Презентація.Десяткові дроби ,додавання та віднімання десяткових дробів

Про матеріал
Презентація. 5 клас. Математика.Десяткові дроби та дії над ними,додавання та віднімання десяткових дробів.Цікава бізнес-ідея – запорука успіху.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 клас. Математика. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВПрезентацію підготувала:вчитель математики Чернівського НВК ім. Т. Г. Шевченка. Федевич М. П

Номер слайду 2

Кп. Класна робота. Розв’язування вправ на використання десяткових дробів. Цікава бізнес-ідея – запорука успіху.

Номер слайду 3

Мета уроку:навчальна: Систематизувати знання учнів про десяткові дроби,а саме:читати,записувати,порівнювати. Навчити виконувати дії додавання та віднімання. розвивальна: розвивати інтерес учнів до задач практичного спрямування, навички усної лічби, логічне мислення, уяву,сприяти активізації розумової та пізнавальної діяльності. виховна : виховувати інтерес до предмету, колективізм, почуття відповідальності, впевненості в собі, вміння працювати в колективі, самостійність, прищеплювати бажання займатися улюбленою справою.

Номер слайду 4

Епіграф «Якщо відразу немає успіху, то спробуй ще і ще» (І. Хіксон) Девіз Обчислюй та міркуй раціонально !

Номер слайду 5

Пам’ятка для учнів. Будьте наполегливими і не бійтеся помилятися. Міркуйте,творіть і будьте наполегливими. Мисліть активно ,дійте оперативно. Продемонструйте найкращі здібності Успіху Вам !

Номер слайду 6

Які дроби ви знаєте?Що таке десятковий дріб? Як відрізнити десятковий дріб від звичайного? З яких частин складається десятковий дріб?Який розряд є першим після коми?Який розряд є останнім перед комою?Прочитай дріб 1,056. Як додати два десяткових дроби?Як відняти два десяткових дроби?Повторення

Номер слайду 7

Знайдіть та виправте помилку

Номер слайду 8

Прочитати дроби:

Номер слайду 9

Чи знаєш ти : Який дріб найбільший 4,300; 4,3000; 4,30; 4,30000; чи 4,3?

Номер слайду 10

Логічні запитання №1 Який знак слід поставити між числами 4 і 5, щоб вийшло число більше за 4 і менше за 5?

Номер слайду 11

Подумайте:№2 Хлібина коштує 14,80грн. Скільки коштує1)півхлібини;2)Чверть хлібини.

Номер слайду 12

1. Запишіть у вигляді дробу:а) дві десятих: _________ ', в) сто сім тисячних: ______;б) три цілих дев’ять сотих: _____ ; г) дванадцять сотих: _____ .1. Запишіть частку у вигляді дробу:а) 5:10=____ ; 6)32:100=_____; в) 24:10 =______. г) 132:10=____ ; д)312:100=_____; е) 1024:100 =______. Гра «Пошта»

Номер слайду 13

Мандрівка в минуле. Від виникнення звичайних дробів до винаходу десяткових пройшли тисячоліття. Відкриття десяткових дробів вважається одним з найважливіших досягнень математичної думки епохи Відродження. Вперше вчення про десяткові дроби виклав у 15 столітті самаркандський математик і астроном Джемшид ібн Масу даль- Каші . Щоправда ,замість коми він використовував вертикальну риску або дробову і цілу частини записував різними чорнилами.

Номер слайду 14

У 1585 році фламандський вчений Сімон Стевін видав невелику книжку(сім сторінок) під назвою « Десята.»,в якій виклав правила дій з десятковими дробами. У 1592 році цілу і дробову частини почали відокремлювати комою. Нині в деяких країнах,наприклад у США,замість коми використовують крапку. У зв’язку з розвитком програмування використання крапки стає все популярнішим.

Номер слайду 15

Завдання. Яке число потрібно додати до 0,3, щоб отримати 1 ? Вирази в гривнях і запиши десятковим дробом: 50 коп; 1грн25коп;3грн5коп;257коп. Господиня мала 400гривень,2/5 цих грошей вона витратила на покупки. Скільки грошей в неї залишилось?

Номер слайду 16

Торгівля. Один кавун на 2,37кг важчий,ніж другий. Знайди масу кожного кавуна,якщо разом вони важать10,2кг. Із сувою тканини першого дня продали 12,52 м тканини, другого – ще 26,7м, а третього дня 19м. Після цього залишилося ще2,48м. Скільки метрів тканини було в сувої?

Номер слайду 17

Промисловість. Завод виробив126,7 т цукру. На кондитерську фабрику відвантажили104,45т цукру. Решту цукру відправили на торговельну базу. Скільки тонн цукру відправили на торговельну базу?

Номер слайду 18

Сільське господарство. З однієї ділянки зібрали 90,21т зерна, з другої – на 5,65т більше,ніж з першої, а з третьої – на16,08 т більше,ніж з другої. Скільки тонн зерна зібрали з трьох ділянок разом?З одного поля зібрали 12т800кг картоплі,а з другого – на 3т 400кг більше,коли з кожного поля вивезли частину картоплі, то на першому полі залишилось5т 600кг, а на другому – 8т 300кг. З якого поля вивезли картоплі більше і на скільки?

Номер слайду 19

Спорт. Власна швидкість теплохода 20.4км/год. швидкість течії річки 3,7км/год. Яка швидкість теплохода за течією і проти течії?Змагання велосипедистів проходило на трасі,яка складається з трьох етапів. Довжина першого етапу37,84км, другого на 3,8км менша,ніж першого,а третього на9.98км більша,ніж другого. Обчислити довжину траси.

Номер слайду 20

Підсумок уроку «Незакінчене речення»Щоб записати звичайний дріб у вигляді десяткового,потрібно … . Щоб порівняти десяткові дроби,потрібно … . Щоб додати(відняти) десяткові дроби, потрібно ….

Номер слайду 21

Що спільного між деревом і рівнянням?Розв’язати рівняння: Х-6,4=5,28;8,26+х=10,5;16,09-у=12,31;3,2+(14,29-у)=5,68;(2-х)-0,5=1,27;52,341-(х-5,32)=14,031.

Номер слайду 22

Розв’яжіть рівняння: х + 5,74 = 7; 5,4 – х = 3,837; 3) х – 5,257 = 19,743; 4) (29,3 – х) + 45 = 69,351. 2. Запишіть у метрах і обчисліть: 23,4 м – 62 см; в) 5,4 км + 370 м.3. Напишіть три числа, кожне з яких менше 2,63 і більше за 2,61.  ДОМАШНЯ РОБОТАТворче завдання . Написати повідомлення. Чим ви хочете займатися у майбутньому?

Номер слайду 23

Урок Завершено.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кирьязова Людмила Федорівна
    Дуже гарна презентація! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Савран Віра Миколаївна
    Оформлення слайдів чудове. Наповнюваність їх завданнями строго логічне, послідовне, цікаве і різноманітне. Така форма роботи дуже сприятлива для учнів 5 - 6 класів, бо для них важлива яскравість викладу. В методичних рекомендаціях, думаю, треба було б написати, які форми роботи запропоновані учням з кожним слайдом. Дякую за презентацію!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
2132
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку