Презентація для самостійного повторення учнями теми "Степінь". Може бути використана при підготовці до ДПА в 9-ому класі. Використовується в режимі "Демонстрація екрана"
Обери тему. Степінь. Властивості степеня. Степінь з цілим від'ємним показником. Я все знаю!
Номер слайду 3
Степенем числа а з натуральним показником n, більшим від 1, називають добуток n множників, кожен з яких дорівнює а. an = a∙a∙a∙…∙a (n>1). n разів. Число а – основа степеня, n – показник степеня. Степенем числа а з показником 1 називають саме число а.а1=а. Число в другій степені називають квадратом даного числа. Число в третій степені називають кубом даного числа. Будь яке число в степені 0 дорівнює 1.а0=1 Степінь з цілим від'ємним показником. Згадав?Так.
Номер слайду 4
Обери відповіді на запитання1. Знайди число, що дорівнює 34 .2. Обчисли: 64∙−125.3. Знайди значення виразу 2∙−0,32. 1281927 6,4-6,4 -2 2 1,2-0,12-0,18 0,18 4. Знайди значення виразу 6−2∙72 1 -2 12 2 Повернутися до визначення степеня
Номер слайду 5
Ой! Ой! Ой!назад. Будь уважний!
Номер слайду 6
Молодець!Наступне завдання
Номер слайду 7
Молодець!Далі
Номер слайду 8
Степенем числа а з натуральним показником n, більшим від 1, називають добуток n множників, кожен з яких дорівнює а. an = a∙a∙a∙…∙a ( n>1). n разів. Число а – основа степеня, n – показник степеня. Степенем числа а з показником 1 називають саме число а.а1=а. Число в другій степені називають квадратом даного числа. Число в третій степені називають кубом даного числа. Будь яке число в степені 0 дорівнює 1.а0=1 Читай уважно. Спробуй знову
Обери відповіді на запитання. Спрости вираз а−48:а−16. Повернутися до властивостей степенів39127𝟗𝒎𝟕𝒏𝟖 𝟗𝒎𝟏𝟎𝒏𝟏𝟐 𝟔𝒎𝟏𝟎𝒏𝟏𝟐 𝟔𝒎𝟏𝟎𝒏𝟏𝟐 2. Чому дорівнює значення виразу 274:310. 3. Виконай піднесення до степеня −3𝑚5𝑛62 4. Подай у вигляді степеня вираз 𝑚5∙𝑚34 𝑚30 𝑚12 𝑚60 𝑚17 а−𝟑 а−𝟏𝟐 а−𝟏𝟔 а−𝟒𝟖
Номер слайду 13
Молодець!Наступне завдання
Номер слайду 14
Молодець!Далі
Номер слайду 15
Ой! Ой! Ой!назад. Будь уважніший!
Номер слайду 16
Означення. Для будь-якого числа a, яке не дорівнює нулю, і натурального числа n. Наприклад: З означення випливає, що при будь-якому a, яке не дорівнює нулю і цілому n числа an і a–n є взаємно оберненими. Виконати тренувальні вправи. Повернутися до меню
Номер слайду 17
Основне меню. Повторити властивості степеня. Повторити від'ємний показник. Знайдіть значення виразу 6−5:6−3 6−8 615 36136 Подайте у вигляді степеня вираз 𝑎−16∙𝑎6:𝑎−5 𝑎−5 𝑎10 𝑎5 𝑎−10 Порівняйте значення виразів 0,6−6 𝑖 −0,66 > < = Чому дорівнює значення виразу 5−5:25−2 125 25515