Презентація "Цифрові освітні ресурси"

Про матеріал
Презентація на тему "Цифрові освітні ресурси. Використання мережевих технологій у навчальному процесі"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Цифрові освітні ресурси. Використання мережевих технологій у навчальному процесі. Карпенко Євгенія Олеексіївна. Вчитель трудового навчання. Харківської гімназії 82 Харківської міської ради. Харківської області

Номер слайду 2

Цифрові освітні ресурси. Цифрові освітні ресурси (ЦОР) - це будь-яка інформація освітнього характеру, збережена на цифрових носіях. ЦОР розділені на дві групиІнформаційні джерела, під якими розуміється все безліч різних матеріалів у цифровому форматі, що використовуються в навчальній роботі - тексти, статичні та динамічні зображення, анімаційні моделі і т.д.Інформаційні інструменти, що забезпечують роботу з інформаційними джерелами.

Номер слайду 3

Цифрові освітні ресурси є представленими в електронному вигляді учбово-методичних матеріалів, що містять елементарні об'єкти, як текст, малюнок, анімацію, модель; та складні форми: документ, слайд, презентація, тест, курс. Під час розробки ЦОР особлива увага надається ії наочності, доступності, зручності використання, а також методологічній правильності.

Номер слайду 4

Використання мережевих технологій у навчальному процесі. Широке впровадження  мережі  Інтернет  в освіту  зумовило  появу  мережевих технологій  навчання  та  поставило  питання  про доцільність  розгляду формування  професійної компетентності майбутніх фахівців через призму нових  освітніх  технологій. Постійно  зростаючі можливості  Інтернет  відкривають  нові перспективи  для  впровадження  дистанційних технологій  в освіту та потребують розвиненого комп’ютерного  навчально-­методичного забезпечення. Мережеве  навчання,  своєю чергою,  активно  стимулює  розвиток  систем інформаційного  забезпечення  навчального процесу: мережевих електронних бібліотек, курсів та інших інформаційних ресурсів.

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Этап. Зміст1 Підготовчий. Пошук проблеми, вироблення ідей, аналіз майбутньої діяльності, прогнозування майбутніх результатів.2 Планування. Аналіз проблеми, визначення джерел інформації, постановка завдань та вибір критеріїв оцінки результатів.3 Прийняття рішення. Збір і уточнення інформації, пошук альтернатив, вибір оптимального варіанту.4 Конструкторський. Складання ескіза, розробка конструкторсько-технологічної документації, добір матеріалів, вибір інструментів і обладнання, технології обробки деталей, обробка.5 Технологіний. Виконання запланованих оперцій, здійснення самоконтролю.6 Оцінка результатів. Аналіз виконання проекту, досягнутих результатів, аналіз досягнення поставленої мети.7 Завершальний. Економічне та екологічне обгрунтування проекту, міні-маркетингові дослідження. 8 Захист проекту. Підготовка доповіді, пояснення отриманих результатів, колективний захист проекту. Етапи виконання творчого проекту

Номер слайду 6

Висновок. Вітчизняна освіта має певні напрацювання в галузі е-навчання, зокрема розроблення електронних навчальних засобів. Це стосується, передусім, електронних (мультимедійних) підручників (програмних педагогічних засобів) для загальноосвітньої школи, які створювалися видавництвом «Нова школа» на основі єдиної електронної оболонки, яка заповнювалася уроками згідно навчальної програми. Оболонка дозволяє включати до уроків мультимедійний контент (відео- та аудіо фрагменти, анімацію, фотоматеріали, ілюстрації), уміщувати методичні матеріали та методичні рекомендації щодо встановлення й застосування.

Номер слайду 7

Дякую за увагу!rr

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
13303
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку