Презентація "Цікаві мовні завдання для першокласників"

Про матеріал
Цикл уроків післябукварного періоду допоможе дітям повторити пройдений матеріал за перший клас, допоможе в цікавій формі виконати вправи творчого характеру, розвивають мислення, мову, творчість
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цікаві мовні завдання для першокласників Л.Є. Бердашева

Номер слайду 2

Будь уважним, читай, не помиляйся.мак – лак – рак ліс – лис коза – коса кит – кіт – кут суп – сук липа – лапа син – сир – сич лук – люк рука – ріка ріг – рід – рій ніч – піч нора – гора сік – сім сало – жало кіт – кіл клен – клей мир – сир сніг – сніп зуб – дуб море – горе 1. Спиши 10 слів.2. З любим списаним словом склади речення. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 3

Читай, та не поспішай. Мак, смак, грак, рак, оса, коса, міст, зміст, порт, спорт, рис, ірис, віти, квіти, ноти, єноти, олія, колія, міль, хміль, луг, плуг, лід, слід, мій, змій, клад, склад, рада, зрада, тир, штир, теля, стеля, хід, вхід, міх, сміх, бір, збір, лак, злак, рід, брід, рай, край, риби, гриби, раб, краб. Читай чітко, збільшуй темп.1. Випиши слова, що позначають тварин.2. З одним із слів склади речення. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 4

Відпочинь і посміхнись. Що не так?Качка кумкає, а жаба кряче. Собака нявчить, а кішка гарчить. Зозуля кукурікає, а півень кує. Порося ґелґоче, а гусак хрюкає. Голуб дзижчить, а джміль … . Корова каркає, а … …. . Далі продовжуй сам.1. Запиші два речення, які придумав сам.2. Згадай написання букв Ґґ, напиши по рядочку. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 5

Чітко, без зупинок прочитай 40 слів. Кіт, кріт, луна, лунка, лапа, лампа, грива, гривня, жито, житло, ріка, ріпка, малюк, маслюк сорт, спорт, гак, грак, згадка, загадка, тре, тире, сова, слова, халва, халява, зуб, зруб, ікра, іскра, мало, масло, паска, пасіка, куб, клуб, пече, плече, коза, кобза. Читай плавно, спокійно речення. Кіт грався на сонечку. Сонце пече в плече. У лісі малюк знайшов маслюк. Дупло для білки – житло.1. Спиши перші два речення.2. У підкреслених словах постав наголос. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 6

Прочитай. Були собі півник та курочка. Набридло їм якось дома сидіти, і пішли вони мандрувати по світу. Ось ідуть вони зеленим гаєм, навколо вітрець колихає, на кущах зеленіє свіже листячко, а між ним червоне намистечко. От курочка і каже:- Півник-когутик, зламай мені прутик з зеленими листками, з червоними ягідками. Тільки півник хотів зламати, а з-під кущика зайчик із своєї хатки:- Хто-хто тут ходить по моєму гаю? Хто-хто мої кущики ламає?Злякався півник…Здогадався, яка це казка? Якщо ні, прочитай її за посиланням.

Номер слайду 7

Про півника та курочку і хитру лисичку- Куди пішли півник і курочка?- Кого першого зустріли по дорозі курочка з півником?- Хто сказав: хто тут гілля ламає на моєму горісі?- Хто на подорожніх глядів ласкаво?- Чи прогнала лисичка курочку і півника? - Чому лисичка не прогнала друзів?- Кого ще покликала лисичка до себе на обід?- Хто врятував півника і курочку від біди?- Чи поласували вовк з лисицею обідом?Яку іншу назву можна дати цій казці?Спиши прохання курочки, поділи підкреслені слова для переносу. Півник-когутик, зламай мені прутик, з зеленими листками, з червоними ягідками. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 8

Прочитай вірш. А. М’ястківський Брунька. Брунька на гілці – стулена жменька. В жменці сховалася квітка маленька. Сонце пригріє – жменька розтулиться. Цвітом запахне вся наша вулиця.1. Вивчи вірш.2. Спиши два перших речення.3. Зроби звуковий розбір підкреслених слів. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 9

Читай повільно, але цілими словами.мова річка школа батькохата кішка груша лялькащука гумка двері редькавухо білка слива синьканебо шапка глина півеньполе миска пташка місяцьморе щітка квітка хлопець Спиши слова у рядочок. Постав наголос. Голуб, вітер, цукор, ліжко, ложка, казка, рибка, ґанок, ґудзик, аґрус, хвиля, ферма, хвоя, фарба, колір. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 10

Читай слова, не діли їх на склади.дитина сметана рослинакомахи спідниця тваринагоріхи колеса лелекабудинок віночок дорослісобака калина учительсанчата намисто теплицясуниця терпіння цибулязелений каміння квасоляколиска калюжа сьогоднівеселий вистава малюнок. Випиши слова, у яких вжито букви я ю, що позначають один звук. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 11

Прочитай, запам’ятай, перекажи. Оксана й Маринка пішли в ліс. У лісі було багато грибів. Співали пташки. Дівчатка шукали гриби. Їм було весело.1. Спиши текст. Не забувай відступити абзац.2. Запиши п’ять імен дівчаток. Згадай, з якої букви потрібно їх писати. В. Лучук Ішли брати воду брати Два котики, два брати пішли воду брати: двоє відер принести попросила мати. Перший кіт від воріт у садок метнувся. Другий кіт – скік на пліт, про відро й забувся. А вернулись на обід, потішають кицю: наїмось оба як слід – принесем криницю! Л.Є. Бердашева

Номер слайду 12

Прочитай, уяви, запам’ятай, перекажи. Зайчик вискочив з лісу і боязко озирнувся. Було тихо, спокійно. Він швидко побіг до грядок. Там росла капуста. Зайчик почав снідати. Раптом над ним закружляв яструб. Зайчик побачив яструба і кинувся тікати до лісу. Переляканий зайчик заліз під повалене дерево. Це його врятувало.- З чого вискочив зайчик?- Куди він побіг?- Що росло на грядці?- Хто закружляв над зайчиком?- Що врятувало зайчика?1. Спиши два останні речення.2. Поділи підкреслене слово для переносу. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 13

Прочитай, запам’ятай, перекажи. Кішка Мурка У бабусі живе кішка. Зовуть її Мурка. Мурка чорна, лише лапки та грудка у неї біленькі. Шерсть м’якенька, пухнаста. Очі в неї жовті, як вогники. У Мурки п’ятеро кошенят. Троє кошенят зовсім чорні, а двоє – чорненькі з біленькими плямами на лапках. Оченята у всіх голубенькі. Кошенята пухнасті, немов клубочки. Мурка з кошенятами спить у коробці. Коробка велика й зручна.1. Спочатку розкажи, яка Мурка.2. Розкажи, які у неї кошенята.3. Потім – де і як спить Мурка з кошенятами. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 14

Читай правильно.джем ґудзикджин дзвоникдзвін джунглідзиґа джерелодзьоб дзеркалобджола дзвіночкиджміль кукурудза. Дзвоник кличе учнів на урок. Дзвінко дзюркотить джерельце. У дятла міцний дзьоб. Джин з’їв мед і подивився у дзеркало. Мавпи живуть у джунглях. Спиши речення, підкресли буквосполучення дж дз. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 15

Читай до кінця. Слідкуй за вимовою. К. Дяченко. Переполох. Бджілка з Джмеликом літали, Ті знялися аж до хмар -Бджілка з Джмеликом дзижчали: На все небо: Карр! Карр! Карр!- Джжжу! Дзззу! Джжжу! Дзззу! Бджілка з Джмеликом літали,Наполохали козу. А про теє і не знали,Та як стрибне за паркан, Що вони зчинили вдвох Під яким дрімав кабан. Отакий переполох!З несподіванки кабан, Підхопивсь, звалив паркан. Він упав на пса Полкана,Той як скочить з-під паркануІ на двір весь: Гав! Гав! Гав!Сполошив на липі ґав. Спиши назви тваринок, які зустрічаються у вірші. Л.Є. Бердашева

Номер слайду 16

Молодці Л.Є. Бердашева

pptx
Додано
21 квітня 2022
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку