Презентація до уроку образотворчого мистецтва у 6 класі на тему "Анімалістичний жанр у графіці. " містить підбірку світлин, які допоможуть учням краще зрозуміти навчальний матеріал.
Мета: Навчальна:продовжувати знайомити учнів з анімалістичним жанром, розкрити значення рисунка з натури, ознайомити з елементарною будовою тіл тварини, правилами створення ілюстрації із зображенням тварин;Розвивальна: розвивати увагу, спостережливість, уміння аналізувати особливості будови тіл тварин і визначати їх пропорції;Виховна: прищеплювати любов та дбайливе ставлення до тварин, потребу в спогляданні творів мистецтва.
Практичне завдання:2. Намалювати ілюстрацію до байки “Лев і мишеня”. Лев після обіду ліг у холодочку відпочивати. Тільки гарно задрімав, а мишеня вилізло з своєї нори і побігло навпрямець через лева. Лев спросоння думав, що його хто-небудь ловить, тоді і каже:- Як ти сміло мене турбувати? Ти знаєш, хто я? Та я тебе тут роздавлю так, що твого й пороху не зостанеться!- Пане, - жалібно запищало мишеня, - будь ласкавий, помилуй мене, нещасного... Не души мене, я тобі колись у пригоді стану. Лев засміявся, йому дуже чудно стало, що мишеня таку нісенітницю варнякає. А далі каже:- Ну, іди своєю дорогою; побачу, як ти мені в пригоді станеш... Тільки гляди, більше не одважуйся старших від себе турбувати. Мишеня швиденько побігло від лева і сховалося в бур’яні; дуже раде було, що не попалося в лапи. Не минуло й тижня після того, як лев гомонів на мишеня і сварився, мав задушити його. Попався бідолаха і сам у біду. Вночі гуляв по лісу і трапив у тенети. Скільки не пручався, не міг викрутитись; що дужче тріпавсь, усе більше і більше вплутувався. Мишеня побачило, що лев у біді й ніяк не може вирватись, прибігло до нього і почало гризти тенета. Не минуло й півгодини, як тенета були переточені. Лев випростався, подякував мишеняті і подався подалі від того місця.