11 травня о 19:00Вебінар: Трудові відносини в закладі освіти: права, обов’язки та соціальні гарантії

Презентація "Алгоритми в нашому житті"

Про матеріал
Презентація до уроку «Алгоритми в нашому житті». Презентація допоможе ознайомити учнів із використанням алгоритмів у нашому житті; закріпити поняття «алгоритм»; вчити складати та виконувати алгоритми, розвивати мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, самостійність учнів; виховувати інтерес до вивчення предмету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Гра “Мікрофон”Продовжте речення.— Об'єкт «комп'ютер» складається з таких пристроїв: системний блок,...— До об'єктів живої природи належать: тварини, ...

Номер слайду 3

Розгадай кросворд{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}                                                   1{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МАша22{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Лунтік433{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Гена{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Простоквашино855{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Буратіно66{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Винкс77{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Теремок{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МаугліДалі

Номер слайду 4

Молодці!!

Номер слайду 5

Леся УКРАЇНКА ТРИ МЕТЕЛИКИБули собі три метелики: один білий, другий червоний, а третій жовтий. Вони весело літали цілий день у великому саду, в соняшному світлі, перелітали з квітки на квітку, куштували медок і летіли далі. Час їм дуже швидко минав. Вони так загралися, що й не зогляділися, що сонечко сховалося за хмари і пустився дощ. Змокли метелики. Полетіли вони до своєї хатки, аж там біда: двері замкнені, а ключа ніде не можна знайти. Що тут робити? За той час, що стояли перед дверима та не знали, що робити, змокли страшенно. Насилу вже крильцями ворушили. Ледве долетіли до туліпана, червоного з жовтими крапочками. Попросили його захисту:- Любий туліпанчику, просимо тебе, відчини свій келих та сховай нас від дощу!Туліпан подивився на них і промовив:- Жовтого й червоного прийму, а білий нехай зостається надворі. Але обидва метелики, жовтий і червоний, промовили:- Коли ти не хочеш захистити нашого братика, білого метелика, то й ми краще на дощі будемо мокнути. Метелики смутні полетіли до білої лілеї. Попросили й її, щоб сховала їх від дощу, але вона погоджувалася прийняти тільки білого. Тоді й він промовив:- Сам-один не хочу ховатися в тебе! Або вже разом з своїми братами десь знайдемо захист, або вже вкупі бідувати будемо. Почуло це з-за хмар сонечко, і схотілося йому побачити тих приятелів, що так один за одного обстоювали. Продерлося крізь хмари й кинуло на метеликів своє проміння. Зараз крильцята їм висохли, і самі вони зогрілися і знов літали, танцювали й раділи, як давніш, аж до самого вечора. А як сонечко зайшло за гору, то метелики полетіли додому спати.

Номер слайду 6

Фізкультхвилинка. Ми метелики чудові, (Нахилити голову в ліво, вправо). Маєм крильця кольорові, (Розвести руки в сторони). Над квітками літаємо, (Біг на місці, рухи руками вгору- вниз). Втоми ми не знаємо, Пташки ми злякалися, (Руки покласти на голову). Під квітку заховалися. (Присісти).

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Алгоритм нашої роботи такий: Повторити правила безпечної роботи за комп’ютером. Включити комп’ютер. На робочому столі знайти піктограму «Сходинки»Відкрити вкладку 3 класу. Завдання Виконавець «Навантажувач»

Номер слайду 14

Техніка безпеки. Займаючи робочі місця за комп'ютером, два учні "пробивали" собі дорогу, розштовхуючи усіх ліктями. Які правила техніки безпеки вони порушили?

Номер слайду 15

Техніка безпеки. Квапливий учень, забігши в кабінет інформатики, включив комп'ютер собі і сусіду і, ще не знаючи, чим потрібно буде займатися на уроці, став підряд натискувати на всі клавіші. Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

Номер слайду 16

Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі

Номер слайду 17

Вправи для очей

Номер слайду 18

— Який об'єкт намальований під цифрою 5?— Чи має ручку портфель?— Собачка сидить чи стоїть?— З якого боку будинку росте ялинка?— Скільки листочків намальовано на малюнку?

Номер слайду 19

Закінчіть речення. Якщо дерево не білокоре, це не... Якщо тварина не живе у воді, це не...- З яєць вилуплюються...

Номер слайду 20

Які об'єкти сховалися на цих малюнках?

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Виконайте в зошитах алгоритм, що поданий на цій схемі

pptx
Додано
21 березня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку