Даний матеріал я використовувала при повторенні теми "Множення натуральних чисел" на перевірку знань учнів з данної теми. Учні могли відразу перевірити свої знання та оцінити свої вміння.
Амеліна Л.І., вчитель математики ІІ-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області
Варіант І 1. Запишіть у вигляді добутку суму 19+19+19+19 Варіант ІІ 1. Запишіть число 144 у вигляді добутку двох рівних множників
Варіант І 2. Запишіть число 169 у вигляді добутку двох рівних множників Варіант ІІ 2. Запишіть у вигляді добутку суму 13+13+13+13+13
Варіант І 3. Обчисліть зручним способом 25•6394•4 Варіант ІІ 3. Добуток чисел 26•482=12 532. Чому дорівнює добуток чисел 482•26?
Варіант І 4. Добуток чисел 18•482=8 676 . Чому дорівнює добуток чисел 482•18? Варіант ІІ 4. Обчисліть зручним способом 125•694•8
Варіант І 5. При якому значенні у буде правильною рівність 138• у=828? Варіант ІІ 5. Чому дорівнює добуток числа 0 і числа 999?
Варіант І 6. Чому дорівнює добуток числа 0 і числа 168? Варіант ІІ 6. При якому значенні х буде правильною рівність х•529=0
Варіант І 19•4=76 169=13•13 ( 25•4)•6394=639 400 8676 6 0 Варіант ІІ 144=12•12 13•5=65 12 532 ( 125•8)•694=694 000 0 0
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект