Презентація "Будова інфузорії"

Про матеріал
Інфузорія (середовище існування, процеси життєдіяльності, особливостібудови, роль у природі та житті людини). Лабораторне дослідження: 2 спостереження інфузорійЗакріпити знання про одноклітинні організми; Розглянути ще одного представника одноклітинних -інфузорію. А саме : Середовище існування; Процеси життєдіяльності; Будову; Роль у природі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Хто незнає свого минулого, той невартий свого майбутнього» (М. Рильський)

Номер слайду 2

Завдання 1 Підпишіть тварину та позначте всі органели   Завдання 2 Назвіть середовище існування тварин 1 та 2________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання 3 Як розмножуються одноклітинні_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 3

Номер слайду 4

.Інфузорія (середовище існування, процеси життєдіяльності, особливостібудови, роль у природі та житті людини). Лабораторне дослідження: 2 спостереження інфузорій

Номер слайду 5

Мета уроку. Закріпити знання про одноклітинні організми;Розглянути ще одного представника одноклітинних -інфузорію. А саме : Середовище існування;Процеси життєдіяльності;Будову;Роль у природі.

Номер слайду 6

Дати загальну характеристикуІ групаІV група 1.визначення тварини та середовище існуванняІІ група2. Будова твариниІІІ група3. Виділення, живлення інфузорії туфельки4. Розмноження інфузорій. V група5. Роль в екосистемах  та значення для людини

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Інфузорія - туфелька

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Реакція інфузорії на їжу

Номер слайду 11

Розмноження інфузорії - туфельки

Номер слайду 12

Розмноження інфузорії - туфельки

Номер слайду 13

Технологія «Незакінчені речення»Учні працюють з відкритими реченнями, — На сьогоднішньому уроці для мене найважливішим відкриттям було…— Урок важливий, тому що…— Мені сподобалося…— Мені не сподобалося…— Від наступного уроку я чекаю… 

Номер слайду 14

Домашнє завдання вивчити теоретичний матеріал параграфа 16, 17 с.74-75, заповнити таблицю відповісти на запитання 1,2 с.72. Творче завдання: підготувати муляж одноклітинної тварини за вибором; Створити портрет одноклітинної тварини за вибором;казку про одноклітинну.

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
20 січня 2020
Переглядів
3347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку