Цифровий контент у роботі вчителя математики. З досвіду роботи вчителя математики. Нечепельського В. Ф. Новомаячківська ЗЗСО I-III ступенів2021
Номер слайду 2
АКТУАЛЬНІСТЬ ПОВ’ЯЗАНА З … створення умов для розвитку особистості та творчої самореалізації кожного громадянина України, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати та навчатися протягом життя … Національна доктрина
Номер слайду 3
ІКТ
Номер слайду 4
Організація навчання школярів з використанням ІКТ дозволяє:
Номер слайду 5
ІКТ у моїй діяльності
Номер слайду 6
Перші кроки. Створено мультимедійні презентації та газети з математики
Номер слайду 7
БЛОГ http://matematikomanija.blogspot.com. Рубрики Цікаво (10) Нормативні документи (7) Гумор (6) Математичні тренажери та програми (4) інтернет- ресурси (4) МО (3) Олімпіада (3) Учитель року (3) Книги (2) Математична газета (2) Підготовка до ЗНО (2) Відео з розвязками ЗНО (1) Крилаті вислови (1) Фільми (1) МАН (1) Періодика (1)
Номер слайду 8
МАН ,,Геометричні побудови за допомогою двостороньої лінійки"Шаповал О.– переможець у номінації ,,Математика"2014
Номер слайду 9
43512 Використання матіфік (з досвіду роботи) Урізноманітнення видів та характеру навчальної діяльностідіяльності школяраІндивідуалізація навчання Моделювання математичних фактів, не доступних для спостереження в умовах школи. Посилення інтересу учнів до вивчення математики Формування дослідно-експериментаторських навичок
Номер слайду 10
Карта учня
Номер слайду 11
Сторінка учениці 5 кл.
Номер слайду 12
Всеукраїнські конкурси освітньої платформи “На Урок”
Номер слайду 13
Всеукраїнські інтернет-олімпіади з математики
Номер слайду 14
Дистанційна освіта. Вайбер. Класрум
Номер слайду 15
Мої веб-сайти – дистанційна освіта
Номер слайду 16
Використання освітніх платформ
Номер слайду 17
You tube
Номер слайду 18
Інтерактивні вправи. Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. Усі вправи поділено на категорії, які відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням:• вибір;• розподіл;• послідовність;• заповнення;• онлайн-ігри;• інструменти.
Номер слайду 19
Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning. AppsІНТЕРАКТИВНИЙ КЕЙС Усі вправи поділено на категорії, які відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням:• вибір;• розподіл;• послідовність;• заповнення;• онлайн-ігри;• інструменти.
Номер слайду 20
Використання тестових технологій на основі Google-форм. Flubaroo ‒ доповнення до Форм Google для перевірки тестів, дозволяє перевірити відповіді учнів на запитання тесту отримати звіт і аналіз успішності по кожному учню. Технологія тестового контролю включає такі етапи:створення системи базових тестових завдань;конструювання тесту з базових тестових завдань;проведення тестування;аналіз результатів тестування. Форму можна підключити до електронної таблиці Google, і тоді відповіді респондентів будуть автоматично зберігатися в ній.https://drive.google.com
Номер слайду 21
Цифрові технології – це постійний пошук, зростання, розвиток…Ти лише до тієї пори здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою… Дістервег
Номер слайду 22
Я, як вчитель математики, намагаюся навчити школяра вчитися, захопити їх предметом, організувати самостійну роботу учнів з використанням сучасних освітніх технологій, скерувати їх діяльність за змістом Працюю і живу на благо України. Плекаю майбутнє кожного з нас,Запалюю бажання вчитись і творитиІ відкривати нове, заходячи у клас!