Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя Меленчук Ірини Олександрівни в інклюзивному 3 - Б класі на 2020 - 2021 навчальний рік.
Перегляд файлу

 

 

І. Організаційна та навчально-корекційна робота

Зміст діяльності

Термін виконання

Примітки

1. Захист  дитини з особливими освітніми потребами від будь-яких форм фізичного або психологічного насильства;

Протягом року

 

2. Допомагати в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням;

Протягом року

 

3. Адаптація змісту та методів навчання до можливостей і потреб дитини з особливими освітніми потребами;

Протягом року

 

4. Проводити  навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, використовуючи різноманітні форми роботи та запроваджуючи ефективні форми їх проведення;

Протягом року

 

5. Спостерігати за дитиною з особливими освітніми потребами з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

Протягом року

 

6. Забезпечувати разом з іншими працівниками навчального закладу здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці;

Протягом року

 

7. Вивчати особливості діяльності та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, вивчати та аналізувати динаміку розвитку дітей з особливими освітніми потребами;

Протягом року

 

8. Надавати освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учнів;

Протягом року

 

9. Допомагати учням виконувати навчальні завдання;

Протягом року

 

10.Забезпечити соціально-педагогічнии супровід дітеи з особливими освітніми потребами.

 

Протягом року

 

ІІ. Співпраця з вчителями (класним керівником, вчителями-предметниками), логопедом, психологом тощо.

1. У складі команди психолого-педагогічного супроводу приймати участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини;

Вересень 2019

 

2.Співпрацювати з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та беруть участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами;

Протягом року

 

3. Проводити консультації з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами, про успіхи дитини та проблеми у навчанні;

Протягом року

 

4. Разом з членами команди психолого-педагогічного супроводу проводити консультації батькам;

Протягом року

 

5.Забезпечувати разом з іншими працівниками навчального закладу здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці;

Протягом року

 

6. Разом з вчителями брати участь у розробці конспекту уроку та наочності до уроку;

Протягом року

 

7. Співпрацювати і допомагати вчителям на уроці.

8.Разом з класним керівником та педагогами – предметниками організувати  Круглий стіл  та провести обговорення з питань вивчення рівнів навчання учнів ООП за рік.

Протягом року

 

Травень 4 тиждень

 

ІІІ. Робота з батьками та громадськістю

1. Встановлення партнерських стосунків з батьками, заохочення їх до активної участі в навчальному процесі;

Протягом року

 

2.Постійно спілкуватися з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу та інформувати про навчальні досягнення дитини з особливими освітніми потребами;

Протягом року

 

3. Інформувати батьків про навчальні досягнення, невдачі, поведінку учнів (при присутності  класного керівника або інших спеціалістів, які працюють з дитиною з особливими потребами);

Протягом року

 

IV. Методична та самоосвітня робота

1. Вивчати  основи законодавства

України про освіту, соціальний захист; міжнародні документи про права людини й дитини; державні стандарти освіти; нормативні документи з питань навчання та виховання; сучасні досягнення науки і практики у галузі педагогіки; психолого-педагогічні дисципліни; особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами різного віку;

Протягом року

 

2. Опрацьовувати ефективні методи, форми та прийоми роботи з дітьми, застосовуючи індивідуальний та диференційований підхід;

Протягом року

 

3. Вивчати особливості роботи з дитиною з даною нозологією.

Протягом року

 

1.Підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

Протягом року

 

1.Опрацьовувати літературу, пов’язану з організацією інклюзивного навчання.

Протягом року

 

1. Слідкувати за нормативною базою інклюзивного навчання

Протягом року

 

V. Робота з документацією

1.У складі команди психолого-педагогічного супроводу приймати участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини

Протягом року

 

2. Розроблення річного плану роботи

Вересень 2019

 

3. Розроблення графіку роботи асистента вчителя

Протягом року

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kuts Victoria
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
3374
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку