Діагностувальна робота № 1 Перевірна робота з теми: «Повторення вивченого у 3 класі.»Дата____________ Прізвище та ім'я 1 варіант1 Обери правильну відповідь (Навичка 1)Укажи попереднє та наступне число для числа 470 А 460 … 480 Б 469 … 471 В 400 … 500 Число вісімсот шістдесят цифрами записують так: А 806 Б 866 В 860 Подай число 706 у вигляді розрядних доданків. А 0 + 70 + 6 Б 700 + 60 + 0 В 700 + 0 + 6 4) Назви для числа 248 два розрядні числа третього розряду, між якими воно стоїть. А 200 і 300 Б 100 і 300 В 200 і 400 2. Обчисли вирази ( Навичка 2)900 + 50 + 7 678 + 110 : 524 : 2 · 4 650 – 168 : 8 + 248
3. Розв'яжи рівняння, зроби перевірку. ( Навичка 3) х • 5 = 80 828 : х = 44. Виміряй довжини сторін трикутника. Обчисли його периметр. (Навичка 5) 5. Розв'яжи задачу. ( Навичка 4) Пекар за хвилину виробляє 10 пампушок, а його учень – у 2 рази менше. Скільки пампушок, працюючи разом, вони вироблять за 7 хвилин?
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Математика ТТДР1 ТДР2р. ТДР3 ТТДР4 ТДР5 ТДР6 ТДР7 ТДР81 Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 2 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 3 Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною 4 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок 5 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур 6 Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Характеристика результатів навчання. Рівень результату навчаннясформовано (Ѵ)Українська мова. ВД С ПВизначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причино-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання володіє повноцінною навичкою читання вголос i мовчки аналізує прочитаний текст, висловлює й обгрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки Переказує усно i письмово прочитаний/ прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, ece, діалог) в усній i письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування Пише розбірливо, дотримується граматичних орфографічних норм, перевіряє i редагує написане Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення Бланк оцінювання діагностичних робіт учн__4- __ класу________________________________________________________________________________________________________________________________
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Математична освітня галузь 1№/ рів.2№/ рів.3№/ рів.4№/ рів.5№/ рів.6№/ рів.7№/ рів.8№/ рів.9№/ рів. ПОЧитає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мовно- літературна освітня галузь ПОВизначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Природнича освітня галузь ПОУстановлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти , виготовлені з природних і штучних матеріалів Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії