І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАПІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ1. З якими темами ми ознайомилися в 10 класі?2. Які існують традиційні форми подання інформації?3. Які ще види інформації ви знаєте?4. Що таке алгоритм?5. Що означає вираз «постановка задачі»?6. Повторення інструктажу з ТБ в кабінеті інформатики. Хід уроку
Етапи побудови комп’ютерної моделі:1. Постановка задачі 2. Вибір методу її розв’язання 3. Складання алгоритму на основі вибраного методу 4. Складання програми (кодування складеного алгоритму однією з мов програмування) 5. Тестування і налагодження програми6. Остаточне виконання програми, аналіз результатів.
VІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУБесіда з елементами опитування1. Що таке модель? Наведіть приклади моделей.2. Що розуміють під знаковою моделлю?3. Що таке математична та інформаційна модель? У чому різниця між ними?4. Що таке комп’ютерна модель?5. Які унікальні можливості дає комп’ютерне моделювання?6. Назвіть основні етапи створення комп’ютерної моделі.7. Що таке комп’ютерні експерименти?8. Назвіть тип програмного забезпечення, яке використовують для реалізації комп’ютерних моделей.9. На які типи умовно можна поділити моделі?10. Назвіть недоліки комп’ютерних моделей.