Презентація "Ділення з остачею. Повторення таблиці ділення на 2"

Про матеріал
Презентація на тему "Ділення з остачею. Повторення таблиці ділення на 2". Підручник для 3 класу Наталя Будна, Марко Беденко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

3 клас. Н. Будна с.33-35№198-208 Ділення з остачею. Повторення таблиці ділення на 2.

Номер слайду 2

2 жовтня. Класна робота. Знайдіть число, яке ділиться на 2, 3, 4 одночасно і пропишіть його.87 10 15 16 18 20 12 30 8 6

Номер слайду 3

2 жовтня. Класна робота. Знайдіть число, яке ділиться на 2, 3, 4 одночасно і пропишіть його.87 10 15 16 18 20 12 30 8 6

Номер слайду 4

№200 Повтори таблицю ділення на 2 Онлайн – тренажер«Таблиця ділення на 2»

Номер слайду 5

Нейробіка

Номер слайду 6

№198 Яке число треба збільшити у 2 рази, щоб отримати:10 = 2 ∙ 518 = 2 ∙ 914 = 2 ∙ 78 =2 ∙ 46 = 2 ∙ 312 = 2 ∙ 64 = 2 ∙ 2

Номер слайду 7

№198 Яке число треба збільшити у 2 рази, щоб отримати:10 = 2 ∙ 518 = 2 ∙ 914 = 2 ∙ 78 =2 ∙ 46 = 2 ∙ 312 = 2 ∙ 64 = 2 ∙ 2

Номер слайду 8

№198 Яке число треба збільшити у 2 рази, щоб отримати:10 = 2 ∙ 518 = 2 ∙ 914 = 2 ∙ 78 =2 ∙ 46 = 2 ∙ 312 = 2 ∙ 64 = 2 ∙ 2

Номер слайду 9

№198 Яке число треба збільшити у 2 рази, щоб отримати:10 = 2 ∙ 518 = 2 ∙ 914 = 2 ∙ 78 =2 ∙ 46 = 2 ∙ 312 = 2 ∙ 64 = 2 ∙ 2

Номер слайду 10

№198 Яке число треба збільшити у 2 рази, щоб отримати:10 = 2 ∙ 518 = 2 ∙ 914 = 2 ∙ 78 =2 ∙ 46 = 2 ∙ 312 = 2 ∙ 64 = 2 ∙ 2

Номер слайду 11

№198 Яке число треба збільшити у 2 рази, щоб отримати:10 = 2 ∙ 518 = 2 ∙ 914 = 2 ∙ 78 =2 ∙ 46 = 2 ∙ 312 = 2 ∙ 64 = 2 ∙ 2

Номер слайду 12

№198 Яке число треба збільшити у 2 рази, щоб отримати:10 = 2 ∙ 518 = 2 ∙ 914 = 2 ∙ 78 =2 ∙ 46 = 2 ∙ 312 = 2 ∙ 64 = 2 ∙ 2

Номер слайду 13

№198 Яке число треба збільшити у 2 рази, щоб отримати:10 = 2 ∙ 518 = 2 ∙ 914 = 2 ∙ 78 =2 ∙ 46 = 2 ∙ 312 = 2 ∙ 64 = 2 ∙ 2

Номер слайду 14

№199 Поділи купки монет порівну. Де це можливо? скільки монет залишиться в кожній купці, де це неможливо?

Номер слайду 15

№199 Поділи купки монет порівну. Де це можливо? скільки монет залишиться в кожній купці, де це неможливо?

Номер слайду 16

№199 Поділи купки монет порівну. Де це можливо? скільки монет залишиться в кожній купці, де це неможливо?

Номер слайду 17

№199 Поділи купки монет порівну. Де це можливо? скільки монет залишиться в кожній купці, де це неможливо?

Номер слайду 18

№201 Виконай ділення з остачею за зразком. Зразок 9 : 2 = 4(ост. 1)Запис читають так: 9 поділити на 2 – у частці буде 4 і в остачі 1.19 : 29 : 217 : 213 : 2

Номер слайду 19

№201 Виконай ділення з остачею за зразком. Зразок 9 : 2 = 4(ост. 1)Запис читають так: 9 поділити на 2 – у частці буде 4 і в остачі 1.19 : 29 : 217 : 213 : 2 = 6 (ост.1)

Номер слайду 20

№201 Виконай ділення з остачею за зразком. Зразок 9 : 2 = 4(ост. 1)Запис читають так: 9 поділити на 2 – у частці буде 4 і в остачі 1.19 : 2 = 9 (ост.1)9 : 217 : 213 : 2 = 6 (ост.1)

Номер слайду 21

№201 Виконай ділення з остачею за зразком. Зразок 9 : 2 = 4(ост. 1)Запис читають так: 9 поділити на 2 – у частці буде 4 і в остачі 1.19 : 2 = 9 (ост.1)9 : 2 = 4(ост.1)17 : 213 : 2 = 6 (ост.1)

Номер слайду 22

№201 Виконай ділення з остачею за зразком. Зразок 9 : 2 = 4(ост. 1)Запис читають так: 9 поділити на 2 – у частці буде 4 і в остачі 1.19 : 2 = 9 (ост.1)9 : 2 = 4(ост.1)17 : 2 = 8(ост.1)13 : 2 = 6 (ост.1)

Номер слайду 23

№202 Використовуючи таблиці ділення на 2 і на 5, склади всі можливі такі рівності.: 5: 2 =

Номер слайду 24

Руханка

Номер слайду 25

№203 Розглянь числовий ряд від 1 до 20. Яке з цих тверджень правильне?1) У ряду є два числа-сусіди, які діляться на 2 без остачі.2) У ряду є два числа-сусіди, які діляться на 2 з остачею.3)Серед усіх чисел-сусідів одне ділиться на 2 без остачі, а інше – з остачею.

Номер слайду 26

№203 Розглянь числовий ряд від 1 до 20. Яке з цих тверджень правильне?1) У ряду є два числа-сусіди, які діляться на 2 без остачі.2) У ряду є два числа-сусіди, які діляться на 2 з остачею.3)Серед усіх чисел-сусідів одне ділиться на 2 без остачі, а інше – з остачею.

Номер слайду 27

№203 Розглянь числовий ряд від 1 до 20. Яке з цих тверджень правильне?1) У ряду є два числа-сусіди, які діляться на 2 без остачі.2) У ряду є два числа-сусіди, які діляться на 2 з остачею.3)Серед усіх чисел-сусідів одне ділиться на 2 без остачі, а інше – з остачею.

Номер слайду 28

№203 Розглянь числовий ряд від 1 до 20. Яке з цих тверджень правильне?1) У ряду є два числа-сусіди, які діляться на 2 без остачі.2) У ряду є два числа-сусіди, які діляться на 2 з остачею.3)Серед усіх чисел - сусідів одне ділиться на 2 без остачі, а інше – з остачею.

Номер слайду 29

№204 Поясни як розшифрували слово «лак ». Розшифруй інші слова. Л І А С Т К Ю О2 3 4 5 6 7 8 915 : 3 = 512 : 4 = 314 : 2 = 735 : 5 = 7 9 : 3 = 330 : 5 = 68 : 4 = 2 16 : 4 = 421 : 3 = 7 ЛКА

Номер слайду 30

№204 Поясни як розшифрували слово «лак ». Розшифруй інші слова. Л І А С Т К Ю О2 3 4 5 6 7 8 915 : 3 = 512 : 4 = 314 : 2 = 735 : 5 = 7 9 : 3 = 330 : 5 = 68 : 4 = 2 16 : 4 = 421 : 3 = 7 ЛКАС

Номер слайду 31

№204 Поясни як розшифрували слово «лак ». Розшифруй інші слова. Л І А С Т К Ю О2 3 4 5 6 7 8 915 : 3 = 512 : 4 = 314 : 2 = 735 : 5 = 7 9 : 3 = 330 : 5 = 68 : 4 = 2 16 : 4 = 421 : 3 = 7 ЛКАСІ

Номер слайду 32

№204 Поясни як розшифрували слово «лак ». Розшифруй інші слова. Л І А С Т К Ю О2 3 4 5 6 7 8 915 : 3 = 512 : 4 = 314 : 2 = 735 : 5 = 7 9 : 3 = 330 : 5 = 68 : 4 = 2 16 : 4 = 421 : 3 = 7 ЛКАСІК

Номер слайду 33

№204 Поясни як розшифрували слово «лак ». Розшифруй інші слова. Л І А С Т К Ю О2 3 4 5 6 7 8 915 : 3 = 512 : 4 = 314 : 2 = 735 : 5 = 7 9 : 3 = 330 : 5 = 68 : 4 = 2 16 : 4 = 421 : 3 = 7 ЛКАСІКК

Номер слайду 34

№204 Поясни як розшифрували слово «лак ». Розшифруй інші слова. Л І А С Т К Ю О2 3 4 5 6 7 8 915 : 3 = 512 : 4 = 314 : 2 = 735 : 5 = 7 9 : 3 = 330 : 5 = 68 : 4 = 2 16 : 4 = 421 : 3 = 7 ЛКАСІКІК

Номер слайду 35

№204 Поясни як розшифрували слово «лак ». Розшифруй інші слова. Л І А С Т К Ю О2 3 4 5 6 7 8 915 : 3 = 512 : 4 = 314 : 2 = 735 : 5 = 7 9 : 3 = 330 : 5 = 68 : 4 = 2 16 : 4 = 421 : 3 = 7 ЛКАСІКІТК

Номер слайду 36

№205 Ганнусю запитали, чи ділиться число 36 на 2 без остачі. Дівчинка записала число як суму доданків:36 = 20 + 16а тоді кожен доданок поділила на 2. 20 : 2 = 1016 : 2 = 8« Якщо кожен доданок ділиться без остачі, то й сума ділиться на 2 без остачі », - пояснила Ганнуся. Чи погоджуєшся ти з нею?

Номер слайду 37

№205 Ганнусю запитали, чи ділиться число 36 на 2 без остачі. Дівчинка записала число як суму доданків:36 = 20 + 16а тоді кожен доданок поділила на 2. 20 : 2 = 1016 : 2 = 8« Якщо кожен доданок ділиться без остачі, то й сума ділиться на 2 без остачі », - пояснила Ганнуся. Чи погоджуєшся ти з нею?« ТАК »

Номер слайду 38

Домашня робота

Номер слайду 39

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смоловик Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
486
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку