Діагностувальна робота з теми «Речення»
1. Слова в реченні пишуть: А) окремо. Б) разом
2. Речення, у про щось розповідають чи повідомляють називають…А) розповідним. Б) питальним. В) спонукальним
3. Визнач тип речення за метою висловлювання. Чому хлопчик вирішив написати листа дідусеві?А) розповідне. Б) питальне. В) спонукальне
4. Прочитай. За змістом розповідного речення побудуй питальне речення. Діти посадили дерево.
5. Постав розділові знаки в кінці кожного речення. А мені лист єЛюбіть Україну. Білий ведмідь живе там, де завжди холодно
6. Підкресли головні слова (підмет, присудок) у реченні. Програміст набирає текст на клавіатурі.
7. Поширити речення (2-3 слова)Перукар стриже.
8. Встановити зв’язок слів у реченні. Сонячні промінці стрибають у траві.(Що?)… (що роблять?)… .… (які?) … .… (де?) … .
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект