Мета: Ознайомити учнів із народами, що проживали в Англії, причинами, ходом, наслідками завойовницьких походів; визначити історичну основу, основні конфлікти, теми й проблеми роману “Айвенго”; показати, що роман В. Скотта - це художній синтез мистецтва та історичної науки. Допомогти розібратися із системою образів роману; розвивати творчу уяву, навички монологічного мовлення; виховувати інтерес до подій далекої минувшини, літератури
Англійське суспільство Х ІІ ст. в романіКоролівська верхівка феодали духовенство городяни Річард І норманські пріор Еймер євреї принц Джон лицарі монахи Ісаак Бріан де Буагільбер Ребека Моріс де Брасі Фрон де Беф селяни раби Англосаксонські Гурт землевласники Вамба (тани) вільний йомен Айвенго Локслі Седрік Сакс Ательстан леді Ровена
Відмінності між персонажами та їх прототипами. Прототип – історична та сучасна авторові особа, життя і діяльність якої покладено в основу літературного факту Реальний Річард “Романний” Річард. Грубий привабливий зовніПідступний добрий, справедливий. Жорстокий утискувач сміливий, доблесний романтичний, поганий правитель, але славний лицар Річард – виразник ідеї автора:Історична необхідність централізованої королівської влади, яка покладе край внутрішнім усобицям.
Оцінювання роботи на уроці П.І учня{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Види роботибали. Оцінка учнябали. Оцінка вчителябали1 Кросворд2 Мозковий штурм3 Асоціативний диктант4 Робота істориків5 Словникова робота6Інсценізація7 Завдання за відеофрагментами8 Гра “Так” – “Ні” Всього