Урок "Анімація в редакторі растрової графіки. Ефекти анімації обертання об’єктів"

Про матеріал
Розробка уроку "Анімація в редакторі растрової графіки. Ефекти анімації обертання об’єктів" у якому учні повторюють і закріплюють знання про графічний інтерфейс; вивчають та закріплюють основні навички роботи з інструментами в GIMP для створення та редагування анімації; виконують експорт анімації з растрового редактора; створюють GIF-анімації з різноманітними візуальними ефектами.
Перегляд файлу

Тема: Анімація в редакторі растрової графіки. Ефекти анімації обертання об’єктів

 

Триєдина мета:

 

  •                            виховна - розвиток пізнавального інтересу, виховання цифрової та інформаційної культури;
  •                            розвиваюча - розширення кругозору, розвиток вміння вибудовувати самостійну роботу;
  •                            навчальна - повторити і закріпити знання про графічний інтерфейс; вивчити та закріпити основні навички роботи з інструментами в GIMP для створення та редагування анімації; виконувати експорт анімації з растрового редактора; створювати GIF-анімації з різноманітними візуальними ефектами.

 

  •                    

 

Дата проведення: 18 лютого 2021

 

Клас: 11 клас

 

Тип уроку комбінований урок

 

Обладнання: комп'ютерний клас, оснащений сучасною технікою і програмним забезпеченням: операційна система Windows, програма GIMP, інтерактивна дошка, проектор

ПЛАН

 

1. Організаційний момент.

 

2. Фронтальне опитування.

 

3. Вправа «Дешифратор».

 

4. Практична робота.

 

5. Підведення підсумків.

 

6. Домашнє завдання.


ХІД УРОКУ

 

 

    1. Організаційний момент.

 

Учитель: Доброго дня, діти! Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчення теми «Анімація в редакторі растрової графіки». Наш урок буде складатися з двох частин: теоретичної та практичної.

Сьогоднішній урок допоможе вам підвищити свою цифрову та інформаційну культуру і комп'ютерну грамотність.

 

Постарайтеся бути уважними, чітко виконувати завдання, стежити за вказывками, дотримуватися рекомендацій при роботі з комп'ютером.

 

Для підготовки до цієї роботи відповімо усно на питання, які допоможуть вам згадати роботу в графічному редакторі

 

  1.                 Фронтальне опитування.

Давайте згадаємо:

Учитель: Які типи графіки існують?

Учень: Растрова графіка, Векторна графіка, Фрактальна графіка, Тривимірна графіка

Учитель: Чим відрізняється векторна графіка від растрової?

Учень: Основна відмінність векторної графіки від растрової полягає в тому, що растрова графіка будується на пікселях, тобто на точках, а векторна на геометричні фігурах (примітивах).

Учитель: КОМП’Ю́ТЕРНА АНІМА́ЦІЯ це?

Учень: КОМП’Ю́ТЕРНА АНІМА́ЦІЯ – створення за допомогою комп’ютера і програмного забезпечення рухомого об’єкта

Учитель: Який редактор ми використовували для створення зображень на останніх уроках?

Учень:GIMP

Учитель: До якого типу редакторів відноситься GIMP?

Учень: До растрового

Учитель: де знаходиться панель інструментів?

Учень: Панель інструментів знаходиться в лівій частині робочої області

Учитель: Яким чином ми можемо переміщати шари?

Учень: за допомогою миші. (Перетягування)

Учитель: На минулому уроці ми використовували для зображення фільтри, для чого вони потрібні?

Учень: Фільтри необхідні для додання будь-якого ефекту.

 

 

3. Вправа «Дешифратор».

 

Учитель:

Щоб дізнатись слоган  нашого уроку і тему практичної роботи а також перевірити ваші знання інструментів редактора GIMP,  пропонує вам вправу “дешифратор”.Вам потрібно співставити назву інструменту з його зображенням і відгадати зашифрований вислів.

 

Впиши букву відповідного інструменту графічного редактора


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИБІР НОЖИЦЯМИ

ПЕРО

ТЕКСТ

ПІПЕТКА

ОЛІВЕЦЬ

ГУМКА

ПЕНЗЕЛЬ

МАСШТАБ

ПЕРО

ВИМІРЮВАЧ

ЗАПОВНЕННЯ

ГУМКА

ПЕРЕМІЩЕННЯ

ПАЛЕЦЬ

ГУМКА

ПІПЕТКА

ТЕКСТ

ПЕРО

ПАЛЕЦЬ

ВИБІР НОЖИЦЯМИ

 

Д

Е

З

І

И

К

Н

О

Р

Т

Ь

_

 

 

Отже слоган нашого уроку “крізь терни до зірок “. Як ви гадаєте що означає цей вислів?

 Ну будемо з вами сьогодні плідно працювати задля досягнення мети уроку. А метою о є удосконалення знань і вмінь працювати в растровому редакторі GIMP, навчитись створювати анімацію обертання об'єктів. Наш слоган є підказкою, що обертати ми будемо зірки, а точніше планети Сонячної системи. Я не дарма брала тему обертання планет адже 18 лютого 1930 року була відкрита планета Плутон хоча вже у  2006 році Її виключили зі складу планет-гігантів але ми не будемо ображати і залишимо складі планет сонячної системи які ми будемо анімувати.

На минулому уроці Ви питали: “що  за дивні квадрати у стилі модернізму ми малювали?” А це були рельєф наших планет і кожен з вас зробив замальовку однієї з планет сонячної системи. Щоб дізнатись яка планета вам дісталась - розгадайте ваш персональний ребус.

 

А зараз самостійна робота в Джимпе.

Перед тим як розпочати практичну роботу давайте з вами згадаємо правила безпеки в комп'ютерному класі. Дуже добре

Сідайте будь ласка на своє робоче місце і уважно перегляньте як треба створювати анімацію обертання. Я буду демонструвати вам на прикладі планети Земля. Якщо ви щось забули, ви можете переглянути весь порядок дій у підготовлених  інструкціях. Уважно читайте і виконуйте кожен крок.

 

Підведення підсумків.

 

Наразі ми створили з вами 8 планет сонячної системи пропонують створити їхній парад я відкрила для вас доступ до презентації і вже створила слайд з фоном космосу і розмістила на орбітах планету Земля і сонце. Пропоную вам розмістити ваші планети на орбітах і переглянути результат нашої роботи.

 

Наші очі трохи втомились. Тому пропоную провести комплексну фізкультхвилинку.

 

  1. Закрийте очі. Накресліть в повітрі носом назву ваших планет . Відкрийте очі
  2. Уявіть нашу планету. Обведіть її очима, спочатку за годинниковою стрілкою, а потім проти годинникової стрілки.
  3.  Уявіть собі як падає зірка, а за нею – зорепад, і починаємо разом із ним повільно тупотіти ногами, імітуючи падіння зірок. Поступово темп тупотіння доводиться до дуже швидкого, а потім сповільнюється до повного припинення.

А тепер оцініть свою роботу на листах самооцінки

І залиште смайлик зі смайлом, який відповідає вашому смайлу після уроку

Урок закінчено. Дякую всім.

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
1871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку