Урок- подорож " Додавання виду 44+ 17. Розв'язування задач."

Про матеріал
Розробка уроку містить матеріал, побудований у формі подорожі" У пошуках скарбу". Цікавий і доступний для учнів.Стане в нагоді при підготовці відкритого уроку вчителями та студентами педагогічних вузів.
Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 48

 

 

 

 

Урок - подорож з математики у 2 класі

" Додавання чисел виду 44 + 17. Розв'язування задач."

 

 

 

 

 

 

                                                                         Підготувала

                                                                         вчитель початкових класів

                                                                         Затуливітер Людмила Іванівна

 

 

 

 

 

            Кривий Ріг - 2020 рік

 

 

 

           Хід  уроку

І. Організація класу

- У народі кажуть, що добрий гість дому радість . Сподіваюся ви ,як і я, раді нашим гостям . Давайте з ними привітаємось.

Всі сідайте тихо діти,

 домовляймось не шуміти,

 руку гарно підіймати,

на уроці не дрімати ,

а знання мерщій хапати .

Тож гаразд ,часу не гаєм,

 І урок вже починаєм.

Сьогодні у нас незвичайний урок. він буде цікавим і насиченим . ми вирушимо з вами за скарбами.

Сьогодні вирушим ми за знаннями ,

кмітливість візьмемо в дорогу із нами ,

фантазія теж нам в дорозі згодиться ,

отож вирушаємо ми до скарбниці.

Але мандрівка наша буде нелегка. Важкий шлях здолаємо ,коли виконаємо всі завдання.Успіх нашої роботи залежить від вас. Тож, працюючи на уроці,не забувайте такі правила:

Іі. Повідомлення теми і завдань уроку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Усний рахунок

 

 

2.Хвилинка каліграфії

12  23  34  -  56  -   -  89

- Ось ми вже дійшли до річки. Перейти її можна лише по купинках,але подивіться,на деяких з них сидять жабенятка! Проженемо  їх! Встановіть закономірність між записаним числами і  заповніть пропуски.

Перевірка

" Мозковий штурм"

- Назвіть сусідів чисел

- Розкладіть їх на розрядні доданки.

3. Актуалізація опорних знань.

- Ой, діти, наш шлях завалений купою каміння! Треба розчистити дорогу!  Для цього із купи каміння потрібно у різні сторони розкласти приклади з однаковими відповідями. Хто мені зможе допомогти?( 2 учнів працюють на дошці. Інші розв'язують приклади коментовано з підручника)

ІІІ. Пояснення нового матеріалу.

- Ось і підійшли ми до замку Розумників. Але ворота охороняє величезний троль. Він хоче щоб ви виконали його завдання.

1завдання. Він дуже заморився стояти на одному місці і хоче  відпочити.Виконаємо і ми фізхвилинку разом із тролем.

2 завдання. Пояснити спосіб розв'язання прикладів на додавання виду 44+17.

3 завдання. Дізнатися скільки років тролю.

Розв'язати задачу у підручнику.

ІV. Закріплення знань учнів.

Гра"Зашифроване слово"

Ось відкриваються двері замку і  нас зустрічає король. Він дуже задоволений тим як ви працювали на уроці і віддає нам скриню зі скарбом. Але щоб її відчинити, треба розшифрувати код замка, розв'язавши приклади

.( У результаті розв'язання прикладів,діти утворюють слово ЗНАННЯ)

Діти відкривають скриню,а в ній  запис Знання - найбільший скарб.

- А щоб смачніше було гризти граніт науки,король дарує на згадку Ось ці смачні монети.

V. Підсумок уроку.

Гра " Мікрофон"

Рефлексія

Оцінювання роботи учнів.

 

 

 

doc
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку