5 клас“Кругові“ рівняння. Створи ланцюжок рівнянь і вгадай слово-код !
Починаємо з участю груп учнів І ІІ(159+х)-121=254 (х-320)-111=331 Це старт-рівняння. Знайдіть його корінь і переходьте до наступного слайду
Корінь стартового рівняння підкаже наступне за ним рівняння. Створюй ланцюжок рівнянь. Відгадуй слово! І ІІ т)450-(у+107)=184 о) 424-(х+105)=118 х)184+(309-у)=374 р) (122+у)-138 =128 е)(216-у)+206=238 т) 618-(195-х)=532 і)119+(х-346)=223 s) (201+у)-458=361
Кодові слова І ІІ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}
ІІ тур
Яку математичну дію означає вираз?: 5х А) суму;Б) добуток;В) частку;Г) різницю.
В рівняннях з коефіцієнтом перед х дужки не записують. Попрацюємо в групах. Стартове рівняннями будуть: І ІІ2х+15=37 4х-12=36
Корінь стартового рівняння підкаже наступне за ним рівняння. Створюй ланцюжок рівнянь. Відгадуй слово! І ІІ т)11у+17=127 р) 3х+106=118 с)7у+18=67 к) 12у-18 =18 р)5у+26=61 о) 4х - 19=1 о)10х-34=16 с) 5у -45=5
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект