Презентація " Їдальня для птахів" Олександр Копиленко

Про матеріал
Мета уроку: познайомити учнів з твором О. Копиленка " Їдальні для птахів", удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання, формувати вміння аналізувати прочитане, складати план, визначати головну думку твору, переказувати детально, розвивати зв'язне мовлення, уяву, виховувати ціннісне ставлення до природи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Олександр Копиленко «Їдальня для птахів». Детальний переказ оповідання

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Завдання уроку:-познайомитись з твором О. Копиленка,, Їдальня для птахів’’-удосконалювати навички свідомого , правильного, виразного читання ;- формувати вміння аналізувати прочитане; складати план, визначати головну думку твору; переказувати детально прочитаний текст, -розвивати зв’язне мовлення, уяву, збагачувати словниковий запас;-виховувати ціннісне ставлення до птахів

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Презентація. Книжка , яку я читаю

Номер слайду 6

Олександр Копиленко — письменник-природолюб, знавець таємниць довкілля, майстер дитячої та юнацької літератури. За 35-літню творчу діяльність автор написав понад 40 книг для дітей та дорослих, вкладаючи у твори часточку свого серця.

Номер слайду 7

Вправа ,, Передбачення’’ Прочитай назву твору ст. 92і спрогнозуй, про що може в ньому йти мова

Номер слайду 8

Щоденні 5». Робота зі словами Прочитай правильношулікапрочищали

Номер слайду 9

Ознайомлення з твором. Послухайте твір і дайте відповіді на запитання: Чиї передбачення були правильними ?Коли і де відбувалися події?

Номер слайду 10

Щоденні 5». Читання для себе (ст.92-94 )Прочитай ,,Бджілкою’’текст і дай відповіді на запитання: Яку корисну справу вирішили зробити хлопці? Чи вдалось їм це? Скільки часу могла тривати описана подія?

Номер слайду 11

Щоденні 5». Читання для когось Прочитай твір для своїх однокласників або для рідних. Читання,,Телефоном’’Визнач тему та головну думку оповідання

Номер слайду 12

руханка

Номер слайду 13

Робота в парах. Вправа ,,Запитую-відповідаю’’( один учень ставить запитання за змістом прочитаного , а другий- відповідає)

Номер слайду 14

Аналіз змісту твору-Хто головний герой твору?- Чому всі хлопці заздрили Василеві ?- Що робила синичка в хаті у Василя?Чим корисні пташки?Яку годівничку зробили хлопчики? Що туди насипали?- Яких пташок нагодували Василь і Миколка?

Номер слайду 15

Складання плану до тексту. Переглянь ще раз текст,,Годівнички для птахів. Поділи текст на частини. Визнач головну думку кожної частини. Добери заголовок до кожної частини Запиши заголовки в зошит.

Номер слайду 16

Детально перекажи оповідання за складеним планом

Номер слайду 17

Номер слайду 18

- Я познайомився з…..-Я закріпив вміння…..- Тепер я вмію…Підсумок уроку

Номер слайду 19

Самооцінка{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Виконання завдань. Познач виконання завдання+ або -1. Читав(ла) правильно2. Читав(ла) виразно3. Читав(ла) свідомо (можу визначити тему і мету тексту)4. Відповідав(ла) на запитання до тексту5. Складав (ла) план до тексту6. Переказав(ла) детально оповідання Моя робота на уроці

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Переказувати оповідання ст.92-94, відповідати на запитання, Творче завдання. Скласти ,,пташине’’ меню

pptx
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку