Презентація. "Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм"

Про матеріал

Презентація "Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм" спрямована на допомогу вчителю при поясненні нової теми уроку. Може бути використана на уроках мистецтва та художньої культури.

Бажаю успіхів!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Авангард: кубізм,футуризм, кубофутуризм. Тема уроку:

Номер слайду 2

За оцінками фахівців, у світі три найвідоміші художники: Геній італійського Відродження Леонардо да ВінчіВеликий нідерландський постімпресіоніст Вінсент Ван Гог. Лідер модерністів іспанець Пабло Пікассо

Номер слайду 3

За оцінками фахівців, у світі три найвідоміші художники…Геній італійського Відродження Леонардо да Вінчі та його знамениті в усьому світі “Джоконда” та “Тайна вечеря”

Номер слайду 4

За оцінками фахівців, у світі три найвідоміші художники…Великий нідерландський постімпресіоніст Вінсент Ван Гог. Автопортрет з перев'язаним вухом та трубкою. Соняшники

Номер слайду 5

За оцінками фахівців, у світі три найвідоміші художники. Лідер модерністів іспанець Пабло Пікассо та його знамеиті “арлекіни”

Номер слайду 6

У тісній співпраці з французьким художником Жоржем Браком Пікассо заснував новий авангардний напрям – кубізм. Художники в простих формах – конуса, циліндра, куба тощо – намагалися знайти просторові моделі речей і явищ, у яких прагнули передати складність і різноманітність світу. П. Пікассо. Ж. Брак

Номер слайду 7

Кубізм Пабло Пікассо. Кубізм Жоржа Брака. Відмова від фігуративного живопису означала радикальну революцію в мистецтві

Номер слайду 8

У своєму розвитку кубізм пережив три періоди: сезаннівський, аналітичний, синтетичний

Номер слайду 9

На початковому етапі тривали експерименти з виділення геометричних форм із предметів і фігур, розпочаті Сезанном (звідси і походить назва періоду). Під впливом його живопису, а також африканської скульптури, створено знаменитих “Авіньйонських дівчат”

Номер слайду 10

“Авіньйонські дівчата” (1907) Пабло Пікассо знаменували народження кубізму. Художник відмовився від світлотіні й перспективи. Він зобразив масивні, незграбні, спрощені фігури дівчат контурними, ламаними лініями, розділяючи тло на уламки різної форми. Картина здавалася настільки авангардною, що шокувала навіть самого автора

Номер слайду 11

Другому періоду (1909-1912) притаманна дрібна деталізація зображеного, коли звичайні об'єкти аналітично руйнують, їх ніби розкладають на окремі площини, грані, кути зору. Усе це комбінувалося в композицію натюрморту, рідше портрета чи пейзажу, а кольорова палітра свідомо обмежувалася

Номер слайду 12

З 1922 року почався третій період: художники захопилися зворотним процесом – синтезуванням і почали працювати в техніці колажу та аплікації. Вони конструювали зображення з найрізноманітніших елементів: графічних знаків (літер, цифр, нот), малюнків-схем, кольорового паперу, обривків газет, шпалер з орнаментом, імітацій різних фактур, мотузок, шматків дерева і тканини, листів заліза, наклейок, Усе це в уяві глядача мало складатися в певний образ (зазвичай “натюрморт” . При достатньо відділеній схожості з оригіналом сенс твору підказувала його назва

Номер слайду 13

Експерименти Ж. Брака і П. Пікасо спричинили такий резонанс, що до засновників кубізму приєдналися Хуан Гріс, Фернан Леже та інші художники. Хуан Гріс. Фернан Леже

Номер слайду 14

Засновником кубізму в мистецтві скульптури став український і американський митець Олександр Архипенко. Формування художника розпочалося в рідному Києві, потім він жив і творив у Москві, Парижі, Берліні, Нью-Йорку. Творчість Архипенка перевернула традиційні уявлення про мистецтво скульптури. Його роботам притаманні динамізм, лаконічність композицій і форм, ліричність. Вперше в світовій художній практиці він застосував простір “всередині” скульптури

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Творчість О. Архипенка мала значний вплив на розвиток модерністського мистецтва, у тому числі архітектури та дизайну в країнах Європи та Америки

Номер слайду 17

Кубізм підготував художників і глядачів до сприйняття таких напрямів авангарду, як футуризм і кубофутуризм

Номер слайду 18

Футуризм виник в Італії. Футуристи на чолі з Томмазо Марінетті ратували за творче оновлення мистецтва, сповідували культ руху

Номер слайду 19

Футуристи прагнули відобразити динамічну форму, втілити в ній енергію сучасного життя

Номер слайду 20

Лідер і теоретик футуризму Умберто Боччоні спробував виявити засобами пластики життєву енергію і силу людини, передати в скульптурі рух м'язів у момент її крокування

Номер слайду 21

Бунтарський живопис Боччоні насичено енергією і світлом, ніби випромінюючи його девіз “Абсолютний рух!”

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Автопортрет. У своїх творах Джакомо Балла прагнув до об'єднання форм, кольору, руху і звуку

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Динаміка Карло Карра

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Стихія танцю привертала особливу увагу Джино Северіні

Номер слайду 35

Футуризм мав своїх представників і в музичному мистецтві. Відповідні експерименти започаткували Франческо Прателла і Луїджі Руссоло, які виступили з маніфестом “Мистецтво шумів”, характерного для епохи автомобілів і літаків

Номер слайду 36

Сенсаційний музичний образ потягу створив Артур Онеггер“Пасіфік 231”

Номер слайду 37

На основі поєднання й переосмислення ідей кубізму і футуризму в образотворчому мистецтві виник напрям кубофутуризм. Це явище проіснувало недовго, але подарувало світові таких яскравих представників вітчизняного авангарду, як Давид Бурлюк і Олександр Богомазов

Номер слайду 38

Дух бунтарства і творчого кипіння притаманний діяльності видатного авангардиста, поета і художника Давида Бурлюка. Нащадку козаків-запорожців родом зі Слобожанщини судилося стати ідеологом модернізму. За власними підрахунками художник намалював 15 тисяч картин

Номер слайду 39

“Час”

Номер слайду 40

“Українці”

Номер слайду 41

Футуристична жінка

Номер слайду 42

“ Посадка рису ”

Номер слайду 43

Жінка з чотирма очима та куркою

Номер слайду 44

Автопортрет. Олександр Богомазов – фундатор вітчизняного кубофутуризму, якого називають “українським Пікассо”

Номер слайду 45

Дівчинка з обручем

Номер слайду 46

Правка пилок

Номер слайду 47

Шевська майстерня

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 32
Оцінки та відгуки
  1. Анадруцька Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Барабанчук Віра Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сушко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Маліцька Марина Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Дрелінський Сергій Сергійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Рибалка Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Рибалка Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Маліна Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Побєгова Ірина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Сидоренко Наталія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Туровська Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Галицкая Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Даніліна Віра
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Мугінова Валерія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Біла Наталя Нарулгадівна
    Дякую за чудову презентацію
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Якименко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Чаповська Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Ракітянська Поліна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Ткаченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Окулов Олексій Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Огієнко Віталій Вікторович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Швидченко Ганна Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Скакун Наталя Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. Гарус Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  26. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  27. Цоток Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  28. Ящук Ігор
    Дякую за змістовне розкриття даної теми!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  29. Капусенко Людмила
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  30. Єрмак Марина Миколаївна
    Дякую за змістовну презентацію.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  31. Кравець Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  32. Forewer Karina
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 29 відгуків
pptx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
24 березня 2018
Переглядів
55223
Оцінка розробки
5.0 (32 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку