Презентація" Аліна Туз "Час бажань"

Про матеріал

Матеріали презентації дозволить вдосконалити навички правильного й виразного читання, вміння висловити свою думку, збагатити словниковий запас здобувачів освіти, сформувати оцінні судження.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

АЛІНА ТУЗ «ЧАС БАЖАНЬ»Урок читання у 4 класі

Номер слайду 2

Мета:  вдосконалювати навички правильного й виразного читання; розвивати вміння передавати різні почуття під час читання, вміння висловлювати свою думку, збагачувати словниковий запас здобувачів освіти; формувати оцінні судження; виховувати доброту, милосердність, співчуття, співпереживання, любов до художнього слова.

Номер слайду 3

ДИХАЛЬНА ВПРАВАНа долоньку впала сніжинка. Давайте її зігріємо подихом. Подмухаємо на неї, щоб вона полетіла високо-високо.

Номер слайду 4

МОВЛЕННЄВА ВПРАВАМа-ма-ма-прийшла до нас …Іг-іг-іг-випав білий …Оз-оз-оз-вдарив сильний …Ижі-ижі-ижі-наділи на ноги …

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Читання І частини казки «ланцюжком» Слоникова робота. Гіроборд – двоколісний скутер, вуличний електричний транспортний засіб, гіроскутер.

Номер слайду 7

ПОМІРКУЙТЕ І ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ-Хто головні персонажі твору?-У яку пору року відбуваються події?

Номер слайду 8

ДОСЛІДЖУЄМО ТЕКСТ - Поділіться міркуванням, як ви розумієте вислови «дощ стояв стіною», «розплачуватися часом».-Як хлопці потрапили до незвичайної крамниці?- Кого хлопці зустріли у «Часі бажань»?- Яку пропозицію вони отримали?- Чому Денис засумнівався?- Чому, на вашу думку, професії так дорого коштують?- Як ви вважаєте, куди подівся Максим?

Номер слайду 9

РУХЛИВА ВПРАВА

Номер слайду 10

Читання ІІ частини казки мовчки. Робота з текстом -Як хлопчики розпорядилися своїм часом?Хто врешті отримав більше?- Як би ви вчинили на місці Максима біля Дзеркала бажань? -Що б ви придбали у магазині «Час бажань»?-Скільки б ви наважилися віддіти за свою покупку?

Номер слайду 11

ВПРАВА-МОДЕЛЮВАННЯ

Номер слайду 12

Тест з літературного читання А. Туз «Час бажань»1. Визначте жанр твору А. Туз. Народна казка. Оповідання. Літературна казка. Легенда2. Пригадай імена хлопчиків. Денис та Дмитро. Максим та Іван. Денис та Максим. Олег та Микита 3. Події, описані у казці, відбувалися усічнілютомугрудні4. Хто зустрів хлопців у крамниці?Привітна жіночка. Циферблат. Бабуся. Високий молодий чоловік 

Номер слайду 13

5. Чим розплачувалися у крамниці?часомгрошиманічим6. Скільки коштував "Програміст"?5 років9 років7 років100 грн7. Чому товари мали таку вартість?це термін виготовлення цього товарубатьки повинні заощаджувати весь цей часце термін придатності товару 8. Що в магазині було замість каси?дзеркалополицяшафаскринька 

Номер слайду 14

9. Скільки часу витратив Максим на свої покупки?11 років32 роки32 роки 11 місяців32 роки 11 місяців 3 дні10. Що купили хлопці у крамниці?Максим - самокат, Денис - айфон. Максим - нічого, Денис - книжки та самокат. Максим - книжки та самокат, Денис - нічого 11. З якою метою А. Туз написала цю казку?Щоб ми краще вчилися читатищоб ми вміли планувати свій деньщоб розуміли, все коштує часущоб вміли здійснювати свої бажання

Номер слайду 15

РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 16

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Свідзінська Анжела Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
25 січня 2023
Переглядів
3278
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку