Про матеріал
Тема уроку: Кліматичні умови та ресурси України. Мета уроку: підготувати здобувачів освіти до тематичного оцінювання за допомогою ігрових технологій, узагальнити та систематизувати їхні знання. Для розвитку креативності та інтелектуального потенціалу я запропонувала проблемні ситуації, в яких діти мали можливість проявити свою ініціативу та дати відповіді на нестандартні запитання, які б влаштовували всю групу. Такі завдання допомагають сформувати в дітей єдину природничу картину світу. Для розвитку системного та критичного мислення на уроці було створено атмосферу пошукової діяльності та моделювання екологічної ситуації. За допомогою методу «Павутинка» діти назвали причини забруднення та «розплутали» її, знайшовши вихід з цієї проблеми. Для того, щоб сформувати в дітей активну життєву позицію та дати можливість генерувати оригінальні ідеї та висловити власну точку зору, я використала методи «Знайди позицію» та «Фішбоун». Врахувавши особистісно-орієнтований підхід та диференційоване навчання, 3-ій групі було дано творче індивідуальне завдання скласти «кліматичний пазл» «Сезонні особливості клімату». Щоб сформувати в дітей екологічну свідомість, я використала такі наскрізні змістовні лінії, як «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Здоров’я і безпека». На уроці було використано інтерактивну дошку, столи для «Брейн-рингу» та навчальні карти.