читати з розумінням; усно та письмово виражати думку; критично й системно мислити; логічно обґрунтовувати свою позицію; творити; виявляти ініціативу; конструктивно керувати емоціями; застосовувати емоційний інтелект; співпрацювати в команді. Спільними для всіх компетентностей є такі вміння:
Групи 1 і 35 – 6 кольорів – середній емоційний рівень у цю хвилину;Понад 6 кольорів – натура чуттєва, багата на емоції;1 або 2 кольори – негативний емоційний стан. Групи 2 і 4 Білий – відкриті до спілкування;Червоний – активні до дій, праці;Синій – бажаєте поділитися власними думками;Блакитний – ви спокійні, врівноважені, стримані;Зелений – хочете бути лідером;Жовтий – невдачі сприймайте легко, переживайте їх без суму;Фіолетовий – дружелюбні, комунікабельні;Коричневий – колір гармонії з друзями.
Передача відчуттів мімікою1 група. Вправа “Зіпсований телефон” ЗДИВУВАННЯ СТРАХ2 група. Вправа “Яка я…” Висловіть свій емоційний стан за допомогою епітетів та порівнянь.3 група. Вправа “Будівники” Уявіть та покажіть за допомогою міміки та рухів.4 група. Вправа “Через скло” Поясніть за допомогою жестів-порівнянь.
Проспівайте звуки на мотив відомої пісні“А”- благотворно впливає на весь організм;“Е”- на щитовидну залозу;“І”- на мозок, очі, ніс, вуха;“О”- на серце, легені;“У”- на органи, розташовані внизу живота;“Я”- на весь організм;“Х”- сприяє очищенню організма;“ХА”- підвищує настрій. Звукова гімнастика