Презентація для інтегрованого уроку на тему: «У світі кольорових мишей» (Конфлікт між буденністю та неповторністю у поезії Ліни Костенко «Кольорові миші»)

Про матеріал
Презентація для інтегрованого уроку (українська література й англійська мова) на тему: «У світі кольорових мишей» (Конфлікт між буденністю та неповторністю у поезії Ліни Костенко «Кольорові миші»)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ukrainian artist – Lina Kostenko«У світі кольорових мишей» (Конфлікт між буденністю та неповторністю у поезії Ліни Костенко «Кольорові миші».)

Номер слайду 2

Greeting

Номер слайду 3

Guess the riddle. What it is? It has no mouth but speaks. It isn’t a tree but it has leaves. It isn’t alive[e’laiv] but it can be a good friend.

Номер слайду 4

Read the poem Books are full of many things. That I would like to know. Books are full of greatest men. That lived long ago. Books are full of good songs. That I would like to sing. Books are full of our best friends. As people often say.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Книги допомагають нам вирішити життєві проблеми. Ми вивчаємо багато нових фактів про відомих людей та країни з книг Книги є корисні, тому що вони вчать планувати свій час і життя. Читання книг корисне і цікаве. Книги допомагають нам знайти нових друзів. У книгах є чудові ілюстрації та фото. Читання книг є популярним хобі для людей різного віку. Книжки допомагають учням вчитися краще

Номер слайду 7

Ukrainian famous poets

Номер слайду 8

0utcomesby the end of the lesson you will be able to exchange information on the topic;to revise active vocabulary and grammar;to develop your skills in reading, writing and listening.

Номер слайду 9

LISTENING“Poets are biographers of their nations, but their own biographies are usually … easy ; hard. (by Lina Kostenko)

Номер слайду 10

Номер слайду 11

.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Post reading activities. Full name: Date of the birth: Place of the birth: Family: Education: Famous creation: The most famous problems of her works: Awards:

Номер слайду 19

Full name: Lina Vasylivna Kostenko Date of the birth: 19th of March , 1930 Place of the birth: Rzhishchev,Kiev region. Family: teachers. Education: Kiev Pedagogical Institute and Literature Institute The most famous creation: the novel in verses "Marusya Chury "The main problems of her works: war and peace, historical life of Ukraine, the problem of ecology. Awards: Taras Shevchenko National Prize, the Order of Prince Yaroslav the Wise

Номер слайду 20

Lina Kostenko’s motto:“Poems touch your heart and soul”“ Poetry is simply the most beautiful , impressive, and widely effective mode of saying things ”

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Доля й покликання поета – за допомогою своєї поезії наближати людину до величного, розплющувати очі на речі, які мають особливу вагу: красу, любов, милосердя, неповторність, співчуття. Навчити бачити в сірій буденності  незвичайний, яскравий, фантастичний світ.

Номер слайду 23

Красива осінь вишиває клени. Червоним, жовтим, срібним, золотим. А листя просить: - Виший нас зеленим!Ми ще побудем, ще не облетим. А листя просить: - Дай нам тої втіхи!Сади прекрасні, роси – як вино. Ворони п’ють надкльовані горіхи. А що їм, чорним? Чорним все одно

Номер слайду 24

Номер слайду 25

«У світі кольорових мишей» (Конфлікт між буденністю та неповторністю у поезії Ліни Костенко «Кольорові миші».) Фантазія важливіша, ніж знання, оскільки знання обмежені. Альберт Ейнштейн

Номер слайду 26

Після проведення уроку. Учні знатимуть:зміст поезії «Кольорові миші»суть літературних понять: художня деталь, образ-символ, антитеза. Учні вмітимуть: аналізувати ідейно-художній зміст вірша «Кольорові миші» розкривати алегорію образу кольорових мишей, давати йому оцінку характеризувати образ Анни, пояснювати причину її відокремленості від загалу висловлювати власне ставлення до проблеми, піднятої у творі

Номер слайду 27

Берн Хогарттехніка гризайль

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Катарина Фріч “Застілля”

Номер слайду 31

Сьогодні кожна людина може, як райдуга, всі свої сім кольорів показати. М. Стельмах

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Робота з текстом. Обмін враженнями від прочитаного. Чим вразив, здивував вірш?Коли відбуваються події?Яка пора року зображена у вірші?Які художні деталі на це вказують?Чи випадково це? Чи передає пейзаж настрій твору?Що ж зробила Анна?Чому, на вашу думку, сусід так розсердився на дівчинку? Що найбільше його дратує?Які запитання поставив суддя позивачеві?Події, зображені у вірші, реальні чи фантастичні?Що означає “бачити кольорові сни”?Про що ви подумали, коли пролунали останні рядки вірша?

Номер слайду 34

СІРИЙ, -а, -е. 1. Колір, середній між білим і чорним // Неяскравий, тьмяний. // Безбарвний, однотонний. 2. Хмарний, похмурий (про погоду, ранок, день і т. ін.). 3. перен. Нічим не примітний, невиразний. // Позбавлений новизни; одноманітний; беззмістовний. // Позбавлений виразності, яскравості, оригінальності. 4. перен., заст. Який належить до непривілейованого класу; простий. // Неосвічений, малокультурний. Словникова робота

Номер слайду 35

Тема твору: зіткнення неповторності з буденністю, стандартомІдея поезії: віра в перемогу добра й краси

Номер слайду 36

Emotions

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Типовість. Стандарт. Оригінальність. Сірість. Кольоровість. НеповторністьІндивідуальність. Романтизм. Приземленість. Буденність Анна. Сусід?

Номер слайду 40

00000000000000000000000000000000000000000000000000000

Номер слайду 41

0000000000000000000000000000000000 Символ – (грецьк. symbolon – умовний знак, натяк) – предметний або словесний знак, який виражає сутність певного явища, наприклад: троянда – символ кохання; гілка каштана – символ Києва і т. п.

Номер слайду 42

0

Номер слайду 43

Її судили вчора три судді…

Номер слайду 44

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 Ситуативне моделювання

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Домашнє завдання Hometask 1. Стор.128-129, виразне читання, відповіді на питання*2. Міні-твір «Кому легше жити: Аннам, яких не завжди розуміють, чи сусідам?»*3. Намалюйте кольорову гаму свого імені, враховуючи «забарвлення» кожної букви, що входить до його складу. Write a letter to your friend: Say what is poetry for you;what poems do you like and why;express your attitude to the poems by Lina Kostenko.

Номер слайду 48

Listen to the poem “The Wings” and think of the following: What is the main idea of the poem?What associations can it cause?Have you ever tried to write or translate poems?

Номер слайду 49

Номер слайду 50

pptx
Додано
2 лютого
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку