13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

Презентація. "Головні художні компоненти фільму, спецефекти. Стимулювання кіномистецтва"

Про матеріал

Презентація "Головні художні компоненти фільму, спецефекти. Стимулювання кіномистецтва" спрямована на допомогу вчителю при поясненні нової теми уроку. Містить завдання для учнів на повторення матералу попереднього уроку . Завдання навчально-розважального характеру на закріплення теми уроку містяться у слайдах на сюжет "Попелюшка" (ПЕРЕГЛЯД В ПОВНОЕКРАННОМУ РЕЖИМІ !!! ).

Бажаю успів !

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Увага! Завдання!Визначте правильний варіант відповідіна запитання:

Номер слайду 2

Які поняття включає в себе кінематограф? а) художнє та анімаційне кіно; б) повнометражні та короткометражні фільми; в) кіномистецтво та кіноіндустрію; г) хроніку та публіцистику Кінематограф включає такі поняття, як кіномистецтво та кіноіндустрія

Номер слайду 3

Як поділяють фільми за тривалістю показу? а) на художні та анімаційні фільми; б) на повнометражні та короткометражні фільми; в) на кіномистецтво та кіноіндустрія; г) на хроніку та публіцистику За тривалістю показу фільми поділяють на повнометражні та короткометражні

Номер слайду 4

Чиї імена пов'язані з винаходом кіно? а) Йосипа Тимченка та Олександра Довженка; б) Огюста Люм‘єра та Жоржа Мельєса ; в) Огюста Люм‘єра та Луї Люм‘єра ; г) Жоржа Мельєса та Чарлі Чапліна. Визнаними винахідниками кінематографа стали брати Огюст та Луї Люм‘єри

Номер слайду 5

Хто першим почав застосовувати монтаж, трюки й спецефекти? а) Олександр Довженко; б) Жоржа Мельєс ; в) Луї Люм‘єр ; г) Чарлі Чаплін. Застосовувати монтаж, трюки й спецефекти першим почав французький режисер Жорж Мельєс

Номер слайду 6

Перша науково-фантастична стрічка це: а) Подорож на місяць; б) Прибуття потягу на вокзал Ла-Сьота; в) Земля; г) Перукар Перша науково-фантастична стрічка “Подорож на Місяць”

Номер слайду 7

Перша повнометражна озвучена стрічка це: а) Віднесені вітром; б) Прибуття потягу на вокзал Ла-Сьота; в) Співець джазу; г) Перукар Еру звукового кіно відкрила американська повнометражна стрічка “Співець джазу”

Номер слайду 8

Тема уроку: Головні художні компоненти фільму, спецефекти. Стимулювання кіномистецтва

Номер слайду 9

До головних художніх компонентів фільму належать зняті на плівку зображення і записані на плівку звуки Зображення. Звукилюди,події,предмети,пейзажімовлення, музика, спів, шуми

Номер слайду 10

Кіномистецтво об'єднує в собі елементи різних мистецтв: літератури; живопису; театру; музикилітератураживопистеатрмузикасценарій,текст від авторакомпозиція, колорит, світлотіньгра акторів, мізансцениінструмен-тальна,вокальна

Номер слайду 11

Відомо, що кіно має і власні, притаманні тільки йому, виражальні художні засоби та можливості. Розглянемо їх

Номер слайду 12

Будь-який фільм складається з кадрів. Кадр – це фрагмент відеоряду, відрізок кіноплівки, мінімальна одиниця конструкції фільму. Окремі кадри з'єднують в одне ціле шляхом монтажу

Номер слайду 13

Приміром, за допомогою монтажу можна з'єднати події, зняті в різних місцях і в різний час

Номер слайду 14

До основних кінозасобів належатьрізноплановістьракурс

Номер слайду 15

Різноплановість - це зміна планів1 план2 план3 план

Номер слайду 16

1 план2 план3 план2 план1 план3 план

Номер слайду 17

Зміна ракурсу – це зміна точки зору. Залежно від художнього задуму глядач може побачити людину чи будь-який предмет згори, збоку, знизу, здалеку або впритул.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Увага! Завдання!Визначте правильний варіант відповідіна запитання:

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 22

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 23

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 24

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 25

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 26

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 27

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 28

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 29

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 30

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 31

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 32

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 33

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 34

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 35

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 36

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 37

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 38

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 39

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 40

Скільки кадрів ми спостерігаємо ?Скільки планів ?Який ракурс бачимо ?Ракурс: згори, збоку, знизу;2. здалеку, впритул

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Багаті можливості криються у використанні трюків і спецефектів. Спецефекти в кіно поділяються на механічні, оптичні, звукові, але зазвичай їх поєднують

Номер слайду 43

До оптичних належать: стоп-кадр; прискорена, уповільнена, зворотна і комбінована зйомки; мультиекспозиція; хромакей; контроль руху камери. Окремо розглянемо, що ж таке “хромакей”

Номер слайду 44

Хромакей – зйомка на тлі кольорового однотонного, переважно зеленого екрана, який потім замінюють на інший відзнятий матеріал. Завдяки цьому ефекту є можливість показати в русі навіть космічні кораблі, що вперше було застосовано у фільмі “Зоряні війни” (реж. Дж. Лукас). Модель залишається нерухомою, а камера рухається за запрограмованою траєкторією

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Окрему групу спецефектів створюють за допомогою комп'ютерної графіки. Без них блокбастер уявити сьогодні практично неможливо

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Створити фантастичний персонаж допомагає аніматроніка – мистецтво створення електронних ляльок, як, приміром, динозаври у фільмі “Парк Юрського періоду”

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Джон Вільямс написав заглавну тему до фільмів “Зоряні війни”, цей саундтрек ідеально доповнив стрічку і став суперзнаменитим

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Особливу гуманістичну місію виконує музика в кінофільмі “Титанік”, увінчаному низкою “Оскарів” (реж. Джеймс Кемерон, композитор Джеймс Горнер). У кульмінаційному епізоді, коли на лайнері, що потопає, публіку охопила паніка, музиканти взяли в руки інструменти, і залунали прекрасні мелодії високої класики. Лейтмотивом вічного кохання стала пісня з цього фільму

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Стимулювання кіномистецтва

Номер слайду 55

Для стимулювання кіномистецтва у світі присуджують спеціальні кінопремії, проводять кінофестивалі, що покликані вибрати кращі фільми, оцінити роботу всіх членів знімальних груп. Кінофестивалі мають розгорнуті програми, супроводжуються публічними показами фільмів-номінантів

Номер слайду 56

Найпристижнішу. Найпристижнішу кінонагороду “Оскар” з 1929р. Присуджує Американська академія кінематографічних мистецтв і наук

Номер слайду 57

Іншу американську кінопремію “Золотий глобус” присуджують за кіно і телефільми Голлівудською асоціацією іноземної преси після голосування за участю близько 90 провідних журналістів, які спеціалізуються на тематиці Голлівуду

Номер слайду 58

Головний приз найстарішого у світі щорічного Венеціанського кінофестивалю – “ Золотий лев ”

Номер слайду 59

Найпрестижніша нагорода фестивалю – “ Золота пальмова гілка ”Каннський міжнародний кінофестиваль проводять щороку у ФранціїНайпрестижніша нагорода фестивалю – “ Золота пальмова гілка ”

Номер слайду 60

Берлінський міжнародний кінофестиваль(Берлінале) у Німеччині. Головний приз фестивалю – “ Золотий ведмідь ” присуджують за кращий фільм. “ Срібний ведмідь “ – присуджують в інших номінаціях

Номер слайду 61

Київський міжнародний кінофестиваль “Молодість”, акредитований Міжнародною асоціацією кінопродюсерів, проводять кожного року вже майже півстоліття. Володар отримує грошову винагороду і статуетку “Скіфський олень”

Номер слайду 62

Домашнє завдання: Опрацювати сторінки підручника 112-123;Підготувати презентацію за одним із жанрів кіно: Фантастика;Бойовик;Фентезі;Антиутопія;Кіберпанк;Історичний;Мелодрама;Комедія;Вестерн ;Трилер;Трейлер;Музична комедія

Номер слайду 63

Дякую за співпрацю!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Наталія Гнатченко
    Дріалякую. Дуже цікавий і змістовний мате
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
24 березня 2018
Переглядів
2484
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку