правильно сприймає кожну команду та може її виконати.(алгоритм записаний за допомогою азбуки Морзе)11.05.2018

Номер слайду 13

Однозначність (точність)Точний опис дій та послідовності їх виконання, відсутність неоднозначного тлумачення(сіль за смаком, )11.05.2018

Номер слайду 14

Дискретність. Алгоритм повинен бути розбитий на послідовність окремих кроків. Кожна команда починає виконуватися після закінчення виконання попередньої.11.05.2018

Номер слайду 15

Неодноразове використання алгоритму для розв'язування однотипних задач (наприклад, алгоритм розв'язування квадратного рівняння). Масовість11.05.2018

Номер слайду 16

Результативність. Виконання алгоритму повинно привести до розв'язування задачі, тобто до кінцевого результату. Алгоритм результативний, якщо його виконання дає правильний результат. (наприклад, формула Герона)11.05.2018

Номер слайду 17

Формальність. Один і той же алгоритм можуть виконати декілька виконавців з одним і тим же результатом.11.05.2018

Номер слайду 18

Способи подання алгоритмів. Письмовий – записаний чи надрукований. Усний – сказаний вголос. Схематичний – представлений у вигляді схеми чи креслення. Графічний – намальований малюнком чи знаками. Кодований – у зашифрованому виді, зрозумілому для виконавця.11.05.2018

Номер слайду 19

Які існують форми подання алгоритмів?Словесний спосіб подання алгоритму є найбільш прийнятним для опису інструкцій побутового характеру, дій на випадок надзвичайної ситуації, фармакологічних чи кулінарних рецептів, тощо. Рецепт "Піца нашвидкуруч":1. В рівних пропорціях змішайте сметану з томатною пастою, за бажанням додайте орегано чи інші спеції.2. Отриманий соус намажте на хліб.3. Зверху викладіть порізані на шматочки помідори та болгарський перець, половинки маслин. Або інші улюблені варіанти начинки.4. Натертий чи нарізаний скибочками сир покласти зверху.5. На кілька хвилин поставити отримане в духовку, аерогриль чи мікрохвильовку. Словесне подання. Графічне подання 11.05.2018

Номер слайду 20

Алгоритм поданий мовою програмування11.05.2018

Номер слайду 21

Помилки при складанні алгоритмів. Синтаксичні !!!Логічні !!!Порушення правил запису. Порушення в логіці алгоритму11.05.2018

Номер слайду 22

Узагальнення і систематизація вивчених на уроці понять і раніше засвоєних знань. Проблема нашого уроку –„Як навчитися алгоритмічно мислити?”11.05.2018

Номер слайду 23

Робота в групах Для розв’язання проблеми давайте спробуємо визначити наявність алгоритмів в різних навчальних предметах.11.05.2018

Номер слайду 24

Метод «ПРЕС» Метод «Прес» використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і вам потрібно зайняти й чітко аргументувати визначену позицію з проблеми, що обговорюється, переконати інших у вашій правоті. Метод дасть вам можливість навчитися формулювати та висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано, в чіткій та стислій формі, впливати на думку ваших співрозмовників.11.05.2018

Номер слайду 25

Щоб бути чітким та переконливим, ваше висловлювання повинно мати таку структуру й етапи:11.05.2018

Номер слайду 26

1. Позиція: почніть зі слів «Я вважаю, що ...» та висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваша точка зору. 2. Обґрунтування: починаючи словами «...тому, що...» наведіть причину появи цієї думки, тобто поясніть, на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої позиції.11.05.2018

Номер слайду 27

3. Приклад: продовжуйте висловлювання словом «. приклад...» та наведіть факти, дані, що підтверджують вашу позицію.4. Висновки: закінчіть висловлювання «Отже (тому), вважаю...» і узагальніть свою думку, зробіть висновок про те, як необхідно діяти (це своєрідний заклик прийняти вашу позицію).11.05.2018

Номер слайду 28

В якому шкільному предметі ви визначали алгоритм?В чому суть даної задачі?Як проявляються властивості алгоритму на вашому прикладі?Дати відповіді на запитання:11.05.2018

Номер слайду 29

Доповідь спікера. План:- навчальний предмет;- яку задачу розглядали;- як в запропонованому алгоритмі проявляються властивості;- в чому полягає значення алгоритму для даної задачі?11.05.2018

Номер слайду 30

Оцінювання учнем власної участі в роботі малої групи: Прізвище, ім'я. Оцініть себе по кожному з визначених напрямів від 0 до 2 балів.1. Ви брали активну участь у роботі групи __2. Ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала група __3. Ви надавали підтримку іншим членам групи, заохочували їх до роботи __4. Ви висунули цілком нову ідею, що сподобалась іншим __5. Ви вдало узагальнювали думки інших і просували робот групи вперед __6. Ви доповідали класу про результати групової роботи __Всього балів___11.05.2018

Номер слайду 31

Навести приклади алгоритмів з навчальних предметів 11.05.2018

Номер слайду 32

Урок закінчено!11.05.2018 До нових зустрічей!

pptx
Додано
11 травня 2018
Переглядів
1293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку