Презентація "Чому папага не навчився розмовляти". Позакласне читання.

Про матеріал
Мета: Вчити дітей гарно читати, фантазувати, виділяти головне.Розвивати наочно-образне, абстрактно-логічне, критичне, творче мислення, пізнавальну активність.Виховувати любов до природи. На уроці використовуються технології ТРВЗ, інтерактивні методи навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чому папуга не навчився розмовляти(Галина Малик)Урок позакласного читання

Номер слайду 2

Мета: Вчити дітей гарно читати, фантазувати, виділяти головне. Розвивати наочно-образне, абстрактно-логічне, критичне, творче мислення, пізнавальну активність. Виховувати любов до природи. Тип уроку: інтегрований ( Українська мова / Я досліджую світ)

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Біг по стежинці

Номер слайду 5

Таблиці Шульте

Номер слайду 6

Номер слайду 7

ЧИСТОМОВКА Уга – уга – уга - слова мовить папуга. Ка – ка – ка – з клітки папуга втіка. Ай –ай – ай – ти, папуго, не втікай. Ай – ай – ай – бо далеко рідний край.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Якось у інтерв'ю Галина Малик сказала: «Для того щоб писати для дітей, треба просто бути щасливою людиною... Адже звідки, як не з себе, можна дістати весь той прекрасний казковий світ, якого в реальності не існує?»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ТЕХНОЛОГІЯ «РЕКОНСТРУКЦІЯ»Словникова робота ПАГУПА ГЕБЕМОТ ЧЕПЕРАХА ТИРГПАНРИЦСГУМАСТІ

Номер слайду 13

ТЕХНОЛОГІЯ «РЕКОНСТРУКЦІЯ»Словникова робота ПАПУГА БЕГЕМОТ ЧЕРЕПАХА ТИГРПАНЦИРСМУГАСТІ

Номер слайду 14

Словникова робота. Відгадай слова (шиворіт-навиворіт) ся-ли-ва-рю-ну-зася-ла-ва-лу-мити-ла-гор

Номер слайду 15

Словникова робота. Відгадай слова (шиворіт-навиворіт) занурювалися – опускалися під водумилувалася -  любуваласягорлати – голосно кричати

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Гімнастика для очей

Номер слайду 18

Технологія «Розкадрування»: Встановіть послідовність подій

Номер слайду 19

Технологія «Розкадрування»: Озвучте слайди. Вибіркове читання

Номер слайду 20

Технологія «Емоції»Що виражають ці обличчя?Що міг би прочитати кожен із цих чоловічків?

Номер слайду 21

ТРВЗ

Номер слайду 22

ТРВЗ

Номер слайду 23

ТРВЗ

Номер слайду 24

Фізкультхвилинка

Номер слайду 25

Синквейн. Хто? Який? Що робить? Речення: Висновок: ТРВЗ

Номер слайду 26

Технологія «Ромашка Блума»Просте питання. (Що?, Де?, Як?)Що дуже хотів навчитися папуга?Інтерпретуюче питання. (Чому?)Навіщо папуга звертався по допомогу до де-кількох тварин ?Практичне питання. (Як ми можемо …?)Як можна допомогти папузі, щоб здійснилася його мрія?Оціночне питання. (Порівняння)Ким папузі, насправді, подобалося бути більше?Творче питання. (З часткою «б»)Що могло б бути, якби папуга повторював не лише чужі слова ?Уточнююче питання. (Наскільки я зрозумів …) Я можу помилитися, але, здається, папуга почав повторювати за тваринами слова?

Номер слайду 27

Творча лабораторія:будуємо школу для папужки. СТЕМ

Номер слайду 28

Якщо хочеш…ТРВЗ

Номер слайду 29

Загадкові листи. Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Прочитай отриманого листа. Рефлексія

Номер слайду 30

Рефлексія

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
9 січня
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку