Заглядає тепле сонечко. У ваше віконечко,Ніжно всміхаєтьсяІ сподівається,Що ви будете старатись,Наполегливо навчатись!
Номер слайду 3
Вправа “Мій настрій”Який у вас сьогодні настрій?Чи змінювався він впродовж дня?Чи можна його назвати гарним? Чому?З яким із смайликів збігається ваш настрій?
Номер слайду 4
Щоденні новини. Який сьогодні день тижня?Це початок чи кінець тижня?Який день тижня буде завтра? А післязавтра?Яке число? Якого місяця?Яка пора року?Яка погода надворі?Чи подобається вам така погода?Чи спостерігали ви сьогодні щось цікаве чи незвичне?
Номер слайду 5
Читання вірша Прочитайте вірш Богдана Бойка “Пізній візит”Зайчик цілий день чекав. На появу їжака. Той пообіцяв: “Заскочу!” —Аж приходить серед ночі…— Ти пробач, що так спізнився. Цілий день я провозився!— Що ж ти, їжачку, робив?— Я… маринував гриби!— Ет, гриби маринував,Значить, час не марнував…Я ж у ліс не міг піти,Бо чекав, що прийдеш ти!Як провів свій день зайчик? А їжачок?Хто з них поважає свій час? Чому?А чи поважає їжачок чужий час?Чи правильно він чинить? Чому ви так думаєте?
Номер слайду 6
Хто марнує час?Поміркуйте, хто марнує час:той, хто працює, чи той, хто байдикує?той, хто швидко й сумлінно виконує завдання, чи той, хто робить його нестаранно й постійно на щось відволікається?той, хто вдома допомагає батькам, чи той, хто годинами теревенить по телефону?той, хто наводить лад у кімнаті, чи той, хто сидить серед безладу і довго міркує, чим би зайнятись?той, хто поливає квіти в засушливу погоду, чи той, хто чекає дощу?той, хто свариться з друзями, чи той, хто займається разом з ними добрими й цікавими справами?
Номер слайду 7
Слухаємо пісню. Послухайте пісню “Веселий годинник”.https://www.youtube.com/watch?v=Rj. BGIPAgj. Ug&ab_channel=Malin. Ka
Номер слайду 8
Як ви гадаєте, що означає “пускати за вітром час”?Що треба робити, щоб не марнувати часу?Досліджуємо. Розгорніть підручник на сторінці 59. Виконайте вправу 3. Дослідіть, скільки часу ви витрачаєте на обід, коли поряд немає телевізора. А коли поряд працює телевізор?Зробіть відповідний висновок. Поміркуйте, які ще об’єкти можуть “поглинати” ваш час? Як саме?
Чому Іванко спізнився на тренування?Перейдіть до вправи 4 на сторінці 59 підручника. Прочитайте текст. Чому Іванко спізнився на тренування?Чи буває у вас так, що ви шукаєте якусь річ перед виходом із дому?Чому таке трапляється?Що слід робити для того, щоб такі ситуації не повторювалися?
Номер слайду 11
Рефлексія. Дуже гарні ви малята!Працювали так завзято. А тепер скажіть мені: Вам сподобалось чи ні?Покажіть вподобайку або невподобайку.
Номер слайду 12
Використані матеріали. Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 1 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) https://svitdovkola.org/1/lessons Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1 класу /О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко – К.: Світич, 2018 Я досліджую світ: зошит для 1 класу /Лабащук О., Решетуха Т. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2022