Вчитель: Сущенко Ольга Михайлівна. Черкаська загальноосвітня школа I-III ступенів №22 Презентація на тему : СТИЛЬ БАРОКО
Номер слайду 2
БАРОКО (італ. Barocco, буквально – примхливий, химерний), стиль, що панував у мистецтві Європи з кінця 16 до середини 18 ст. у всіх його видах. Цей стиль характерний для мистецтва Західної Європи з кінця XVI ст. (Італія) до середини XVIII ст. (Росія). Найбільш монументально й потужно проявилося в архітектурі та образотворчому мистецтві. Початок Бароко умовно відносять до 70-80-х рр. XVI ст., однак витоки цього стилю походять з епохи Відродження, зокрема від творчості Мікеланджело, якого нерідко називають «батьком Бароко». Формування стилю пов'язано з кризою ідеалів Італійського Відродження в сер. XVI ст. і стрімкою зміною «картини світу» на межі XVI-XVII ст. Зміни світосприйняття, великі географічні та наукові відкриття. Батьківщина Бароко – Рим; найбільш яскраві зразки архітектури цього стилю були створені в Італії, Іспанії, Португалії, Південної Німеччини, Чехії, Польщі, Литві, іспанських і португальських колоніях в Латинській Америці.
Номер слайду 3
Основні риси мистецтва бароко. Парадність, урочистість, пишність. Складність композиції та яскравість кольорів Динамічність і емоційна виразність. Прагнення до синтезу мистецтв
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Бароко італійській архітектуріФранческо Броміні-майстер у створенні криволінійних поверхонь і вигадливих геометричних поєднань. Він принципово уникає рівних ліній та прямих кутів. Церква Сант Аньєзе на площі Навона в Римі – одне з кращих творінь архітектора. Плавно вигнутий фасад церкви прикрашається величним куполом, розміщеним на високому барабані. Стіни церкви ніби розчиняються в грі світлотіни, у виступах і заглибленнях.
Номер слайду 6
АРХІТЕКТУРНІ ШЕДЕВРИ БАРОКОФРАНЧЕСКО БОРРОМІНІЦЕРКВА сан-карло алле КВАТТРО ФОНТАНЕ ІНТЕРЄР ЦЕРКВИДля його творчої манери були характерні відсутність прямих ліній, багато вигадливих архітектурних деталей, ускладнена планування інтер'єрів з запаморочливими перепадами рівнів.
Номер слайду 7
ЛОРЕНЦО БЕРНІНІ 1598-1680 р.р. ЛОРЕНЦО БЕРНІНІПЛОЩА ПЕРЕД СОБОРОМ СВЯТОГО ПЕТРАУ архітектурі і скульптурі Берніні, найбільшого майстра римського і всього італійського бароко , яскраво утілилися головні принципи цього стилю: підвищена емоційність, театральність, активна протидія простору і маси, поєднання релігійної афектації з підкресленою чуттєвістю.
Номер слайду 8
ФІШЕР ФОН ЕРЛАХ ПАЛАЦ ШЕНБУНН у ВідніБудівництво палацу було розпочато в 1696 році, а завершено в 1713 році. Це колишня літня резиденція самих Габсбургів. Палацовий комплекс являє собою красивий ансамбль, який своєрідно зливається з природою: парк чудесним чином стає продовженням палацу.
Номер слайду 9
М. ПОППЕЛЬМАН, Г. ЗЕМПЕР ЦВІНГЕР Цвінгер (нім. zwinger) - одне з найкрасивіших місць в Дрездені, комплекс з чотирьох будівль. Назва походить від його розташування - у середні віки «цвінґером» називали частину фортеці між зовнішньою і внутрішньою кріпосними стінами. ДРЕЗДЕНСЬКИЙ ЦВІНГЕР
Номер слайду 10
Ж.ф.людовіці національний палац мафро 1717-1730 р.р.португалія. Марфський національний палац. Побудований в Португалії в бароковому стилі в 1717-1755 р.р. архітектором ж.ф.людовіці
Номер слайду 11
ГЕТ-ЛОО - НАЙБІЛЬШИЙ ПАЛАЦОВО-ПАРКОВИЙ АНСАМБЛЬ НІДЕРЛАНДІВ кінець ХVII ст. РЕГУЛЯРНИЙ САД ГЕТ-ЛООПарково-палацовий ансамбль Гет-Лоо виник як копія Версаля, але менших розмірів і в формах дуже стриманого голландського бароко кінця 17 століття. Як і в Версалі, формування ансамблю почалося з невеликого мисливського будинку вельможної родини принців Оранських.