І. Організаційна та навчально-корекційна робота |
||
Зміст діяльності |
Термін виконання |
Примітки |
1. Захист дитини з особливими освітніми потребами від будь-яких форм фізичного або психологічного насильства; |
Протягом року |
|
2. Допомагати в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням; |
Протягом року |
|
3. Адаптація змісту та методів навчання до можливостей і потреб дитини з особливими освітніми потребами; |
Протягом року |
|
4. Проводити навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, використовуючи різноманітні форми роботи та запроваджуючи ефективні форми їх проведення; |
Протягом року |
|
5. Спостерігати за дитиною з особливими освітніми потребами з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб; |
Протягом року |
|
6. Забезпечувати разом з іншими працівниками навчального закладу здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці; |
Протягом року |
|
7. Вивчати особливості діяльності та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, вивчати та аналізувати динаміку розвитку дітей з особливими освітніми потребами; |
Протягом року |
|
8. Надавати освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учнів; |
Протягом року |
|
9. Допомагати учням виконувати навчальні завдання; |
Протягом року |
|
10.Забезпечити соціально-педагогічнии супровід дітеи з особливими освітніми потребами.
|
Протягом року |
|
ІІ. Співпраця з вчителями (класним керівником, вчителями-предметниками), логопедом, психологом тощо. |
||
1. У складі команди психолого-педагогічного супроводу приймати участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини; |
Вересень 2019 |
|
2.Співпрацювати з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та беруть участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами; |
Протягом року |
|
3. Проводити консультації з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами, про успіхи дитини та проблеми у навчанні; |
Протягом року |
|
4. Разом з членами команди психолого-педагогічного супроводу проводити консультації батькам; |
Протягом року |
|
5.Забезпечувати разом з іншими працівниками навчального закладу здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці; |
Протягом року |
|
6. Разом з вчителями брати участь у розробці конспекту уроку та наочності до уроку; |
Протягом року |
|
7. Співпрацювати і допомагати вчителям на уроці. 8.Разом з класним керівником та педагогами – предметниками організувати Круглий стіл та провести обговорення з питань вивчення рівнів навчання учнів ООП за рік. |
Протягом року
Травень 4 тиждень |
|
ІІІ. Робота з батьками та громадськістю |
||
1. Встановлення партнерських стосунків з батьками, заохочення їх до активної участі в навчальному процесі; |
Протягом року |
|
2.Постійно спілкуватися з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу та інформувати про навчальні досягнення дитини з особливими освітніми потребами; |
Протягом року |
|
3. Інформувати батьків про навчальні досягнення, невдачі, поведінку учнів (при присутності класного керівника або інших спеціалістів, які працюють з дитиною з особливими потребами); |
Протягом року |
|
IV. Методична та самоосвітня робота |
||
1. Вивчати основи законодавства України про освіту, соціальний захист; міжнародні документи про права людини й дитини; державні стандарти освіти; нормативні документи з питань навчання та виховання; сучасні досягнення науки і практики у галузі педагогіки; психолого-педагогічні дисципліни; особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами різного віку; |
Протягом року |
|
2. Опрацьовувати ефективні методи, форми та прийоми роботи з дітьми, застосовуючи індивідуальний та диференційований підхід; |
Протягом року |
|
3. Вивчати особливості роботи з дитиною з даною нозологією. |
Протягом року |
|
1.Підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. |
Протягом року |
|
1.Опрацьовувати літературу, пов’язану з організацією інклюзивного навчання. |
Протягом року |
|
1. Слідкувати за нормативною базою інклюзивного навчання |
Протягом року |
|
V. Робота з документацією |
||
1.У складі команди психолого-педагогічного супроводу приймати участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини |
Протягом року |
|
2. Розроблення річного плану роботи |
Вересень 2019 |
|
3. Розроблення графіку роботи асистента вчителя |
Протягом року |
|