Презентація "Асоціативний кущ"

Про матеріал
Асоціативний кущ - стратегія навчання, що спонукає учнів вільно розмірковувати, відкрито висловлюватися на певну тему. Вона спрямована на стиму­лювання мислення про зв'язки між окремими поняттями. Для робо­ти обирають опорне слово чи поняття, словосполучення. Відповідно до нього добирають слова за певними зв'язками.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток критичного мислення учнів початкових класів. Асоціативний кущ. Вчитель: Новак Людмила Володимирівна. Чудницька початкова школа2022 р.

Номер слайду 2

Моя мета — створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, допомогти зрозуміти, що треба докласти зусиль.

Номер слайду 3

Однією з інноваційних технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей, є технологія формування та розвитку критичного мислення.

Номер слайду 4

Асоціативний кущ Стратегія навчання, що спонукає учнів вільно розмірковувати, відкрито висловлюватися на певну тему. Вона спрямована на стиму­лювання мислення про зв'язки між окремими поняттями. Для робо­ти обирають опорне слово чи поняття, словосполучення. Відповідно до нього добирають слова за певними зв'язками. Цю стратегію вико­ристовують на етапі актуалізації знань, перевірки домашнього за­вдання, подавання нового матеріалу, закріплення.

Номер слайду 5

Вправа «Асоціативний кущ»Правила складання асоціативного куща:- Записати на дошці в центрі ключове слово чи фразу;- Записати будь-які слова чи фрази, які спадають на думку;- Ставити знаки питання біля частин куща, в яких є невпевненість;- Записувати всі ідеї, які з’являються чи скільки дозволяє час.

Номер слайду 6

На позаурочних виховних заходах – асоціативний кущ – чудова вправа для активізації знань учнів та роботи в групах.

Номер слайду 7

На уроці літературного читання «Робота з дитячою книжкою. Творчість Т. Г. Шевченка» учні 2/3 класу складали асоціативний кущ про видатного поета: Підберіть прикметники, які відповідали б словам Т. Г. Шевченко.  видатний великий український Шевченко. Т. Г.   геніальний сміливий відданий

Номер слайду 8

Вправа «Асоціативний кущ»(на уроці Я досліджую світ)У 2 класі з дітками складали асоціативний кущ до слова «зима». У дітей зима викликає тільки позитивні емоції, тому кожен з легкістю пропонував свої варіанти.-Давайте пригадаємо, які бувають явища природи взимку?-А з чим у вас асоціюється зима?

Номер слайду 9

Асоціативний кущ(Українська мова)Під час вивчення теми «Слово» учні 2 класу пригадали все, що вони знають про одиницю мови - слово.

Номер слайду 10

На уроці математики з учнями складали асоціативний кущ на каліграфічній хвилинці при написанні цифри 7. Діти пригадали, де ще їм зустрічалося число 7 в житті.

Номер слайду 11

Ця стратегія допомагає тому, хто хоче краще зрозуміти само­го себе, свої знання, переконання щодо теми. Оскільки ґронування є письмовим видом діяльності, воно може пояснити авторові поняття та зв'язки, які він до цього міг не усвідомлювати. Після завершен­ня ґронування слід з'ясувати, як учні можуть використати отрима­ні знання у наступній роботі над текстом. Можна скласти «ґроно» на початку вивчення теми, а потім доповнити його під час закріплення.

pptx
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
11052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку