Звіт вчителя фізики Сороківської Наталії Петрівни
на 2019-2020 навчальний рік.
Виховує все: люди, речі, явища, але насамперед
і найбільше — люди. З них на першому
місці — батьки і педагоги.
А. С. Макаренко
Життя -це подорож,життя -це рух .Проживаючи своє життя кожна людина вивчає світ в якому вона живе, отримує досвід.Досягаючи усе більш високих сходинок у своєму розвитку,мимоволі передає свої знання іншим учасникам руху, назва якому - життя.
Фізика – наука не проста,але цікава. Вивчаючи цей предмет, діти можуть одержати знання, які стануть необхідним фундаментом для цього руху,руху під назвою життя.
Фізика -це експерементальна наука, дослідницька.На уроках завжди використовую експеременти для кращого сприйняття матеріалу,
адже краще раз побачити і переконатись, чим 100 разів почути. Ефективно використовую на уроках вікторини, активізуючі методики та інтерактивні техніки у навчанні. Для кращого запам’ятовування формул, позначень фізичних величин використовую схеми, таблиці, прийоми «Виключи зайве», «Встанови відповідність».
Під час застосування елементів інтерактивного навчання вчу школярів бути демократичними,толерантними ,критично мислити, активізую навчальні можливості учнів замість переказування «готової» інформації, відірваної від їхнього життя і суспільного досвіду.
Основними орієнтирами на моїх уроках фізики,та і загалом на життєвому шляху вважаю:
Результати моєї роботи - це участь та перемоги школярів районних одімпіадах:Матієшин Владислав ІІ,Семчишин Юлія ІІ .Участь та перемоги учнів у інтернет-олімпіадах "На урок" "Всеосвіта" , Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня», в обласному фестивалі фізичного експеременту(Семчишин Юлія ІІ ). Продовжую сама йти шляхом самовдосконалення. Це участь у вебінарах,тренінгах,онлайн конференціях . Ділюсь своїм педагогічним досвідом, публікуючи розробки на освітніх порталах в мережі, ознайомитись з якими можна за посиланням :https://naurok.com.ua/biblioteka/moe , https://vseosvita.ua/user/id138860/achievements.
На мою думку:щоб урок був цікавий дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно уміти поставити себе до рівня учня, його рівня сприйняття,стати другом,порадником. Розкрити матеріал з його допомогою, зробити так, щоб він відчув себе значущою частинкою уроку. Саме з цього починається становлення Людини, коли дитина знає, що вона потрібна , що її думка важлива. В цьому вся робота вчителя. Разом з тим я очікую, що після завершення навчання випускник буде інтелектуально розвиненим, ерудованим,комунікабельним, толерантним,винахідливим, матиме широкий світогляд.