презентація для батьків

Про матеріал
Презентація для батьків "створення безпечного інформаційного середовища для дитини"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ДИТИНИ Гусак І.А., практичний психолог Кегичівського ДНЗ №1

Номер слайду 2

Дослідження впливу екранної агресії на розвиток особистості дитини: найулюбленішою справою, якою дитина-дошкільник займається у вільний час, є перегляд мультфільмів, телепередач, гра на комп'ютері та інших гаджетах, а на другому – ігри з однолітками, спілкування з батьками; у дітей, які грають у комп’ютерні ігри, можуть виявлятися хронічні зміни у розвитку головного мозку; комп’ютерні ігри стимулюють лише ті частини головного мозку, які відповідають за зір та пересування, і не допомагають у розвитку інших його важливих ділянок; у дітей, які довго грають у комп’ютерні ігри, не розвиваються лобні долі мозку, що відповідають за поведінку, тренування пам’яті, емоції, навчання. Ці частини мозку повинні розвиватися до досягнення дорослого віку 40% дітей ніколи не бачили класичних мультфільмів про Буратіно, Чіпполіно; змінився зміст ігор – у вільних іграх хлопчиків переважають ситуації агресії (аварії, вбивства, війни), в іграх дівчинок збільшився мотив, пов’язаний з престижністю речей і покупок

Номер слайду 3

Вплив агресивних фільмів і комп’ютерних ігор на становлення психічних процесів особистості дитини Уява: коли дитина сприймає вже сконструйовану на екрані реальність, споживає готові образи, її внутрішні образи пасивні та позбавленні індивідуальності Пам'ять: діти 3 – 5 років, які дивляться телевізор по 2 години на день або довго граються в комп’ютерні ігри, мають проблеми з розвитком пам’яті, оскільки яскраві емоційні образи витісняють із пам’яті словесну інформацію, яка подавалася до цього, а ось будь-яка наступна інформація після показу вражаючих сцен запам’ятовується так само добре, як і самі образи

Номер слайду 4

Вплив комп’ютерних ігор на становлення психічних процесів особистості дитини Мова та мовлення: Регулярне сидіння за гаджетами не навчає дітей спілкування, розмови, а саме: діти не використовують чітких посилань на предмет обговорення, мало пояснюють, вірячи в те, що співрозмовнику й так усе ясно; останні дослідження психологів у країнах ЄС показали, що кожна третя або четверта дитина дошкільного віку страждає на затримку розвитку мовлення або його порушення; усе більше місця у структурі спілкування займає “німий ефір” (батьки разом із дітьми сидять біля екрана телевізора або одна із сторін біля комп’ютера) або спілкування лише за потребами: «Дай», «Відійди», «Не чіпай», «Так», «Ні» тощо.

Номер слайду 5

Причини виникнення комп’ютерної залежності у дошкільників: 1. Відсутність або недостатність спілкування й теплих емоційних взаємин у родині 2. Відсутність у дитини серйозних захоплень, інтересів, хоббі, які не пов’язані з комп’ютером. 3. Невміння дитини налагоджувати бажані контакти з оточуючими людьми, відсутність друзів. 4. Наявність у дитини тяжкої інвалідності або захворювання.

Номер слайду 6

Поради щодо зменшення у дитини бажання грати у комп’ютерні ігри: не навіювати дитині відношення до комп’ютеру як до дуже великої цінності; не допускати, щоб можливість пограти на комп’ютері була для дитини найкращою нагородою; демонструвати дитині, що окрім комп’ютера в світі є дуже багато інших цікавих справ; обмежувати час гри на комп’ютері, але робити це треба дуже обережно і мудро; головне в цій справі, щоб обмеження не мало вигляду покарання. Пропонуємо такий підхід: пояснити дитині, що тривала гра на комп’ютері – дуже шкідлива для здоров’я; не ставити комп’ютер у дитячій кімнаті; не висловлювати вголос в присутності дитини думок типу: “Мою дитину від комп’ютера не відірвати”;

Номер слайду 7

Поради щодо зменшення у дитини бажання грати у комп’ютерні ігри: зацікавити дитину різними іншими іграми – рухливими, сюжетно-рольовими, будівельними, інтелектуальними; віддати дитину до будь-якого гуртка (танцювального, театрального та ін.) або до спортивної секції; заохотити дитину до читання художньої літератури; разом із дитиною відвідувати театри, цирк та зоопарк, гуляти в парку; необхідно навчити і захопити дитину малюванням, майструванням, ліпленням – загалом, чимось, що можна робити руками; познайомити дитину з іншими дітьми, у яких різноманітні інтереси; контролювати комп’ютерні ігри, у які грає дитини, намагатися придбавати розвивальні ігри;

Номер слайду 8

Дякую за увагу!

ppt
Додано
3 січня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку