Урок "Ґрунт. Властивості, значення"

Про матеріал

Урок знайомить з поняття «ґрунт», уявленням про склад, властивості ґрунту; допоможе учням визначити місце ґрунту у житті людини; вчить школярів робити висновки, аналізувати, порівнювати; виховує дбайливе ставлення до ґрунтів. Цікаві завдання сприятимуть формуванню ключових компетентностей учнів.

Перегляд файлу

                                                                    Технологічна карта уроку

Назва предмета:  Я досліджую світ

Урок  №66

Дата: 23.02.2021

ПІП учителя: Кияненко Валентина Володимирівна

Клас: 2

Тема. Ґрунт. Властивості, значення

Мета. Формування предметних компетентностей:

  • Формувати  поняття «ґрунт», уявлення про склад, властивості ґрунту;
  • визначити  місце ґрунту у житті людини;
  • розвивати вміння робити висновки, аналізувати, порівнювати;
  • виховувати дбайливе ставлення до ґрунтів.

Формування ключових компетентностей:

  • вільне володіння державною мовою: формувати уміння усно висловлювати свої думки;
  • комунікативної: розвивати навички роботи в групі, розвивати усне зв’язне мовлення;
  • природничої: формувати допитливість,  вдосконалювати вміння пізнавати навколишній світ;
  • інформаційно – комунікаційної: вдосконалювати навички використання засобів ІКТ у навчанні та інших життєвих ситуаціях;
  • екологічна: дотримуватись правил природоохоронної поведінки;
  • інноваційна:формувати відкритість до нових ідей;
  • навчання впродовж життя: удосконалювати опановування умінь і навичок, необхідних для подальшого життя, навчання працювати самостійно і в групі ;
  • математична: моделювання  ситуацій із застосуванням математичних відношень.

Тип уроку: урок  засвоєння нових знань

Основні терміни та поняття:  ґрунт,  чорнозем, перегній.

Міжпредметні зв’язки : математика, українська мова.

Обладнання: презентація, підручники, тест, словники, відеоматеріали, засоби ІКТ.

Наскрізні лінії

1. Здоров’я і безпека.

2. Підприємливість і фінансова грамотність.

3. Екологічна безпека і сталий розвиток.

4. Громадянська відповідальність.

 

                                                                           

 

 

                                                                          Хід уроку

Етапи

 уроку

Завдання етапу

Зміст

Методи  навчання

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Посилання на

ресурс

І. Організація учнів до роботи

 

Емоційне налаштуван

ня

Організація класу

Бесіда

Словесне звернення

Сприймання інформації

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

 

Проблемне питання

Постановка,робота  з тлумачним словником

Усне повідомлення

Проблемне питання

Сприйняття, робота із тлумачним словником,

аргументування

Слайд із презентації

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Мотивація навчальної діяльності

 

Мотивація учнів,

формування критичного мислення

 

Вправа «Передбачення»

 

Усне повідомлення

 

Просить висловити ідеї

 

Висловлюють власні припущення

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Відгадування загадки

 

 

Підготовка до сприйняття

 

 

Робота над

загадкою

 

 

Показ

 

Пропонує відгадати загадку

 

Відгадують загадку

 

 

Слайд із презентації

3.Повідомлення теми і мети

Оголошення

теми і завдань уроку

Визначення тематики

Усне повідомлення

Слово вчителя

Сприйняття інформації

 

ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Розповідь учителя

 

Гімнастика для очей

Формувати нові знання

Опрацювання матеріалу

Усне повідомлення

Показ презентації

Сприйняття інформації

Слайди  із презентації

 

 

Робота за підручником

(Н.Бібік, Г.Бондарчук «Я досліджую світ»,Х., «Ранок», 2019, ст.94)

Формувати нові знання

Опрацювання матеріалу

Практич

ний

Спостережен

ня

Читають статтю, аналізують малюнки

 

V. Осмислення нових знань

 

 

 

 

 

 

1.Математична хвилинка

Міжпредмет

ний зв’язок

Розв’язати задачу

Демонстра ція

Усне повідомлення

Розв’язують  задачу

Слайд на презентації

2. Дидактична гра « Упізнай тварину, яка мешкає у ґрунті» в інтернет-ресурсі «LearningApps.org”

(Розвиваємо критичне мислення)

За бажанням

Перенесення

знань  і навичок  у нові ситуації

Гра

Демонстра

ція

Заздалегідь розробила гру

Демонструють знання матеріалу

https://learningapps.org/display?v=p6kzjux5n21

 

Або блог

https://valentinakyyanenko.blogspot.com/

 

3.Виконання тесту на сайті освітнього проекту «На урок»

 

 

Застосування набутих знань на практиці

Тести

Практич

ний

Заздалегідь розробила тест

Виконують тест

 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2480298

або блог

https://valentinakyyanenko.blogspot.com/

 

VІ. Завдання додому (Творче)

(Розвиваємо критичне мислення)

Забезпечення безперервнос

ті опанування навчального матеріалу

Онлайн-дошка Padlet

 

Практич

ний

Заздалегідь розробила завдання

Сприймання інформації

https://padlet.com/kyyanenkonl/3r1d5meiuyzvmmh

 

або блог

https://valentinakyyanenko.blogspot.com/

 

VІІ. Підсумок уроку

Вправа «Рефлекторний екран»

Учні по черзі висловлю

ють думку одним реченням

Визначення,що схвилюва

ло, зацікави

ло, змусило задуматись

Обмін інформа

цією

Слово вчителя

Відповідь на запитання

 

 

                                                                       Використані джерела

1.Власна розробка гри

   https://learningapps.org/display?v=p6kzjux5n21

2. Власна розробка падлета

https://padlet.com/kyyanenkonl/3r1d5meiuyzvmmh

3. Власна розробка тесту

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2480298

4.Блог

https://valentinakyyanenko.blogspot.com/

                                                                               Додаткова література

1.К.С. Прищепа, В.Г.Лук’яненко. Тематичний словник школяра.К., «Гала»,1997- с.28

                                                                             Правила роботи на онлайн уроці

Здійснити вхід за  посиланням (На платформі zoom)  за 10хв до початку уроку

Налаштувати власну камеру та звук

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 грудня 2022
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку