презентація для проведення інтерактивної гри "Ключ до успіху"

Про матеріал

Інтерактивна гра "Ключ до успіху" може бути проведена для учнів 5-9 классів під час предметного тижня. Містить запитання різного рівня складності.

Правила гри.

1.Представники команд по черзі вибирають ключ з питанням на ігровому полі, відповідають на нього.
2.Складність питань закладена випадковим чином: питання з одним ключем - найпростіше, з трьома ключами - найскладніше. Номер питання знаходиться під ключем, на який потрібно натиснути після зникнення обраного ключа.
3.За правильну відповідь кожна команда отримує ту, кількість ключів, яке визначено складністю змісту питання.
4.На дошці (табло) журі записує кількість ключів, отриманих кожною командою, потім підводяться підсумки. Перемагає та команда, яка набере найбільшу кількість ключів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ключ до успіхуІнтерактивна гра. Далі1Інформатика – дивовижна: вона всемогутня і цікава!

Номер слайду 2

Правила гри2 Представники команд по черзі вибирають ключ з питанням на ігровому полі, відповідають на нього. Складність питань закладена випадковим чином: питання з одним ключем - найпростіше, з трьома ключами - найскладніше. Номер питання знаходиться під ключем, на який потрібно натиснути після зникнення обраного ключа. За правильну відповідь кожна команда отримує ту, кількість ключів, яке визначено складністю змісту питання. На дошці (табло) журі записує кількість ключів, отриманих кожною командою, потім підводяться підсумки. Перемагає та команда, яка набере найбільшу кількість ключів. ДаліІнформатика – дивовижна: вона всемогутня і цікава!

Номер слайду 3

154141312119876531210Ігрове поле «Ключі»3 ПідсумкиІнформатика – дивовижна: вона всемогутня і цікава!

Номер слайду 4

1 Відповідь2048 байтІгрове поле «Ключі»4 Скільком байтам дорівнює 2 Кб

Номер слайду 5

2 Відповідь. Здатність обробляти числову інформацію5Ігрове поле «Ключі»Що спільного між і машиною Беббіджа (1822), сучасним ПК і людським мозком?

Номер слайду 6

3 Ця програма виглядає так, немов виконує певну функцію, але насправді вона приносить шкоду, наприклад псує таблиці розміщенні у файлі. Згадавши історію, ви легко назвете тварину, іменем якої програмісти називають таку програму. Відповідь. Троянський кінь.6Ігрове поле «Ключі»

Номер слайду 7

4 Конфуцій у свій час сказав: «Учитися і час від часу повторювати вивчене, хіба це не приємно?!» Запитання з інформатики: який пристрій комп'ютера обробляє інформацію, тобто відбувається одержання нової інформації?Відповідь. Процесор7Ігрове поле «Ключі»

Номер слайду 8

5 Віруси, які використовують особливі засоби маскування і при перегляді код вірусу не видно. Відповідь8Ігрове поле «Ключі»Невидимі або стелс-віруси

Номер слайду 9

6 Відповідь9Ігрове поле «Ключі»У 80-х роках ХХ століття. Коли почалося масове виробництво персональних комп'ютерів?

Номер слайду 10

7 Відповідь. Хакерів.10Ігрове поле «Ключі»Колись так називали людей, які безкоштовно обмінювалися комп'ютерними програмами. Потім їх стали вважати «віртуальними хуліганами». Самі вони вважають, що ведуть боротьбу за вільний доступ до будь-якої інформації. Йдеться про:

Номер слайду 11

8 Відповідь. Пароль.11Ігрове поле «Ключі» Спеціалісти ФБР, які спробували зламати за допомогою хакерських методів комп'ютерні системи Пентагона, були дуже здивовані недбалістю генералів при виборі паролів. Який пароль використовувала більшість підрозділів Пентагона?

Номер слайду 12

9 Який зв'язок між містом в Англії, рушницею калібру 30x30 і одним з елементів комп'ютера?Відповідь. Вінчестер12Ігрове поле «Ключі»

Номер слайду 13

10 Відповідь. SIM-карта. Носій інформації в мобільних телефонах.13Ігрове поле «Ключі»

Номер слайду 14

11 Відповідь. Комп’ютер14Ігрове поле «Ключі»30 % цих приладів використовується як домашній помічник, 25 % — як друкарська машинка, 75 % — як автомат для іграшок. Що це ?

Номер слайду 15

12 З ім’ям цього вченого пов’язують виникнення двійкової системи числення. Відповідь. Г. В. Лейбніц15Ігрове поле «Ключі»

Номер слайду 16

13 Відповідь. Перша жінка програміст Ада Августа Лавлейс (Байрон) – його дочка16Ігрове поле «Ключі»Физический микс. Який внесок у розвиток інформатики міг зробити англійський письменник Джордж Байрон?

Номер слайду 17

14 Відповідь. Це вид шахрайства, метою якого є виманювання у довірливих або неуважних користувачів мережі персональних даних клієнтів онлайнових аукціонів, сервісів з переказування або обміну валюти, інтернет-магазинів. 17Ігрове поле «Ключі»Яку мету переслідує така загроза як фішинг?

Номер слайду 18

15 Відповідь. Зазвичай використовуються для протиправної діяльності — розсилки спаму, перебору паролів на віддаленій системі, атак на відмову в обслуговуванні, отримання персональної інформації про користувачів, крадіжка номерів кредитних карт та паролів доступу.18Ігрове поле «Ключі»Що роблять за допомогою ботнетів?

Номер слайду 19

19 Вітаємо переможців!

pptx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
1177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку