Презентація "Спільнота"

Про матеріал
Презентація створена до підручника «Я досліджую світ» 2 клас за О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко, за Типовою освітньою програмою початкової освіти за редакцією Р. Б. Шияна.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тематичний день. Що може об’єднати спільноту?Чупрун Лариса Дмитрівна, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії Веселокутського НВК І — ІІ ступенів Тальнівської міської ради Черкаської області

Номер слайду 2

Мета: дати поняття про суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність;розширити знання дітей про стосунки у суспільстві;збагачувати словниковий запас учнів;розвивати навички складання розповіді з опорою на ключові слова;активізувати пізнавальну діяльність дітей, розвивати самостійне мислення, уяву;розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки, каліграфічні навички письма;виховувати почуття дружби, бажання бути чуйним і уважним до своїх друзів, взаєморозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

Номер слайду 3

Очікувані результати:з увагою сприймає усні репліки вчителя та однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;сприймає монологічне висловлювання;розповідає про те, що його вразило;звертається, вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;спілкується з однокласниками та вчителем;об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;називає учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій, робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування;обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;підтримує й ініціює діалог на теми, які зацікавили;поповнює власний словниковий запас;складає розповідь з опорними словами;розв’язує проблемні життєві ситуації;розуміє, що таке суспільство, чому люди повинні взаємодіяти разом;планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих;презентує результат власної творчої діяльності.

Номер слайду 4

Ранкова зустріч. Вітання. Доброго ранку! Доброго дня!Вітаємось ми!Вітаю вас я!Бажаю творчості, відкриттів, гарного настрою!

Номер слайду 5

Вправа «Лайк»Усі підніміть праву долоньку і загніть свій мізинчик, якщо вас уранці збудила рідна людина. Тепер загніть наступний пальчик, якщо ви з радістю прийшли до школи. Загніть середній пальчик, якщо ви раді бачити однокласників. Загніть вказівний пальчик, якщо ви сьогодні побачили чиюсь посмішку. Що утворилося? Тобто ранок у вас уже вдався!Обмін інформацією. «Краще разом чи поодинці?» Заповнення щоденних новин. Крісло автора. Які справи вдома робиш із сім’єю, а які сам?

Номер слайду 6

Розгадайте ребус. СʼА1=П

Номер слайду 7

Діти! Сьогодні ми познайомимось з новим словом — «спільнота». Але ви мені в цьому допоможете. Скажіть, як називають людей, які нас лікують?Лікарі. Як називають людей, які професійно займаються спортом?Спортсмени. Як називають людей, які навчають дітей?Вчителі. А тих, хто навчається?Учні. Діти, давайте привітаймося за допомогою улюблених шкільних предметів. Сформуйте своє вітання так: Привіт, я Лариса і мій улюблений предмет математика…Давайте об’єднаємось в групи за улюбленими предметами. Діти, порахуйте, скільки груп утворилось? Отже, ми утворили спільноти. Скажіть, а чи може утворити спільноту одна людина? Ні. А наш клас — це спільнота? Так.

Номер слайду 8

Щоденні 5. Спільнота. Порахуйте букви, звуки у слові. Поділіть слово на склади. Поставте наголос. Доберіть синонім до слова. Складіть речення.

Номер слайду 9

Проблемне питання. Чи може одна людина існувати сама по собі? Обґрунтуйте свою відповідь.

Номер слайду 10

Робота з картинками Визначте, до якої спільноти належать люди.

Номер слайду 11

Робота в групах Обговорення життєвих ситуацій. Діти гралися на шкільному майданчику. Петрик штовхнув Маринку, вона впала і розірвала штани на коліні. Андрійка це дуже розсмішило, а Дмитрик подав руку і допоміг Маринці піднятись.- Як ви оцінюєте поведінку хлопчиків? Як би ви вчинили?- Чи траплялися з вами подібні випадки. Розкажіть. Що ви при цьому відчували?Мама дала тобі цукерки. Ти вийшла на вулицю погратись і хотіла поділитись з друзями, але там був бешкетник Василько, який тобі не раз дошкуляв. - Як ти вчиниш? Обґрунтуй свою відповідь. Тобі купили новий велосипед. Ти виїхав на вулицю покататись, і тут твої друзі прибігли до тебе і просять покататись на велосипеді. - Як ти вчиниш — даси покататись чи сам будеш кататись?

Номер слайду 12

Отже, ми з’ясували, що жодна людина не існує сама по собі. Кожен з нас може жити лише серед людей і належить до певної категорії залежно від його перебування в даний час. Існує дуже багато різних спільнот. І всі між собою взаємодіють, спілкуються. Разом вони утворюють суспільство.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка Якщо весело живеться, роби так

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Щоденні 5. Слухання. Казка українською "Урок дружби"— Кого із горобчиків можна назвати справжнім другом? Чому?

Номер слайду 16

Формування природничих знань. До якої групи тварин належать горобчики?Назвіть основну ознаку птахів. Які це птахи – осілі чи перелітні?Чи дбаєте ви про горобчиків взимку? Як саме?

Номер слайду 17

Робота в парах Вправа «Що в нас спільного та відмінного?»Необхідно назвати 5 спільних і 5 відмінних ознак зі своїм другом. Це можуть бути ваші смаки, хобі, зовнішність. Цією вправою ми довели, що ми різні, але й маємо багато спільного. Тому важливо сприймати одне одного такими, якими ми є, не ображати іншого, коли він від нас чимось відрізняється.

Номер слайду 18

Слухання пісніЛеся Горова. Яка мелодія пісні?Які почуття викликала ця пісня?Про що вона розповідає?

Номер слайду 19

Формування математичних знань. Щоденні 3. Робота з цеглинками лего. Побудуйте вежі: сині цеглинки – хлопчики, червоні – дівчатка. Порахуйте, скільки хлопчиків і скільки дівчаток в нашому класі. На скільки більше дівчаток, ніж хлопчиків?Скільки всього дітей навчається в нашому класі?Це одноцифрове чи двоцифрове число, парне чи непарне?Назвіть сусідів цього числа.

Номер слайду 20

Дослідження. Що легше зламати: одного прутика чи цілий пучок.- Поясни, чому людям краще діяти разом.

Номер слайду 21

Створення емблеми класу «Ми — спільнота»Діти, спробуймо зробити букет квітів, який символізуватиме нашу класну спільноту. Кожний зробить квіточку вашого улюбленого кольору.

Номер слайду 22

Підсумок уроку. Рефлексія. Що нового дізнався на уроці? Що тебе зацікавило?Як це ти використаєш у своєму житті?Про що ви хотіли б дізнатись на наступному уроці?Щоденні 5. Письмо для себе. Робота із щоденником вражень. Продовжити речення. На мою думку, клас — це спільнота, тому що…

Номер слайду 23

Література та інтернет-ресурси:«Ранкові зустрічі» 2 клас І семестр С. В. Сигида с. 110-111 Якщо Весело Живеться, Роби Так https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7j. VKv. UКазка українською "Урок дружби"https://www.youtube.com/watch?v=3 XRL6 U43y. JYhttps://xn--80aaukc.xn--j1amh/riznokolorovi_zvirjata2.html. Леся Горова - Всі ми потрібні https://www.youtube.com/watch?v=yt3 D_4yda0 M

pptx
Додав(-ла)
Чупрун Лариса
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
26 березня 2023
Переглядів
1749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку