Презентація "Біла мара"

Про матеріал
За допомогою презентації до оповідання "Біла мара"учні активізують свої знання про життєвий і творчий шлях Григіра Тютюнника,вдосконалюють навички виразного і свідомого читання та вміння швидко орієнтуватися у тексті.Навчає взаємодії під час роботи в парах, групах. Сприяє розвитку вміння характеризувати головних персонажів, складати план,заохочує до життя в гармонії з природою,поглиблює знання дітей про їжаків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Григір Тютюнник«Біла мара»(продовження)

Номер слайду 2

-Привітання; -налаштування на урок;-очікування.

Номер слайду 3

Артикуляційні вправи1)Вправи на постанову дихання. Задути свічку; Здути пушинку; Погудіти, наче пароплав; Зобразити свист вітру; Продзижчати, наче жук; Зобразити шум вітру; Шум мотору, що працює.

Номер слайду 4

2) Вправа «Щоб речення зрозуміти—слова слід розділити». СОНЦЕЯСНЕЄВСТАЄБУДЕДЕНЬГАРЯЧИЙ БДЖОЛАМАЛА,АЙТАПРАЦЮЄ.

Номер слайду 5

3)Робота над чистомовкою. Ра-ра-ра—у дворі весела гра, Ру-ру-ру—ми продовжуємо гру,Ло-ло-ло—всі дороги замело, Лі-лі-лі—кури ходять по землі.

Номер слайду 6

4)Робота над скоромовкою. Прилетіли горобці—Говорили про крупці;Не про крупці,Не про крупицю,А про круп’ячко.

Номер слайду 7

5)Вправа «Я прикмети називаю. Хто словечко відгадає?»Червоненьке,кругленьке,солодке,запашне. Надійний,відданий,щирий,вірний. Білий,холодний,іскристий. Висока,білокора,струнка. Хижий,сірий,страшний. Руда,хитра,пухнаста. Полохливий,куцохвостий,довговухий. Червона,запашна,чудова. Кислий,жовтий,овальний.

Номер слайду 8

Перевірка домашнього завдання«Малюнковий вернісаж»;Читання;Відповідати на запитання

Номер слайду 9

Робота над загадкою Дядько Хлист і тітка Нитка Простачків пішли ловити. Обдурити простачків Запросили черв’ячків.

Номер слайду 10

Вправа «Мозковий штурм»Хто написав це оповідання?Де народився письменник?Про що може йтися у другій частині?

Номер слайду 11

Словникова робота. ПИСОК-мордочка. ПРУГ-край чого-небудь; лінія горизонту.

Номер слайду 12

Читання ІІ частини оповідання комбінованим способом. Вчитель;Хорове читання;Вчитель-учень;«Ланцюжком».

Номер слайду 13

Аналіз прочитаного тексту. Хто головний герой твору?Який випадок з рибальського життя діда Арсена описав Г. Тютюнник?Розгляньте малюнки. Яким уривкам оповідання вони відповідають?Чому Арсен перелякався «білої мари»?Чи можна це оповідання назвати комічним?. Підтвердіть це.

Номер слайду 14

Робота в парах. Гра «Мовознавці»(робота з фразеологізмами)Фразеологізм—неподільне, стійке словосполучення, яке можна замінити синонімічним словом.

Номер слайду 15

Робота в групах. Склади пазли «Рибка»--1 група. Зібрати прислів’я про природу—2 група. Робота з текстом-анаграмою—3 група

Номер слайду 16

Рефлексія. Робота з «Ромашкою Блума»Тестування. Самооцінювання

Номер слайду 17

Заключна частина. Вправа «Очікування» (рибки)Вірш за методикою «Діамант»Д/з—с.123-128-детальний переказ оповідання.

Номер слайду 18

Молодці!Дякую за увагу!!!

pptx
Додав(-ла)
Політько Олена
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку