Урок "Повторення таблиці множення та ділення на 8"

Про матеріал
Мета:закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 8; розвивати вміння самостійно розв’язувати задачі, рівняння; вдосконалювати обчислювальні навички, використовуючи таблицю; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне
Перегляд файлу

Тема: Повторення таблиці множення та ділення на 8

Мета:

формування предметних компетентностей: закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 8; розвивати вміння самостійно розв’язувати задачі, рівняння; вдосконалювати обчислювальні навички, використовуючи таблицю; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку,розв’язувати проблемні питання, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

Обладнання: картки, відео - фізкультхвилинки,

Хід уроку

I.Організація класу.

Рефлексія

Зараз сядьте всі рівно .

Заплющіть очі і повторюйте за мною:

  •          Я уважний.
  •          Я все можу.
  •          Я все хочу знати.
  •          У мене все вийде.

Розплющіть очі. Посміхніться. Сьогодні я вам бажаю успіху і очікую цікавої, плідної праці, щирого обміну думок.

- Що очікуєте ви від уроку?

 

 

II Повідомлення теми і мети уроку

- Давайте прочитаємо тему нашого уроку. Допоможуть нам знання таблиці ділення.

я

в

н

п

р

о

т

е

1

2

3

4

5

6

7

8

 

20:5=4  п                        49 :7=7  т              48:6=8   е

24:4=6  о                         54: 9=6  о              21:7=3  н

18:9=2  в                         35:7=5   р               15:5=3  н                9:9=1я

Отже, ми будемо повторювати таблицю множення та ділення на 8, закріпимо вміння розв’язувати задачі та рівняння.

1.Робота в зошиті

- Яке число? Який місяць?

- Чому грудень так назвали?

-Зима багата на свята?

- Які свята ми святкуємо у грудні?

А без чого не обходиться свято Нового року?

Відгадайте загадку.

Зелену сукню маю.

Ніколи не міняю

Один єдиний раз на рік

Її я прикрашаю.(Ялинка).

Сьогодні ми прикрасимо ще одну ялинку, виконуючи завдання, ви будете за правильне роз в’язання отримувати кульки та прикрашати ялинку.

2.Каліграфічна хвилинка

8 88 888 8888  87< 89

- На скільки 87 менше, ніж 89?

- Яке правило знаєте? ( кулька)

Усний рахунок. ( Робота з картками окремих учнів)

Пригадаємо, що вивчали на уроках ЯДС.

  •          До яких рослин відноситься ялинка?
  •          Які ще хвойні дерева знаєте?
  •          Яке листя у цих дерев?
  •          Яких органів вони не мають?
  •          Чи треба вирубувати ялинки до свята Нового року?( штучна ялинка)

Задача

На лісовій галявині посадили 3 ряди ялин по 8 дерев у кожному та 4 ряди сосен по 7 дерев у кожному. Скільки всього ялин та сосен посадили?

Ялини -  3р.по 8д.

Сосни-4р.по7 д.

1.)8х3=24(д)-посадили ялин;

2.) 7х4=28(д.)- посадили сосен;

3.) 24+ 28=52 (д.)

В: 8х3 +7х4

Відповідь:всього посадили  52дерева.

Фізхвилинка.

№ 599,с. 92(смугасті приклади) З коментуванням

 

 

30

__

18

+

24

=

36

: 6

5

__

3

+

4

=

6

Х8

40

__

27

+

32

=

65

 

 

72

__

56

+

32

=

58

: 8

9

__

7

+

4

=

6

Х7

63

__

49

+

28

=

42

 

№619( РІВНЯННЯ, повторення компонентів)

 

 

 

Робота в парах

3

4

9

  11   

   5

0

2

7

7


16

2

4

3

 5

   4

0

2

 1

6

9

Підсумок уроку

Розкажіть про результати власних навчальних досягнень, починаючи речення словами:

 «Я знаю…», «Я розумію…», «Я вмію…», «Я прагну…», «Мені ще слід попрацювати…».

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 грудня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку