Мета:
Навчальна:
дати поняття про алгоритм, його властивості та форми падання алгоритмів;
Розвиваюча: розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес;
формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати,
Виховна:
виховувати прагнення до отримання нових знань;
виховувати комунікативні якості, вміння слухати;
Тип уроку: пояснення нового матеріалу.
Програмне забазпечення: презентація, створена в Power Point
Мета уроку: Навчальна:дати поняття про алгоритм, його властивості;навчити розпізнавати алгоритми навколо себе;вміти розрізняти правильно та неправильно сформульовані алгоритми;синтезувати знання, отримані при вивченні різних шкільних предметів. Розвиваюча:розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес;формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів11.05.2018
Гра «Визначення віку та дати народження» Порядковий номер місяця народження помножити на 100. Додати число дня народження. Отриманий добуток помножити на 2. Додати 8. Результат помножте на 5. Додайте 4. Помножте на 10. До отриманної суми додайте повне число років збільшене на 4. 11.05.2018
Які існують форми подання алгоритмів?Словесний спосіб подання алгоритму є найбільш прийнятним для опису інструкцій побутового характеру, дій на випадок надзвичайної ситуації, фармакологічних чи кулінарних рецептів, тощо. Рецепт "Піца нашвидкуруч":1. В рівних пропорціях змішайте сметану з томатною пастою, за бажанням додайте орегано чи інші спеції.2. Отриманий соус намажте на хліб.3. Зверху викладіть порізані на шматочки помідори та болгарський перець, половинки маслин. Або інші улюблені варіанти начинки.4. Натертий чи нарізаний скибочками сир покласти зверху.5. На кілька хвилин поставити отримане в духовку, аерогриль чи мікрохвильовку. Словесне подання. Графічне подання 11.05.2018
Метод «ПРЕС» Метод «Прес» використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і вам потрібно зайняти й чітко аргументувати визначену позицію з проблеми, що обговорюється, переконати інших у вашій правоті. Метод дасть вам можливість навчитися формулювати та висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано, в чіткій та стислій формі, впливати на думку ваших співрозмовників.11.05.2018
3. Приклад: продовжуйте висловлювання словом «. приклад...» та наведіть факти, дані, що підтверджують вашу позицію.4. Висновки: закінчіть висловлювання «Отже (тому), вважаю...» і узагальніть свою думку, зробіть висновок про те, як необхідно діяти (це своєрідний заклик прийняти вашу позицію).11.05.2018
Оцінювання учнем власної участі в роботі малої групи: Прізвище, ім'я. Оцініть себе по кожному з визначених напрямів від 0 до 2 балів.1. Ви брали активну участь у роботі групи __2. Ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала група __3. Ви надавали підтримку іншим членам групи, заохочували їх до роботи __4. Ви висунули цілком нову ідею, що сподобалась іншим __5. Ви вдало узагальнювали думки інших і просували робот групи вперед __6. Ви доповідали класу про результати групової роботи __Всього балів___11.05.2018