Презентація "Формувальне оцінювання"

Про матеріал
Презентація "Формувальне оцінювання як засіб визначення індивідуальних досягнень кожного учня"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ ВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ КОЖНОГО УЧНЯ

Номер слайду 2

«Ти можеш!» - має нагадувати вчитель учневі. «Він може!» - має нагадувати колектив. «Я можу!» - має повірити в себе учень. Віктор Шаталов

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Діагностувальна робота № 1 Перевірна робота з теми: «Повторення вивченого у 3 класі.»Дата____________ Прізвище та ім'я 1 варіант1 Обери правильну відповідь (Навичка 1)Укажи попереднє та наступне число для числа 470 А 460 … 480 Б 469 … 471 В 400 … 500 Число вісімсот шістдесят цифрами записують так: А 806 Б 866 В 860 Подай число 706 у вигляді розрядних доданків. А 0 + 70 + 6 Б 700 + 60 + 0 В 700 + 0 + 6 4) Назви для числа 248 два розрядні числа третього розряду, між якими воно стоїть. А 200 і 300 Б 100 і 300 В 200 і 400 2. Обчисли вирази ( Навичка 2)900 + 50 + 7 678 + 110 : 524 : 2 · 4 650 – 168 : 8 + 248

Номер слайду 18

3. Розв'яжи рівняння, зроби перевірку. ( Навичка 3) х • 5 = 80 828 : х = 44. Виміряй довжини сторін трикутника. Обчисли його периметр. (Навичка 5) 5. Розв'яжи задачу. ( Навичка 4) Пекар за хвилину виробляє 10 пампушок, а його учень – у 2 рази менше. Скільки пампушок, працюючи разом, вони вироблять за 7 хвилин?

Номер слайду 19

Додаткове завдання Порахуй усі трикутники {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Самоаналіз. Познач V :(Як тобі було виконувати завдання?) Мені було дуже легко Мені була потрібна допомога вчителя ( батьків)  Мені було дуже важко      

Номер слайду 20

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Математика ТТДР1 ТДР2р. ТДР3 ТТДР4 ТДР5 ТДР6 ТДР7 ТДР81 Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа        2 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел        3 Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною        4 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок        5 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур        6 Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання        

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Характеристика результатів навчання. Рівень результату навчаннясформовано (Ѵ)Українська мова. ВД С ПВизначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причино-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання   володіє повноцінною навичкою читання вголос i мовчки   аналізує прочитаний текст, висловлює й обгрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки   Переказує усно i письмово прочитаний/ прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням   Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, ece, діалог) в усній i письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування   Пише розбірливо, дотримується граматичних орфографічних норм, перевіряє i редагує написане   Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення   Бланк оцінювання діагностичних робіт учн__4- __ класу________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Математична освітня галузь  1№/ рів.2№/ рів.3№/ рів.4№/ рів.5№/ рів.6№/ рів.7№/ рів.8№/ рів.9№/ рів. ПОЧитає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.                   Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.                    Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.                    Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.                    Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур.                   Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.                   {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мовно- літературна освітня галузь              ПОВизначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання                           Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки                           Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки                           Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням                           Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування                           Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане                           Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення                           

Номер слайду 40

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Природнича освітня галузь              ПОУстановлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти , виготовлені з природних і штучних матеріалів                           Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними                           Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх                           Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу                           Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання                           Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил                           {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ              Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати                           Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля                           Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами                           Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб                           Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах                           Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії                           

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку