Презентація "ЧИ ВМІЄМО МИ ПЛАНУВАТИ ПОДІЇ?"

Про матеріал
Презентація розроблена за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко до підручника автора Т. Г. Гільберг та інші. Презентація містить 10 слайдів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЧИ ВМІЄМО МИ ПЛАНУВАТИ ПОДІЇУрок №144 класІнформатика

Номер слайду 2

Розгадай ребус. АЛГОРИТМ

Номер слайду 3

Розгадай ребус. КОМАНДА

Номер слайду 4

• Що називається об’єктом? • Чи можна послідовність дій назвати алгоритмом?Ви вже знаєте, що об'єкт — це частина навколишнього світу. А все, що може відбуватись з об'єктом, — це подія. Подія — це зміна, яка відбувається внаслідок виконання певних дій. Якщо події відбуваються одна за одною, вони утворюють послідовність подій. У природі ми можемо спостерігати за цим. Наприклад, ріст рослин, зміна пір року, зміна часу доби, зміна явищ природи, діяльність людини тощо.

Номер слайду 5

За малюнками опишіть послідовність подій, які відбуваються з об'єктами в природі. Назвіть ці послідовності. Наведіть власні приклади. Які послідовності дій ви виконуєте щодня? А які через певний період у часі?

Номер слайду 6

На уроках української мови ви теж часто виконуєте послідовність дій. Наприклад, під час розбору слова за будовою, звуко-буквеного аналізу, під час визначення головних і другорядних членів речення тощо. Пригадайте, що називається текстом. Чи є набір наведених речень текстом?Одного разу на березі річки в кущах Василькоспіймав шпачка. Вони стали справжніми друзями. Шпачок навчився трохи літати й дедалі більше звикав до хлопчика. Дідусь дозволив узяти пташеня додому, бовоно було ще мале й могло загинути. Та весною він знову повернувся до свого друга. Тільки восени шпак разом з усіма полетіву теплі краї. Що потрібно зробити, щоб перетворити ці речення на текст? Відтворіть правильну послідовність речень у тексті.

Номер слайду 7

https://youtu.be/3su. Qb7il4k. M

Номер слайду 8

Для розв'язування будь-якої задачі з математики вам також потрібно скласти послідовність дій. Розглянемо приклад задачі. Розглянемо такі варіанти послідовності дій розв'язування цієї задачі: В обох випадках зазначено послідовність кроків інструкції. Виконавши всі кроки, ви зможете розв'язати задачу.

Номер слайду 9

Інструкція – це вказівки, правила для виконання певної роботи• Доберіть синоніми до слова ≪інструкція≫Алгоритм — це опис послідовності дій, якому притаманні певні властивості:• кожна наступна команда буде виконуватися тільки після виконання попередньої;• кількість команд має бути чітко визначена;• кожна команда має бути зрозумілою для виконавця;• виконання алгоритму має привести до очікуваного результату;• послідовність команд може бути застосована до різних задач такого самого типу. Порівняйте обидва варіанти інструкції розв'язування задачі. Знайдіть відмінність між ними. Який варіант можна назвати алгоритмом? Чому? Доведіть це.

Номер слайду 10

Робимо висновок: Будь-який алгоритм можна назвати інструкцією, але не кожна інструкція є алгоритмом. Послідовність дій може бути названа алгоритмом, якщо вона має певні властивості.

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 листопада 2024
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку