Презентація "Де взялися звуки, що вміють співати"

Про матеріал
За допомогою моєї презентації ви зможете легко в казковій формі допомогти дітям усвідомити поняття "Голосні звуки" . Та вивчити голосних їх на пам'ять. А також познайомитися з літерами, що позначають ці звуки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Де взялися звуки, що вміють співати?І. П. Кулик

Номер слайду 2

А чи знаєте ви де народилися звуки, що співають? О, це перша чудова історія, яку я з нетерпінням хочу розповісти. …У маленького Павучка ніяк не виходило виткати ідеальну павутинку. “ Е ! Ниточки повинні бути однаковими за товщиною .”- Тицяли лапками знайомі. І Павучок знову і знову брався до роботи . Проте, незважаючи на старання, павутинки виходили різні. Та не всі глузували з павучкового витвору. Якось помітив вітер, що кожного ранку,коли він грається ниточками цього неідеального павутиння, лісом лунає дивна музика. Одна ниточка грє :” А-а”, інша: “О-о”, товста:”У-у”,ще одна:“ Е-е”, найтонша бриніла:”І-і”, а найтовсіша видавала звук:”И-и”.

Номер слайду 3

А О У Е і Иstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

Так , сам цьго не підозрюючи , Павучок створив звуки , що могли співати, створюючи дивні мелодії та переливи. Їх навчились відтворювати птахи, понесли у водойми краплини… Природа зазвучала. З’явились емоції. Спробуймо і ми за допомогою цих голосних звуків відтворити різні переживання. Давайте вимовимо:1) [A] – радісно, здивовано, відчуваючи біль, налякано, розчаровано.2) [У] – з відразою, захоплено, плачучи, стараючись налякати когось.3) Придумай емоцію зі звуком [O], а ми відгадаємо її.

Номер слайду 5

Ці звуи, друже, всі вже знають. Тож ми з тобою часу теж не гаєм- Швиденько й легко їх запам’ятаєм. А- О- У- Е- І- И Я повторю’, а ти полічи. А- О- У- Е- І- И

Номер слайду 6

. А О У Е і Иstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

Історія про павучкову павутину має продовження. Шість різних ниточок помістили у шести різних будівлях . І як поважних осіб нагородили іменною печаткою(штампом). Кожен звук обрав собі житло і печатку за своїм смаком і характером. Розглянь наступні зображеня і поміркуймо разом над вибором голосних звуків.

Номер слайду 8

А Найчастіше вживаний звук [А]. Він обрав величний замок з трикутними стрімкими дахами та віконцями .

Номер слайду 9

Щоб вимовити цей звук, потрібно зімкнути губи у великий бублик, коло. О

Номер слайду 10

[У] полюбляє кататися крученими перилами. То вгору підіймається, то вниз опускається. Спробуйморазом… У

Номер слайду 11

Е“Е-е-е, не займай мене”- Придивись уважно до верхівки фортеці. Нічого тобі не нагадує?

Номер слайду 12

і Оце так висока вежа! Здається, ще трохи і торкнеться до неба. Схожа на загублений тоненький промінь.

Номер слайду 13

ИЦей звук дуже скромний. Не любить виставляти себе напоказ. Йти попереду когось. От і житло обрав скромне і непримітне.

Номер слайду 14

Історія вже докінця добігає. І сонечко спати за обрій лягає. А щоби приснилися сни всім чудові Давай заспіваємо ми колискову. Читаємо плавно і протяжно літери. Зверни увагу на розмір, адже велика літера означатиме голосну вимову звука, а менша за розміром – тиху.

Номер слайду 15

А А А О О ОУ У У Е Е Е і і і И И Иstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 16

Чекайте на наступні історії про звуки…

Номер слайду 17

З ВАМИ БУЛО ДУЖЕЦіКАВО!

pptx
Додав(-ла)
Кулик Ірина
Додано
18 лютого 2021
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку