Добрий ранок всім малятам,Нумо день новий стрічати!Усі чемно привітайтесьІ швиденько усідайтесь. Нехай очі придивляються,Ну а вушка — прислухаються. Буде весело й цікаво,Тож берімося до справи!
Номер слайду 4
Вправа “Мій настрій”Чи гарний у вас настрій сьогодні?Який настрій ви вважаєте гарним?Чи можна назвати настрій гарним, якщо вам сумно?Подивіться на усміхнену картинку. Усміхніться та з гарним настроєм за урок беріться Щоденні новини. Який сьогодні день тижня?А який місяць? Яке число?Яка триває пора року?А яка була перед нею?Чи весняна сьогодні погода? Доведіть. Чи бачили ви сьогодні щось цікаве чи незвичне?
Номер слайду 5
Загадка. Відгадайте загадку. Холодильник похвалився,що на дім перетворився,де смачна і свіжапроживає … їжа. Поясніть, що таке їжа. Звідки ми її беремо?Що ви найбільше полюбляєте їсти?
Номер слайду 6
Вправа “Асоціативний кущ”Розгляньте асоціативний кущ та розкажіть про їжу. Подивіться на асоціативний кущ ще один раз. Чи все в ньому вам подобається? Що ви змінили б? Чому? Як би ви склали асоціативний кущ?
Звідки людина бере енергію? Навіщо вона нам?https://www.youtube.com/watch?v=eq. KJ216 V8 Q0&ab_channel=%D0%90%D0%B1%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B0%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8 F Яку їжу варто вживати? Чи можна їсти тільки найсмачніші продукти? Чому?
Номер слайду 9
Прочитайте вірш Галини Демченко “Таня”Читання вірша. Це ж чому у ТаніЩічки свіжі та рум’яні?А тому, що Таня нашаЇсть і борщ, і хліб, і кашу!Про що свідчить те, що в Тані щічки свіжі та рум’яні?А якими були б її щічки, якби вона погано їла?Пригадайте, як ви почуваєтеся, коли за певних причин не поїли вчасно. А уявіть що буде, якщо не поїсте день! А якщо більше часу?Тож, людина не може не їсти!
Номер слайду 10
Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=K0j. Kyn. Rl. An. U&ab_channel=Fresh. Motion
Номер слайду 11
Робота із сюжетною картиною. Розгорніть підручник на сторінці 74. Розгляньте картину. Чи звичайна ця картина?Чи схожа на ті, які ви бачили раніше?Що з намальованого на картині ми бачимо щодня? Але чи сприймається воно як звичайне? Чому?Уявіть себе в картині. Чи подобається вам тут?Чи вам у картині цікаво? Затишно? Незвично? Чому?Якими на зріст нам доведеться стати, щоб потрапити в цю країну? Чому ви так вирішили?Які пригоди можуть тут трапитися? Кого можна зустріти в цій незвичайній країні?Яку назву ви придумали б для цієї країни? Чому саме таку?Які страви можна приготувати із продуктів, зображених на малюнку?Що в цій країні найсмачніше для вас?
Номер слайду 12
Робота в друкованому зошитіРозгорніть зошит на сторінці 37. Виконайте завдання 2. Звідки до нас приходять продукти? З*єднайте у пари малюнки
Номер слайду 13
Вправа “Мікрофон”Візьміть у руки іграшковий або уявний мікрофон та розкажіть, яким продуктам надає перевагу ваша сім’я.
Номер слайду 14
Використані матеріали. Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 1 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) https://svitdovkola.org/1/lessons Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1 класу /О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко – К.: Світич, 2018 Я досліджую світ: зошит для 1 класу /Лабащук О., Решетуха Т. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2022