Презентація "Алгоритми в середовищі Scratch"

Про матеріал

Презентація містить матеріали для узагальнення та систематизації вмінь з теми "Алгоритми" за курс 2-4 клас. Наведені приклади програм з різними алгоритмічними структурами, які реалізовані у середовищі Scratch.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Алгоритми

Номер слайду 2

Роль алгоритмів дуже велика як в повсякденному житті, так і в науці і техніці. Люди щоденно користуються різноманітними правилами, інструкціями, рецептами тощо, що складаються з певної послідовності команд. Деякі з них настільки увійшли до нашого життя, що ми виконуємо їх, майже не замислюючись, як іноді кажуть, автоматично.

Номер слайду 3

М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька.

Номер слайду 4

2 клас

Номер слайду 5

Команда — це чіткий наказ виконати певну дію. Команду віддають або записують у вигляді спонукальних речень.

Номер слайду 6

Виконавець команд – це той, хто розуміє і може виконати дані команди.

Номер слайду 7

Алгоритм — це послідовність дій, спрямованих на розв’язання певного завдання.

Номер слайду 8

Список команд, які розуміє виконавець називають системою команд виконавця. Місце, де виконавець може виконувати команди алгоритму називають середовищем виконавця.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Мама попросила донечку підмести підлогу на кухні. Хто є виконавцем алгоритму?Які команди може виконати дівчинка?Що є середовищем виконання алгоритму?

Номер слайду 11

Які команди він виконує?Ці команди складають систему команд виконавця. Хто є виконавцем цих команд?Що є середовищем виконання?Футболіст грає у футбол.

Номер слайду 12

Алгоритм

Номер слайду 13

214365

Номер слайду 14

3 клас

Номер слайду 15

Способи подання алгоритмів

Номер слайду 16

Алгоритм поданий у вигляді малюнка

Номер слайду 17

Алгоритм поданий у словесному вигляді

Номер слайду 18

Алгоритм

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Середовище програмування. Scratch

Номер слайду 21

1- Рядок меню2- Групи команд3- Поле команд4- Поле скриптів5- Поле запуску та зупинки скрипта6- Сцена.7- Кнопки додавання нових об'єктів8- Поле об'єктів (сцена, спрайти)12345678

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Режими роботи в середовищі Скретч. Режим - Зменшений розмір. Режим - У повний розмір

Номер слайду 24

Номер слайду 25

4 клас

Номер слайду 26

Подання алгоритму

Номер слайду 27

Номер слайду 28

структура алгоритму: Слідування;Розгалуження: Неповне;Повне. Повторення: Безперервне;Безперервне з умовою;З умовою;Із заданою кількістю повторень.

Номер слайду 29

Висловлювання. Висловлювання можуть бути тільки розповідними реченнями. Висловлювання. Запитання. Команда

Номер слайду 30

Неповне Розгалуження

Номер слайду 31

Номер слайду 32

На вулиці дощ?Так. НіВізьми парасольку. Блок-схема. Словесне подання. Якщо на вулиці дощ То візьми парасольку

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

повне Розгалуження

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Йдеш праворуч?Так. НіЗаводь спів. Повідай казку. Блок-схема. Словесне подання. Якщо йдеш праворуч То заводь співІнакше повідай казку

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Безперервне повторення

Номер слайду 42

Поверни ліворуч. Перемістись уздовж стіни. Блок-схема. Словесне подання. Завжди виконуй перемістись уздовж стіни поверни ліворуч. Пригадайте казку про Котигорошка. Уявимо, що, охороняючи його братів, Змій безперервно літає над темницею так, як показано на малюнку.

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Безперервне повторення з умовою

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Повторення з умовою

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Повторення Із заданою кількістю повторень

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Номер слайду 59

Номер слайду 60

Для імітації руху виконавця потрібно мати декілька його образів. Можна скористатися готовими образами спрайтів, а можна намалювати їх самостійно.

Номер слайду 61

Політ кажана

Номер слайду 62

Висновок. Тепер і ви вже можете орієнтуватися у «алгоритмічних джунглях». І тому, я гадаю, ви зможете сформувати у дітей розуміння, що таке алгоритм, навіщо він потрібен та його базові структури. Наша робота допоможе учням зустрівшись з алгоритмом, одразу зрозуміти, з чим вони мають справу.

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
.jpg
Pencil.png
zip
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
15394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку