4 3 5 1 2 Використання Рhet симуляцій (з досвіду роботи) Урізноманітнення видів та характеру навчальної діяльності школяра Індивідуалізація навчання Моделювання і демонстрації процесів, не доступних для спостереження в умовах школи Посилення інтересу учнів до вивчення фізики Формування дослідно-експериментаторських навичок
Електромагнітна індукція Моделювання з сайту Phet Моделювання з ППЗ Безкоштовні. Наявність Інтернету. Можна записати на флешку . Зрозумілий інтерфейс і схематичні зображення. Відрізняється від реального досліду(лампочка - гальванометр). Видно рух електронів і лінії магнітного поля. Наявність комп’ютера. Потрібен диск (за кошти). Повторює реальний дослід. Не видно ліній магнітного поля і руху електронів.
Всеукраїнські інтернет-олімпіади з фізики Рік Кількість учасників Результат 2017 - 2018 н.р. 2018 - 2019 н.р. Осінь 2018 Зима 2019 28 37 Диплом І ступеня – 1 (7 ) Диплом ІІ ступеня – 1 ( 9 клас) Диплом ІІІ ступеня – 1 (7 клас) Диплом ІІІ ступеня – 2 (7 і 9 клас) Диплом ІІІ ступеня – 1 (11 клас) 2019 - 2020 н.р. Осінь 2019 Зима 2020
Всеукраїнські конкурси освітньої платформи “На Урок” Рік Конкурс Кількість учасників Результат 2018-2019 н.р. Light is Fun 30 Диплом І ступеня - 3: Хорошилова Маргарита (10 клас) Хоменко Віталій (11 клас) Хоменко Віталіна (11 клас) Диплом ІІ ступеня - 2 Свириденко Єлизавета (7 клас) Хоменко Олег (10 клас) 2018-2019 н.р. 3D: Думай, Дій, збережи Довкілля 31 Диплом І ступеня - 4 Диплом ІІ ступеня - 7 Диплом ІІІ ступеня - 4
Я, як вчитель фізики, намагаюся навчити школяра вчитися, захопити їх предметом, організувати самостійну роботу учнів з використанням сучасних освітніх технологій, скерувати їх діяльність за змістом Працюю і живу на благо України Плекаю майбутнє кожного з нас, Запалюю бажання вчитись і творити І відкривати нове, заходячи у клас!