Дана презентація була підготовлена для атестації загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Має наступні сторінки:місія школи, методична проблема, кредо учнів школи, структура освітнього процесу, модель управління школою, модель особистості випускника, кадровий склад, структура методичної роботи, структрура національно-патріотичного виховання, позиціонування закладу тощо.
Мета:забезпечити позитивну динаміку розвитку школи, як відкритої системи, конкурентоздатної й орієнтованої на підготовку громадянина -патріота здатного до участі в розв’язанні сьогоденних і перспективних завдань держави
Місія школи – дати учням ХХІ століття освіту та виховання, які б відповідали духовним і моральним потребам життя народу України. Методична проблема : Підвищення надання освітніх послуг через впровадження в НВП сучасних освітніх технологій. Рік відкриття: 1955 р. Місце знаходження – вулиця Ливарна,4 Тип школи – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Мова навчання: українська, російська. Профіль – економічний. На даний час функціонує 14 класів,Загальна кількість учнів – 318 осіб. Загальна площа земельної ділянки(га) – 1,5 га. У школі функціонують: шкільна їдальня на 100 місць, спортивна зала,спортивний майданчик, бібліотека, читальна зала,ігрова кімната, музей школи “Територія душі”, куточок бойової слави, кімната ШСП,“Світлиця”
Адміністрація закладу. Директор школи Волкова В. Б.,учитель російської мови,спеціаліст вищої категоріїЗаступник директора з НВРДімітрова О. О., учитель української мови і літератури ,спеціаліст І категоріїЗаступник директораз НВР Красноярова І. В.,учитель історії та право-знавства, спеціаліст І категорії
ДОДАТКОВІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИШкола майбутнього першокласника. Літній оздоровчий центр з денним перебуванням для учнів 1 –5-х класів. Спецкурси «Економіка родини», «Культура добросусідства» для учнів початкової школи. Допрофільні спецкурси «Подорож у світ економки», «Живи за правилами», «Людина і світ», «Основи сімейного господарювання»Профільний спецкурс «Основи алгоритмізації та програмування»
бути патріотомвміти здобуватиі використовувати знаннябути інтелектуаломбути комунікабельнимбути в злагоді зі своїм "Я"мати розвинений естетичний смакбути здоровим,вести здоровий спосіб життябути готовим до професійного самовизначеннябути творчо активноюособистістюбути активним громадянином суспільствабути готовим до сімейного життябути здатним до самооцінки,самореалізації, самоорганізаціїбути лідеромволодіти інформаційно-комунікативною культурою. МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ ВИПУСКНИКАМаріупольської ЗОШ №20 Ш Л Я Х И Д О У С П І Х У В Ж И Т Т І Я – випускник. ЗОШ №20
Директор. Педагогічна рада. Заступники директора з НВРМетодична рада. Методична служба ЗОШ № 20 ШМО вчителів початкових класів. ШМО вчителів суспільно-гуманітарного напряму. ШМО вчителів природничо-математично-го напряму. ШМОвчителів фізкультурно-естетичного напряму. ШМО класних керівників1-11 класів. Колективні форми роботи. Групові форми роботиІдивідуальні форми роботи. Постійно- діючіПеріодичні Форми методичної роботи в освітньому окрузі № 6 Міські МО(НМЦ)Теоретичні семінариІнструктивно-методичні наради. Педагогічні виставки. Семінари-практикуми. Школа молодого вчителя. Школа вдосконалення педагогічної майстерностіРобота вчителя над методичною проблемою. Атестація вчителя: творчий звіт. Курсова перепідготовка. Майстер-клас. Відкриті уроки, аналіз уроку. Взаємовідвідування уроків. СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ – ТВОРЧИЙ УЧЕНЬВолкова В. Б., директор школи, учитель російської мови, спеціаліст вищої категорії- Лауреат І обласного конкурсу на кращу розробку навчального е-контенту для дистанційної школи в номінації “Російська мова “; - учасник VІІ Всеукраїнського форуму Microsoft “Учитель-новатор”.- Керівник переможця ІХ Всеукраїнської історико-краєзнавчої конференції “ Південно- Східна Україна зі стародавності у ХХІ ст.”- Переможець міського етапу обласного огляду-конкурсу “ Скажи “ні” пияцтву та тютюнопалінню”Желіба Н. В., учитель математики, спеціаліст вищої категорії- Призер І міського конкурсу “Кращий педагог –наставник” у номінації “Робота з молодим учителем педагога- наставника” (2015).- Керівник переможця міського етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики , 2015 р. (ІІ місце)Гречановська І. В., учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категоріїПереможець міського етапу Всеукраїнського конкурсу “Класний керівник року “, 2015 р. (ІІ місце) .- Переможець Всеукраїнського конкурсу вчителів-україністів “Соняшник- учитель 2016” (ІІ місце).- Керівник переможців міського етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту наукових робіт МАН ( ІІІ місце ,2014, 2016 рік)
ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ – ТВОРЧИЙ УЧЕНЬІльїна Н. В., учитель біології, спеціаліст вищої категорії - Призер ІІ міського конкурсу “Кращий педагог- наставник”, 2016 р. (ІІ місце).- Керівник лауреатів ІІІ ступеню міського етапу обласного конкурсу учнівських проектів “ Вчимося бути здоровими”Весела Н. В., учитель хімії , категорія – спеціаліст. Лауреат V міського конкурсу молодих педагогів “Сучасній школі – новий учитель”Кардаш І. В., учитель фізики та інформатики, спеціаліст І категорії-Призер міського конкурсу “Краще електронне портфоліо учителя фізики”, 2017 р.(ІІ місце).- Керівник переможців міського етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики, 2016 р.(ІІІ місце); з математики, 2014 р.( ІІІ місце)
ВСЕУКРАЇНСЬКІ ПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}2013-2014 2014-2015 2015 - 20162016 - 2017ІІ місце – економіка, 11 клас ( міський етап) ІІІ місце – фізика , 7 клас( міський етап)ІІ місце – математика, 6 клас ( міський етап)ІІІ місце – інформати-ка, 9 клас ( міський етап)Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}2013-20142015- 2016 ІІІ місце – українська мова( міський етап)ІІІ місце – українська мова( міський етап)
Участь у Всеукраїнських конкурсах{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2013-20142014-20152015-2016“Колосок”Переможці – 76 учнів“Колосок”Переможці – 46 учнів“Колосок”Переможці – 48 учнів«Левеня»Переможці – 9 учнів«Левеня»Переможці – 6 учнів«Левеня»Переможці – 9 учнів«Соняшник»Переможці – 3 учнів«Соняшник»Переможці – 2 учнів«Соняшник»Переможці – 4 учнів«Кенгуру»Переможці – 13 учнів«Кенгуру»Переможці – 12 учнів«Кенгуру»Переможці – 9 учнів "Sunflower-2016“Переможці – 2 учнів
Участь у тренінгах{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2015-20162016-20172 учителів “Протидія гендерному насильству. Захист дітей”: Казаку Т. В., Весела Н. В.2 учителів “Формула професій”: Казаку Т. В., Коновалова Т. П.1 учитель та 9 учнів “Базові навички медіатора шкільної служби порозуміння”( Координатор Красноярова І. В., заступник директора з НВР)2 учителів “HEART: зцілення та навчання за допомогою мистецтва”: Луковнікова Г.І., Добриця Л. О.3 учителів “Інформування про мінну небезпеку”: Волкова В. Б., Дімітрова О. О., заступник директора з НВР, Дунець І. В.1 учитель та 4 учнів “Відновлення врядування та примирення на територіях, що постраждалі від кризи в Україні”(Красноярова І. В.)
РОБОТА З БАТЬКАМИ:- традиційні свята;- ток-шоу;- батьківський комітет. Ми – діти твої, Україно!Я – часточка України. Люблю тебе, Україно!УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ:- спортивно-розважальні змагання;- акції;- виховні заходи національно-патріотичного виховання;- зустрічі з військовими. ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ ЗАХОДИ:- традиційні свята;- загальношкільні проекти: «Україно, я для тебе на світі живу», «Дружба, перевірена часом»;- уроки мужності;
відвідування музеїв і театрів;- участь у краєзнавчих конференціях;- подорожі до м. Бердянськ, Запоріжжя;- літній табір «Карпати – 2016»Ми ніколи не зрічемося рідної мови. Ми пам’ятаємо!Мій рідний край – моя історія жива. Здорова людина- здорова нація- зустрічі з ветеранами;- відвідування ветеранів на дому;- привітання ветеранів зі святами: День Вчителя, День Перемоги.- Мовознавчий конкурс ім. П. Яцика- Міжнародний конкурс ім. Т. Г. Шевченка- День писемності;«Шевченківське свято»- спортивні заходи;- Міжрегіональний проект «Сходження на Говерлу 11-класниками;- День здоров’я;- військово-патріотична гра «Джура»
Проект “Міжрегіональна взаємодія”Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 16 ім. В. Левицького. Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 20 Ліцей міжнародних відносин № 51 м. Києва. Львівська українська гуманітарна гімназія ім. О. Степанів. Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№ 4
Цільові проекти Програми розвитку закладу. Навчально-виховний процес Формування ключових і предметних компетентностей учнів початкової школи. Профільне навчання. Творчі здібності учнів. Управління навчальним закладом. Кадри. Виховна система. Здорова дитина Матеріально-технічне забезпечення. Навчально-методичне забезпечення НВПІмідж школи. Мета:забезпечити позитивну динаміку розвитку школи, як відкритої системи, конкурентоздатної й орієнтованої на підготовку громадянина - патріота здатного до участі в розв’язанні сьогоденних і перспективних завдань держави