Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 48
Урок - подорож з математики у 2 класі
" Додавання чисел виду 44 + 17. Розв'язування задач."
Підготувала
вчитель початкових класів
Затуливітер Людмила Іванівна
Кривий Ріг - 2020 рік
Хід уроку
І. Організація класу
- У народі кажуть, що добрий гість дому радість . Сподіваюся ви ,як і я, раді нашим гостям . Давайте з ними привітаємось.
Всі сідайте тихо діти,
домовляймось не шуміти,
руку гарно підіймати,
на уроці не дрімати ,
а знання мерщій хапати .
Тож гаразд ,часу не гаєм,
І урок вже починаєм.
Сьогодні у нас незвичайний урок. він буде цікавим і насиченим . ми вирушимо з вами за скарбами.
Сьогодні вирушим ми за знаннями ,
кмітливість візьмемо в дорогу із нами ,
фантазія теж нам в дорозі згодиться ,
отож вирушаємо ми до скарбниці.
Але мандрівка наша буде нелегка. Важкий шлях здолаємо ,коли виконаємо всі завдання.Успіх нашої роботи залежить від вас. Тож, працюючи на уроці,не забувайте такі правила:
Іі. Повідомлення теми і завдань уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Усний рахунок
2.Хвилинка каліграфії
12 23 34 - 56 - - 89
- Ось ми вже дійшли до річки. Перейти її можна лише по купинках,але подивіться,на деяких з них сидять жабенятка! Проженемо їх! Встановіть закономірність між записаним числами і заповніть пропуски.
Перевірка
" Мозковий штурм"
- Назвіть сусідів чисел
- Розкладіть їх на розрядні доданки.
3. Актуалізація опорних знань.
- Ой, діти, наш шлях завалений купою каміння! Треба розчистити дорогу! Для цього із купи каміння потрібно у різні сторони розкласти приклади з однаковими відповідями. Хто мені зможе допомогти?( 2 учнів працюють на дошці. Інші розв'язують приклади коментовано з підручника)
ІІІ. Пояснення нового матеріалу.
- Ось і підійшли ми до замку Розумників. Але ворота охороняє величезний троль. Він хоче щоб ви виконали його завдання.
1завдання. Він дуже заморився стояти на одному місці і хоче відпочити.Виконаємо і ми фізхвилинку разом із тролем.
2 завдання. Пояснити спосіб розв'язання прикладів на додавання виду 44+17.
3 завдання. Дізнатися скільки років тролю.
Розв'язати задачу у підручнику.
ІV. Закріплення знань учнів.
Гра"Зашифроване слово"
Ось відкриваються двері замку і нас зустрічає король. Він дуже задоволений тим як ви працювали на уроці і віддає нам скриню зі скарбом. Але щоб її відчинити, треба розшифрувати код замка, розв'язавши приклади
.( У результаті розв'язання прикладів,діти утворюють слово ЗНАННЯ)
Діти відкривають скриню,а в ній запис Знання - найбільший скарб.
- А щоб смачніше було гризти граніт науки,король дарує на згадку Ось ці смачні монети.
V. Підсумок уроку.
Гра " Мікрофон"
Рефлексія
Оцінювання роботи учнів.