Презентація дистанційного уроку математики : "Задачі з поняттями «більше в» і «менше в», які вимагають застосування таблиць множення числа 4 і ділення на 4."

Про матеріал
На цьому уроці діти пригадають таблицю множення на 3 і на 4, таблицю ділення на 3 і на 4; будуть вправлятись у розв'язанні задач на збільшення і зменшення числа в кілька разів; потренуються підбирати числові дані, щоб рівності та нерівності були істинні. При скачуванні презентації та запуску на своєму гаджеті елементи рухаються та відповіді з'являються згодом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційний урок математики: «Задачі з поняттями «більше в» і «менше в», які вимагають застосування таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Підбір числових даних, щоб рівності і нерівності були істинні»Підготувала вчитель початкових класів ЗОШ №1 м. Южного Савченко М. В.

Номер слайду 2

План уроку 1. Розминка «Чарівне коло». 2. Гра «Хитрі трикутнички». 3. Завдання «Стрічки-смужки». 4. Самостійна робота. 5. Гра «Чого бракує?» 6. Підсумок уроку.

Номер слайду 3

Розминка «Чарівне коло»Поміркуйте та поставте замість знаків питання відповідні числа.639??182124841232??20241612?40?363228

Номер слайду 4

Гра «Хитрі трикутнички»Візьміть аркуш. Виріжте квадрат зі стороною 10 см. Зігніть його тричі, як показано на рисунку. Розріжте по лінії – у вас вийде 8 трикутників. У вершині прямого кута напишемо добуток, а у вершинах двох інших – множники, добуток яких дорівнює написаному. Зробіть трикутнички для добутків: 12,20,28,32.1644

Номер слайду 5

Завдання «Стрічки-смужки»Довжина коротшої стрічки становить 3 см. Довжина більшої – невідома. Знайдемо її вимірюванням (12 см). На скільки більша стрічка довше? Ми бачимо, що менша стрічка вкладається у більшу 4 рази. У такому випадку кажуть, що стрічка довша у 4 рази. Знаючи довжину меншої стрічки, можна знайти довжину більшої – обчисленням. Щоб збільшити число в 4 рази, треба його помножити на 4. Отже, 3*4=12 (см)

Номер слайду 6

«Стрічки-смужки»На малюнку дві смужки. Довжина верхньої смужки 20 см. Довжина меншої невідома. На малюнку видно, що менша смужка вкладається в більшу 4 рази. Тобто вона становить чверть верхньої смужки. В такому випадку кажемо, що менша смужка в 4 рази коротша від довшої. Щоб знайти довжину меншої смужки, треба поділити 20см на 4. Отже, 20:4=5(см)

Номер слайду 7

Самостійна робота. З теплиці до магазину привезли 32 кг огірків, а помідорів – у 4 рази менше. Скільки помідорів привезли до магазину?У вагоні метро їхало 6 жінок, а чоловіків – у 4 разів більше. Скільки чоловіків їхало у метро?3 см? см

Номер слайду 8

Гра «Чого бракує?»Чи вистачає маленької частини, щоб дізнатись, що зображено?Що повинно прийти вам на допомогу?

Номер слайду 9

Гра «Чого бракує?»Сьогодні ми з вами працюватимемо з рівностями і нерівностями, в яких теж бракуватиме певних даних. І ми з вами спробуємо знайти вихід із цієї ситуації, тобто підставити числові дані так, щоб наші вирази були істинні.24: 4 = 64*8 =323*4 = 123*4 > 10+ 118:3 < 8- 132-7 < 7 *4

Номер слайду 10

Підсумок уроку. Яке завдання сподобалось найбільше?Яке завдання найбільше здивувало?Чи можемо ми знайти відповідь, якщо нам бракує інформації?Що треба зробити, щоб збільшити число в 4 рази?

Номер слайду 11

Дякую за увагу!rrrrr

pptx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку