23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Презентація "Безпека при користуванні засобами побутової хімії"

Про матеріал
Презентація до уроку "Безпека при користуванні засобами побутової хімії" стане в нагоді вчителям шкільного предмета "Основи здоров'я", які працюють за підручником І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В, Страшко, 6 клас. Рекомендавано для проведення уроків під час дистанційного навчання у період карантину.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Безпека при користуванні засобами побутової хіміїТема:

Номер слайду 2

У кожному домі є багато хімічних речовин, які ми використовуємо у повсякденні. До них відносяться: клеї, засоби для прання і миття, засоби для чищення, лакофарбові товари, засоби по догляду за житлом, предметами побуту, садом і городом, засоби особистої гігієни, парфумерні вироби, ліки. Клій. Пральнийпорошок

Номер слайду 3

1. Відносно безпечні - без застережних написів на етикетках. Це засоби особистої гігієни: мило, пральні порошки, пасти, косметичні засоби тощо. 2. Небезпечні - із застережним написом «Уникати потрапляння в очі та на шкіру!» Це засоби виведення плям, боротьби з цвіллю, засоби для чищення каналізаційних труб, виведення вапняного нальоту у ванній кімнаті, виведення іржі з поверхні металу. За рівнем безпеки засоби побутової хімії умовно поділяють на групи: Увага! Працювати з небезпечними засобами можна, тільки використовуючи гумові рукавички чи окуляри.

Номер слайду 4

3. Вогненебезпечні - з написами й умовними позначками «Вогненебезпечно!», «Не розпилювати біля відкритого вогню!». Це дезодоранти, лаки, фарби, розчинники, засоби для обробки рослин. Увага! Порушення правил користування ними може спричинити пожежу. Вдихати пари фарб, лаків, розчинників - небезпечно для здоров’я.

Номер слайду 5

4. Отруйні - з написом «Отрута» чи спеціальними позначками. Це сильнодіючі засоби для боротьби з комахами, гризунами, для виведення плям. Отруйні речовини, які у разі потрапляння всередину організму можуть викликати отруєння чи смерть. Увага! Ознаки отруєння: почервоніння шкіри, виразки на шкірі, почервоніння очей, задуха та кашіль. Обережно!Отрута

Номер слайду 6

1. Якщо препарат потрапив у шлунок, негайно телефонуй 103 – викликай «швидку допомогу».2. До її приїзду потрібно змусити потерпілого очистити шлунок. Після цього дати випити молоко або дуже міцний чай.3. Якщо отруєний утратив свідомість, його треба покласти на бік і піднести до носа ватку, змочену в нашатирному спирті. Перша допомога при отруєнні засобами побутової хімії:

Номер слайду 7

1. Працювати з аерозолями потрібно в добре провітрюваному приміщенні.2. Аерозолі не можна розпилювати поблизу вогню, нагрівати їх, спрямовувати в обличчя людини.3. При роботі з їдкими речовинами потрібно надягати гумові рукавички.4. Займисті речовини не можна зберігати поблизу джерел вогню або нагрівальних електричних приладів.5. Категорично забороняється розпорошувати і наносити засоби для боротьби зі шкідливими комахами на продукти харчування, питну воду та корм для тварин! Правила поводження з небезпечними речовинами:

Номер слайду 8

Подразнюючий. Слід не допускати попадання в очі, а також ретельно мити руки після роботи з речовиною. Намагайтеся працювати в добре провітрюваних приміщеннях. Шкідливий. Цей значок найчастіше зустрічається на упаковках з розчинниками, лаками і фарбами. Він говорить про те, що продукт містить одне або кілька шкідливих чи токсичних речовин. Їдкий. Це різні засоби для очищення каналізаційних труб. До складу продукту входить луг у великій концентрації, а при попаданні на шкіру засіб може викликати важкі опіки і серйозні пошкодження шкіри. Небезпечний для середовища. Цей символ попереджає про шкідливість продукту для природи. До його складу можуть входити речовини, що створюють загрозу. Символи, які попереджають про шкідливість продукту:

Номер слайду 9

Мама попросила Олю сходити до магазину за покупками. Дівчинка купила хліб, цукерки, пральний порошок, миючий засіб, молоко, печиво. Все це вона склала до рюкзачка. Що дівчинка зробила не правильно? Як слід діяти?Розв’язати ситуацію

Номер слайду 10

1. Прочитати стор. 150-151 § 26, 2. Разом із батьками перевірити, чи правильно зберігають у вашій оселі засоби побутової хімії.3. Виконати тестове завдання у Гугл. Формах - лінк. Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Круковська Вікторія
    Дякую, все зрозуміло, чітко і фахово
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дубина Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
5725
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку