Презентація "Чарівні перетворення"

Про матеріал
Ця презентація була зроблена вчителем пілотного класу,яка працює в проекті "Впровадження Державного стандарту НУШ". У слайдах представлена трирічна робота : -дизайн класу; -планування осередків; -навчання і наставницькі зустрічі з колегами-пілотниками; -різні форми роботи з дітьми тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вас вітає Краматорська українська гімназія

Номер слайду 2

З початку нового 2017-2018 навчального року КУГ долучилася до пілотування Нового Державного стандарту початкової освіти. Які “чарівні перетворення” відбулися за цей період з педагогами, учнями та освітнім простором 2-х пілотних класів НУШ?

Номер слайду 3

Ціле літо ми старались,До НУШ ретельно готувались: Курси,тренінги,навчанняІ Концепції пізнання. Осередки формували-Уже дизайнерами стали.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Освітнє середовище в наших класних кімнатах, коридорах належить дітям. Це осередки, які створені для дитячих робіт, робіт їхніх родин, творчості, досліджень, ігор, відпочинку, де цінуються та стимулюються особисті зусилля кожної дитини.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Завдяки реформуванню та оновленню матеріально-технічної бази учні початкових класів КУГ отримали світлі,теплі,затишні класні кімнати, де діти відчувають себе безпечно, захищено, комфортно .

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

НУШ - це України Школа Нова. Для учнів і вчителів у ній вирують дива!Тут все по-новому: і простір, й урок. Покликав у НУШ нас перший дзвінок. Мріяти, творити, світ пізнавати,Нові таємниці щодня відкривати.

Номер слайду 18

Кожний ранок починається з ранкового кола. Це-перше, що запровадили в Новій українській школі.“Ранкове коло”- просто клас!Про все, про все поговорити. Чудовий настрій буде в нас,Щоб на уроках все зробити!

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

У “Ранковім колі” будемо ми спілкуватись,Ділитися враженнями і навіть гратися. З Лего-цеглинками навчатися досхочу. Усім вчителям таку методу пророчу.

Номер слайду 24

Стрижнем освітнього процесу НУШ стала інтеграція навчання. Інтегроване навчання максимально наближене до дитини, найбільше враховує її інтереси та вікові особливості, дає їй більшу можливість використовувати свої знання в реальному житті, у різних життєвих ситуаціях.

Номер слайду 25

Увійшла в навчання міцно інтеграція,Хоч донедавна було це інновація. Предмети ми навчилися інтегрувати,Знання компактно, у комплексі давати. З усіх боків питання ми вивчаємо,З усіх предметів його ми розглядаємо.

Номер слайду 26

При цьому ми читаємо, пишемо, малюємо,А іноді співаємо та ще й, здивуйтеся, танцюємо. Де використати ці знання ми знаємо -Бо ж недарма так ретельно все вивчаємо. Цікаве і корисне це поняття “інтеграція”,Його використовує в навчанні наша нація.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Діяльнісний підхід та практична спрямованість - пріоритет навчання в НУШ. Під час занять широко використовується дослідницька та проектна діяльність. Це приносить радість пізнання та розвиває критичне мислення дитини.

Номер слайду 31

Не менш цікаві досліди в навчанні. А скільки радості дитина відчуває,Коли сама закон природи відкриває. Це ж вам не правила вивчати!Дослідницька діяльність-навчання родзинка,Про це вам скаже кожна дитинка.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Актуальною в НУШ залишається гра: перевага надається навчальним іграм, іграм-руханкам, іграм для соціалізації дітей, іграм на дрібну моторику тощо.

Номер слайду 35

Але гра - це насправді серйозна робота,Вид навчання, до якого у діток охота. Емоцій купу ігри викликають,Матеріал запам’ятати допомагають. У дітей виникає бажання. Як до творчості, так і до навчання.

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Діти в групах працюють: Пишуть, клеять, малюють,Обговорюють питання…Цікаве для них таке навчання. Якщо в парах є нагода працювати -Один одного для себе починають відкривати.

Номер слайду 42

Кожен вносить свою часточку в завдання,Розкривається під час його виконання. Діти вчаться чужу думку цінувати,В обговоренні цікаво істину шукати.

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Реформується школа-змінюється вчитель

Номер слайду 46

Виклики часу, що зумовили реформування освітньої галузі, призвели до змін у світогляді та роботі вчителя початкових класів. А саме вчитель НУШ:- має більшу свободу творчості та свободу методів, прийомів навчання;- мотивацію розвиватися професійно під час різноманітних тренінгів, семінарів, онлайн-курсів тощо;- має можливість створювати власні програми та курси з предметів на основі Державного стандарту початкової загальної освіти або за зразками Модельних навчальних програм;

Номер слайду 47

- умотивований систематично займатися самоосвітою;- змінює своє мислення та світогляд щодо освітнього процесу;- більше часу виділяє на підготовку уроків, моніторинг продуктів навчальної діяльності учнів;- використовує аудентичне оцінювання;- відходить від стилю авториторизму й дотримується принципів партнерства.

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Оновленій школі – сучасного вчителя!

pptx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку