Книги допомагають нам вирішити життєві проблеми. Ми вивчаємо багато нових фактів про відомих людей та країни з книг Книги є корисні, тому що вони вчать планувати свій час і життя. Читання книг корисне і цікаве. Книги допомагають нам знайти нових друзів. У книгах є чудові ілюстрації та фото. Читання книг є популярним хобі для людей різного віку. Книжки допомагають учням вчитися краще
Full name: Lina Vasylivna Kostenko Date of the birth: 19th of March , 1930 Place of the birth: Rzhishchev,Kiev region. Family: teachers. Education: Kiev Pedagogical Institute and Literature Institute The most famous creation: the novel in verses "Marusya Chury "The main problems of her works: war and peace, historical life of Ukraine, the problem of ecology. Awards: Taras Shevchenko National Prize, the Order of Prince Yaroslav the Wise
Після проведення уроку. Учні знатимуть:зміст поезії «Кольорові миші»суть літературних понять: художня деталь, образ-символ, антитеза. Учні вмітимуть: аналізувати ідейно-художній зміст вірша «Кольорові миші» розкривати алегорію образу кольорових мишей, давати йому оцінку характеризувати образ Анни, пояснювати причину її відокремленості від загалу висловлювати власне ставлення до проблеми, піднятої у творі
Робота з текстом. Обмін враженнями від прочитаного. Чим вразив, здивував вірш?Коли відбуваються події?Яка пора року зображена у вірші?Які художні деталі на це вказують?Чи випадково це? Чи передає пейзаж настрій твору?Що ж зробила Анна?Чому, на вашу думку, сусід так розсердився на дівчинку? Що найбільше його дратує?Які запитання поставив суддя позивачеві?Події, зображені у вірші, реальні чи фантастичні?Що означає “бачити кольорові сни”?Про що ви подумали, коли пролунали останні рядки вірша?
СІРИЙ, -а, -е. 1. Колір, середній між білим і чорним // Неяскравий, тьмяний. // Безбарвний, однотонний. 2. Хмарний, похмурий (про погоду, ранок, день і т. ін.). 3. перен. Нічим не примітний, невиразний. // Позбавлений новизни; одноманітний; беззмістовний. // Позбавлений виразності, яскравості, оригінальності. 4. перен., заст. Який належить до непривілейованого класу; простий. // Неосвічений, малокультурний. Словникова робота
Домашнє завдання Hometask 1. Стор.128-129, виразне читання, відповіді на питання*2. Міні-твір «Кому легше жити: Аннам, яких не завжди розуміють, чи сусідам?»*3. Намалюйте кольорову гаму свого імені, враховуючи «забарвлення» кожної букви, що входить до його складу. Write a letter to your friend: Say what is poetry for you;what poems do you like and why;express your attitude to the poems by Lina Kostenko.